- " M-A INDRAGOSTIT DE TINE " -Â
( AUTOR : Un mic sfat pentru toti , incercati si oricat de greu si imposibil pare nu renuntati . Luptati pana la ultima suflare . )Â
ALEXIA
Imbratisarea lui era atat de puternica incat orice incercarea de a mea esua dupa cateva secunde , expiram nervos introcandu-mi privirea spre el vazandu-I zambetul mare de pe buze.
- Robert !
I-am zis numele nervoasa . Nu pot spune ca nu ma asteptam la asa ceva din partea lui , dar asta nu scuza faptul ca nu ma deranjeaza .
- Unde vrei sa mergi atat de devereme , nici macar nu sa luminat de zi afara !
A zis el tragandu-ma cu putere spre el ajungand sa fiu lipita in totaliate de trupul sau . Inspiram usor tragandu-mi in jos bluza subtire ce sa ridicat pana la nivelul sanilor .
- Trebuie sa o ajut pe Selena la ceva ...
I-am zis ridicandu-mi privirea . Se uita atent la mii cu ochi larg deschisi , mi-a zambit usor sarutandu-ma scurt pe frunte ca mai apoi sa imi elibereze corpul . Imi ridicasem usor capul cat sa ajung deasupra lui ca mai apoi sa imi lipesc buzele de ale lui sarutandu-l usor .
- Buna dimineata !
Am zis dupa cateva secunde , el gemuse zgmotos in semn de deranj ca sarutul se terminase destul de repede .
- Dormi in continuare ?
L-am intrebat in timp ce ma indreptam spre dulap de unde am scos o pereche de jeans negri si un pulover ce ii apartinea lui Robert pe un rosu inchis . Am imbracat repede hainele si in picioare mi-am luat o pereche de tenisi .
- Nu , mai stau putin in pat .
A raspuns cascand .
Trecusem prin fata oglinzi observand o mica urma negara sub ochi , am sters-o cu ajutorul unui servetel umed iar pe urma mi-am prins parul intr-o coada joasa .
Am luat intre degete un luciu de buze cu care m-am dat repede iar apoi am pornit spre usa .
- Bine , ne vedem mai tarziu !
I-am zis iar apoi am iesit din camera inchinzand usa in urma mea cu grija . Mergeam cu pasi mari spre scari pe care le coboream grabita , o data ajunsa in bucatarie dezastrul de pe masa a fost primul lucru ce mi-a atras atentia iar apoi Selena ce avea in mana tava cu blatul copt al tortului .
- Am crezut ca nu mai vii !
A zis speriata lasand tava pe aragaz , zambisem usor mergand spre ea imbratisand-o lung .
- Scuze , nu am vrut sa iti dau emotii !
I-am zis trecand pe langa ea si mergand spre frigider de unde am luat cele neceare pentru crema si frisica . Ea mi zambise emotionata punand tava pe masa , incepusem sa fac frisca si crema de ciocolata .
- Nu iti e frica ? Adica , venirea unui copil aduce o garamada de responsabilitati .
O intrebam curioasa lasand frisca deoparte , luasem un bol in care am pus o cutie de ciocolata incepand sa o topesc deasupra unei oale cu apa calda .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...