6 3

7.3K 489 141
                                    


- I M P L I N I R E    -






ALEXIA 








Il priveam nervosa simtind cum din moment in moment aveam sa explodez .

- De ce mi-ai luat lucrurile fara acordul meu ? Daca eu vreau sa merg din nou la Aaron , sa stii ca nu voi dormi aici in seara asta ...

Vorbeam repede in timp ce il priveam atenta . Accesta era sprijinit de peretele liftului in timp ce butona linistit telefonul , rucsacul il avea pe umarul stang . Expiram nervoasa simtind nevoia de ai da cu ceva in cap , nu exista un exemplar precum este Robert pe acest pamant .

Omul asta intetelege numai ce vrea si face doar ce vrea .

- Crezi ca daca nu spui nimic si ma lasi pe mine sa vorbesc te voi ierta ? Gresit , nu am de gand sa te iert si nici sa iti dau vre-o sansa .

Vorbeam incontinu . Nici nu am observant momentul in care am ajuns la etajul 8 , usile liftului s-au deschis si el a pasit afara linisit fara sa isi intoarca capul in stanga sau in dreapta , iar pe mine nici nu se obosea sa ma priveasca .

Idiotul .

Il urmam cu pasi mici . Am inceput sa imi deschid haina in timp ce privirea o aveam fixata pe el , parul l-am prins intr-un coc deasupra capului cu ajutorul elasticului ce il aveam pe mana . Sa dus naibii si pregatiarea mea pe care am avut-o de dimineata .

Cel putin intalnirea cu Selena a fost una buna , si desi nu a durat atat de mult m-am bucurat enorm ca ne-am revazut . Iar spre uimirea mea , fiindca nu ma asteptam sa ii se observe sarcina atat de repede , Selena are o burtica micuta si usor umflata .

Am fost intrerupta din propiul gand de Robert ce imi adresa o intrebare , l-am ignorant preferand sa intru in apartament . Robert a inchis usa in urma mea si mare mi-a fost suprinderea cand nu am vazut niciun fel de dezesatru major .

Pana la urma nu ii este atat de greu Domnului Robert sa faca curat , insa atunci cand ma avea pe mine gasea tot timpul o scuza .

- Ai de gand sa ma ignori in continuare ?

A intrebat el venind dupa mine in bucatarie . Mi-am lasat poseta pe masa din sticla , iar apoi mi-am dat haina jos . Am trecut pe langa el mergand pe hol acolo unde mi-am asezat haina in cuier .

- Sa stii ca nu o sa tina mult tacerea asta !

A continuat el sa vorbeasca , treceam pe langa el luandu-mi absenta geanta de pe masa . Imi faceam loc spre living ca mai apoi sa urc cele trei trepte ce duceau spre dormitoare .

O data ajunsa in dormitor am inchis usa in urma mea , aveam nevoie de un dus si de o portie de mare de cartofi prajiti cu branza si o bucata medie de piept de pui alaturi de o salta din sfecla . Imi era foame , chiar daca acum nici mai mult de o jumatata de ora am mancat .

Nu a fost ceva consistent , dar salata impartita cu Selena si cele trei prajituri pareau sa imi tina de foame .

Am luat ganditoare din dulap o pereche de jeans negri si o bluza crem , nu ii observasem prezenta lui Robert decat in momnetul in care mainile lui mi-au inconjurat talia .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum