- SURPRIZE PLACUTE SI MAI PUTIN PLACUTE -ALEXIA
Il priveam uimita fara sa am vreo reactie desi in interiorul meu urlam de fericire . Sunt in Italia , iar lucrul asta ma bucura enorm , insa sunt cu Robert aici deci conbinatia nu este tocmai cea dorita . In urma cu 5 minute am aflat unde este aceasta misterioasa calatorie in luna de miere , iar acum ma aflu in masina in drum spre hotel cred .
Putin imi pasa in acest moment , important e ca sunt unde mi-am dorit de doua saptamani sa fiu chiar daca nefericirea e cu mine . Am zambit usor intorcandu-mi capul in partea opusa deschizand geamul masini . Inspirasem adanc simtind un vag miros de covrigi , imi era atat de dor de tot ce tine de Italia . Pana si de pisica vecini de la etajul doi imi este dor , of , batranul Rufo sigur si-a petrecut cateva zile mieunand la usa mea .
- Alexia !
Mi-a spus el numele atragandu-mi atentia .Oftasem usor intorcandu-mi capul spre el observand cum misca nelinistit telefonul in mana .
- Da ?
Am raspuns trcand cu mana prin par . Va trebui sa o sun pe Giorgia si sa o anunt ca m-am intors , oh , si mai trebuie sa il sun si pe Stefano . Imi este atat de dor de ei incat pana sa ajung aici nici nu am realizat .
- Sa inteleg ca iti place supriza mea ?
Ma intrebat pe un ton nelinistit termind prin a-si baga telefonul in buzunarului pantalonilor negri . Am dat din cap in sens afirmativ zambind , l-am mai privit cateva momente , iar apoi mi-am intors privirea spre geam .
Clipeam des stapanindu-mi vorbele neortodoxe , mi-am intors capul spre el uitandu-ma cu ochii mari . Mana lui sa asezat pe piciorul meu si continua sa stea acolo chiar daca il priveam insistent , nu ii inteleg atitudinea , dar nici nu ma voi obosi sa o fac .
Mi-am asezat mana peste a lui dand-o la o parte si tragandu-ma mai aproape de portiera terminand prin a fi lipita de ea .
- Inceteaza cu gesturile de genul acesta !
Am vorbit eu in cele din urma asezand la mijloc geanta neagra . I-am auzit oftatul si micile vorbe soptite pe care am preferat sa le ignor . Dupa inca 20 de minute de mers cu masina soferul a oprit , priveam mirata casa din fata mea si fara sa mai stau pe ganduri mi-am intors privirea spre el .
- Aici vom lucui pentru urmatoarele saptamani .
Comentase cu o voce rece deschizand portiera si iesind afara din masina . Dupa cateva minute de stat pe ganduri am iesit si eu afara mergand spre intrare , soferul era cel ce ducea cele doua valize Robert fiind deja inauntru .
Am intrat in casa vazand-o complet mobilata , mi-am intors capul spre Robert ce butona in graba telefonul . Ne priveam reciproc fara sa vorbim unul cu altul .
- Eu voi merge in camera mea .
Vorbisem in cele din urma lundu-mi valiza in mana si urcand cele cinci trepte ce duceau la nivelul urmator al casei . In ciuda aparentei , casa era una destul de spatioasa . Am deschis prima usa la stanga intrand inauntru si inchizand-o in urma mea .
Zambeam precum un copil in fata cadourilor de Craciun incepand sa desfac valiza , am scapat in graba de hainele ce le purtam luand pe mine o rochie lejera pe un albastru inchis la care am asortat o curelusa neagra mica .
In picioare m-am incaltat cu o pereche de sandale joase nude , iar parul l-am prins intr-o coada neglijenta . Luasem mica geanta ce era pe umar in care mi-am asezat telefonul si portofelul .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...