- G U S T U L A M A R A L D E Z A M A G I R I -
ROBERT
Eram in drum spre casa simtindu-mi capul cum exploda , toata discutia de dimineata cu Alexia imi stricase intreaga zi . As fi vrut sa fac sa taca si sa incep sa o sarut , insa rezultatul nu era unul la care visam eu .
E atat de dificila incat atunci cand cred si sunt convins ca sunt pe drumul cel bun ea ma intoarce la 180 de grade si imi arata contrariul , nici nu mai stiu ce sa fac cu ea . Orice as incerca ma lovesc de un zid , imi e imposibil sa ma aporopiu de inima ei .
Ce femeie mai e atat de nehotorata , aseara am stat si ne-am sarutat minute in sir iar ea facuse primul pas pentru prima data . Am simtit-o asa cum n-am mai facut-o niciodata , era langa mine si nu imi venea sa cred .
Acele saruturi au fost rele , iar ea imi vine dimineata si imi spune ca totul a fost gresala . Nu poti sa faci asa ceva , imi da sperante iar apoi mi le spulbera in cateva secunde .
Pentru prima data am adormit cu zambetul pe buze , credeam in acea oportunitate pe care ea mi-o oferise in urma cu cateva ore , iar dimineata ea avut grija sa puna punct intr-un mod ce ma ranise
Adica , ce ar putea fi mai dureros pentru cineva daca nu vestea din partea persoanei iubite ca tot ce se intamplase a fost o gresala , nu dau vina doar pe ea , sunt constient de greselile mele si imi regret fiecare actiune ce a rani-o , dar ceea ce a facut ea ma ranit mai mult decat orice respingere suferita din partea ei pana in acel moment .
Nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca ea se va schimba atat de tare in cateva ore , nu ma asteptam sa imi sara in brate , insa nici sa imi spuna toate acele lucruri care m-au ranit .
Prezenta mea nu ii facea bine , insa aseara mai aveam putin si ne devoram reciproc . Nu poate sa vina sa imi zica acele lucruri dupa ce in urma cu cateva ore am avut un moment atat de special .
Nu o intelegeam si nici nu imi doream sa o mai inteleg , orice as face in viziunea ei e gresit .
Am oprit masina in fata casei luandu-mi serivata in mana , iar dupa cateva momente am coborat . Tata si bunicul au mai ramas la companie pentru inca o jumatate de ora , urcam scarile incet incercand sa imi i-au gandul de la ea .
O data intrat in casa nu m-am mai obosit sa o salut pe Monica ce trecuse prin fata mea la cativa metri , imi dadusem paltonul jos mergand cu pasi mari spre scari . Avem nevoie de o baie fierbinte mai mult ca niciodata .
Mama ma salutase pe un ton dulce , iar eu i-am raspuns rece incepand sa urc scarile . Expiram nervos simtind cum ideea de a merge la ea punea stapanire pe mine , insa nu am sa o fac . Tot timpul eu faceam primul pas , iar daca ei ii pasa catusi de putin nu ii va fi atat de greu sa ma salute sau sa ma intrebe ce fac .
Venind vorba de Alexia , ea iese din camera avand un zambet mare pe buze . Imi doream sa o intreb , dar in schimb mi-am grabit mersul intrand in camera .
In cateva minute eram sub apa calda simtind cum o stare de relaxare a pus stapanire pe mine . Mi-am petrecut aproape 20 de minute in baie , iar cand am iesit am fost uimit sa o vad intinsa in pat pe Monica .
Ultima data am fost destul de clar cu ea si pentru cateva momente am crezut ca a inteles ca intre noi doi nu va fi nimic , dar ca de obicei cand vine vorba de femei ma insel .
- Ce cauti aici ?
Am intrebat-o pe un ton rece mergand spre dulap de unde mi-am ales o pereche de blugi inchisi la culoare si un hanorac calduros .
- Am venit sa vad ce faci !
Mi-a raspuns vorbindu-mi seducator. Aruncasem hainele pe canapea incepand sa imi caut o pereche de pantofi .
- Multumesc de ingrijoare , sunt forte bine si voi fi si mai bine daca te cari ...
Ii vorbeam sec incepand sa ma enervez . Am renuntat la cautarea pantofilor preferand in schimb o pereche de tenisi negri .
- Nu trebuie sa imi vorbesti asa ...
Se ridicase in picioare venind spre mine cu pasi mari aruncandu-mi o privire de ansamblu , iar pe urma isi concentrase atentia pe zona acoperita de prosop .
- Nu am chef de tine !
Mi-am starns mai bine prosopul in zona abdomenului privind-o distant pe femeia ce ma devora din priviri . De ce nu putea fi si Alexia asa ? II era chiar atat de greu sa priveasca dincolo de aparente si sa ma cunoasca asa cum sunt , dar in schimb ea se limita sa imi puna diferite etichete fara sa stie despre ce era vorba cu adevarat .
- Asa ai spus si data trecuta , insa am petrecut o noaptea destul de nebuna ...
A zis indreptandu-si mana spre prosop vrand sa il de-a jos , am facut un pas in spate dand negativ din cap . Chiar daca situatia dintre mine si Alexia nu e cea mai buna , nu am de gand sa recurg la astfel de gesturi doar ca sa o uit pentru cateva secunde .
Am fost un prost cand am facut-o , dar am realizat ca era in zadar . Nici o femeie nu se compara cu ea .
- Bine , daca tu nu vrei sa te dezbraci o voi face eu ...
Continuase Monica ducandu-si mana spre bretelele rochii negre scapand de ea in cateva momente , trupul fiindu-i acoperit de materialul subtire al lenjeriei crem .
Am facut un pas spre ea aplecandu-ma usor luandu-i rochia da jos , iar apoi i-am cuprins bratul cu putre tragand-o dupa mine pana la usa.
- Robert...Robert ...
Imi spunea numele in repetate randuri precum imi spunea sa ma opresc , o ignorasem complet deschizand usa si aruncandu-i rochia afara .
- Nu inseamna nu , iar eu nu mai vreau sa am de-a face cu tine !
I-am zis eliberandu-i mana facand un pas in spate .
- Si inainte sa aduci in discutie situatia dintre mine si Alexia , faptul ca dormim separati si orice iti mai trece prin cap ar trebui sa te opresti din timp . Chiar daca situatia dintre mine si ea nu e una tocami de vis nu inseamna ca o voi insela , e femeia pe care o iubesc si pentru care voi lupta pana la ultima rasuflare .
Continuasem eu sa vorbesc folosind o voce mult mai calma . Ea ma privea atenta si nu zicea nimic , ii facusem semn sa plece , iar ea facuse intocmai .
Am inchis usa in urma ei mergand spre canapea incepand sa iau hainele pe mine . Dupa ce ma incaltasem mi-am luat din servieta cateva dosare ce vizau doua cazuri recente , clienti mei erau investigati pentru crima si spalare de bani .
Job-ul meu nu era cu siguranta unul la care am visat , dar pe parcurs am ajuns sa imi placa. Pana la urma era din genereatie in generatie meseria de avocat , asa cum imi repeta tata mereu .
Lucrul ciudat era faptul ca bunicul meu sa retras din meserie atunci cand tata terminase facultatea , activand in alte domeni mult mai interesante dupa cum spunea el . Devenise asociat la un cazino care in ciuda aparentelor era unul legal .
In fine , nu are rost sa imi aduc aminte de povestea de viata a tatei si a bunicului . Am iesit din camera coborand scarile grabit ignorand intrebarea mamei , Alexia era in partea opusa avand in maini o revista pe care o rasfoia in voie .
Intrasem in birou incepand sa studiez cele doua cazuri .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...