- "NU E CEEA CE PARE "-
ALEXIA
3:00 PM
Simteam cum ma sufocam , imi era atat de cald incat m-as arunca cu hainele de pe mine in piscina . Si faptul ca Robert sforaie e ca si cum cineva m-ar zgaria pe creieri . Am dat la o parte cearceaful gri ridicandu-ma in fund .
Priveam incontinuu de cateva secunde fereastra ce era luminata de afara , se auzeau mici susotelei din curtea din spate , dar nimic special incat sa dau importanta .
Ma ridicasem in picioare luand de pe scaun halatul dintr-un material transparent ce avea diferite modele din dantela neagra .
Se potrivea de minute cu pijamaua mea ce avea ca imprimeu cativa unicorni , trecusem cu limba peste buze asezandu-mi cateva suvite dupa ureche .
Faceam pasi mici prin camera simtind nevoia in unele momente sa merg la Robert si sa ii dau doua palme , sforie precum un animal din jungla .
Expirasem zgomotos mergand spre usa , am iesit incet din camera vazand cateva lumini aprinse .
Ma frecam la ochi cu podul palmei indreptandu-ma spre scari .
Luminile la parter erau stinse , dar in bucatarie nu . Am expirat obosita mergand lenesa spre bucatarie , intrata in bucatarie ma pregateam sa salut pe cineva , dar nu era nimeni .
Am zambit usor si am mers spre frigider de unde am luat cutia de lapte . Trebuia sa adorm cumva si laptele cald e un somnifer bun pentru mine . Am varsat putin lapte intr-o oala mai micuta , iar apoi am pus-o pe aragaz .
Cat timp laptele se incalzea am luat din dulap un baton de ciocolata , o mica gustare in toiul nopti nu strica la nimeni . Am oprit aragazul si am turant lapetele intr-o cana .
Luasem loc pe scaun incepand sa beau din cana laptele cald , imi intorceam usor capul in parta stanga si in ceea dreapta simtind o mica durere .
Incepusem sa imi masez ceafa oprindu-mi privirea in partea dreapta vazandu-o pe Candice de mana cu Julien , antrenorul de yoga . Clipeam des privind amuzanta scena dintre cei doi .
Daca pana in acest moment am considerat-o pe Monica tarfa se pare ca scumpa mea soacra o intrece .
Iar ea incerca sa para mare doamna ce isi iubeste sotul , o mama exemplara ce ii ofera copilului ei toata iubirea din lume .
Nu e mai presus decat Monica cu nimic ! Diferenta o face faptul ca Monica nu e o femeie cu obligati si poate sa se culce cu cine vrea , dar Candice are o imagine pe care pana acum o consideram fara pata .
Incepusem sa beau in liniste lapatele continand sa privesc scena dintre cei doi porumbei . Candice mai are putin si il lasa pe antrenor fara aer , dar nici el nu se lasa mai prejos . Mainile lui par a fii lipite de posteriorul ei .
Par niste pusti de 18 ani .
Incepuse sa chicotesc si fara sa imi dau seama cei doi isi facuse prezenta in bucatarie . Am lasat cana pe masa indreptandu-ma spre iesire cu pasi mari .
- Alexia ...
Mi-a spus ea numele speriata . Am clipit usor intorcandu-ma cu fata spre ei .
- Da ?
Intrebasem avand buzele starns lipite intre ele . Amandoi ma priveau speriati , iar acum exista o distanta considerabila intre ei .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...