4 0

10.2K 709 136
                                    

BEAUTIFUL MESS - SECOND CHANCE








           

AUTOR p.o.v.

Trecusera  pe nesimtite doua ore in care cei doi nu s-au despartit . O imbratisare lunga de care amandoi aveau nevoie , unul mai mult decat celalalt .  Respiratiile lor aveau un ecou in camera peste care intunericul se lasase usor .

Robert avea ochii inchisi inspirandu-i parfumul florar , jucandu-se in unele momente cu degetele ei in timp ce mainile le erau impreunate .

Era o imagine  rara , atat Alexia cat si Robert nu mai scoasera niciun cuvant in ultimile ore . Nu era nevoie de cuvinte in situatia lor , el era asezat deasupra ei avand capul bine  asezat pe umarul ei buzele sale ii  atingea gatul .

Trecea des cu limba peste buze dorindu-si in nenumarate randuri sa spuna ceva , insa nu stia ce . Isi inchidea ochii expirand adanc continuand sa isi miste mana in sus si in jos pe bratul lui .

Nu vroai sa ii strice dispozitia si tocmai din aceasta cauza a stat nemiscata in ultimile doua ore , stia in adancul ei ca el avea nevoie de aceasta imbratisare  iar ea la randul ei nu o refuza in totalitate .

Ideea de a fi abuzata a inspaimantat-o  atat de tare incat  pentru cateva secunde in acele clipe de groaza se gandea la a-si pune capat zilelor .

Pentru ce sa continuie ? A suportat indeajuns situatia in care se afla incat ii era imposibil sa mai faca fata unui nou abuz din partea lui . 

Casatoria dintre cei doi pentru Alexia nu insemnase inceputul unei povesti  de groza , ci  sfarsitul ce prindea un contur tot mai puternic si avea sa se termine intr-o adevarata tragedie .  Corpul incepuse sa ii tremure in momentul in care gandul ca el ar fi putut sa duca la sfarsit ce a inceput .

Buzele lui incepuse sa ii sarute gatul usor si tandru fara nici-o  tenta sexuala sau una pasionala . Erau saruturi scurte , insa ce Alexiei ii provocase  un suspin adanc  .

-          Iarta-ma ...

A soptit el ridicandu-si capul si privind-o in ochii pe frumoasa satena cu mici inserti  blonde . Zambise slab  inchizandu-si ochii in urmatoarele secunde , isi apropiase capul de al ei sprijinindu-si fruntea de a Alexiei .

Isi deschidea ochi  incet privindu-i pe ai ei simtindu-se cum se pierdea in adancul lor , isi deschise usor buzele moment in care le-a atins si pe ale ei .  Ea isi inchisese ochi intorcandu-si capul intr-o parte .

-          Stiu ... stiu ca sunt un idiot ! Merit respingerea ta si inca mai mult , am gresit de o gramada de ori in fata ta ....

Lacrimile se prelungeau pe obraji lui  , insa vocea nu ii trada adevarata stare .

Suferea si ii parea rau pentru toata suferinta pe care o provoca  , ce se intamplase in cele trei zile in  care el a  fost plecat isi dorea sa nu afle nimeni niciodata .

Era sigur  ca o data ce se va afla Alexia  va pleca de langa el fara sa mai stea pe ganduri .

Dar in ciuda greseli lui sentimentele pentru Alexia nu s-au schimbat nici-o clipa , o iubea , iar acest lucru nu mai trebuia specificat .

Da , poate ca era o iubire bolnava ,  dar definitia iubirii nu era ceva fix la fiecare om in parte  . Pasiunea si dorinta pune mereu stapanire pe el cand se afla langa Alexia , ea reprezenta tot ce el isi dorea .

-          Vreau sa  incepem de la zero ... sa uitam amandoi clipele grele in care am trecut si sa ne acordam reciproc o sansa  !

Si-a sters lacrimile cu podul palmei  oferindu-i un sarut tandru pe frunte femeii ce avea in continuare ochii inchisi .  Se ridicase de pe ea scapand de scoul ce il purta asezandu-l incet pe ea avand grija sa ii acopere goliciunea  .

O privise temator cazand usor in genunchi in fata ei cuprinzandu-i in maini picioarele . Ea imbracase sacoul inchizand fiecare nasture , iar apoi se  ridicase in fund privindu-l contrarita .

El avea tupeul de  a cere o a doua sansa ? Sansa la ce mai exact ? La o noua tentativa de viol sau la o umilinta si mai mare decat casatoria lor .

Ei nu nu ii venea sa creada ipostaza in care se afla , in urma cu cateva ore se gandea doar la ce e mai rau , iar acum el e in genunchi in fata ei cerandu-i iertare .

-          Ridica-te ... Robert ..

Vorbea incet asezandu-si mana pe umarul lui .

-          Iti promit ca  ma voi schimba , voi fi barbatul pe care tu il vrei si voi avea  grija ca intreaga mea viata pe chipul  tau sa existe  permanent un zambet  .  Totul se va schimba  , iti promit !

Vocea ii tremura  atat de tare incat Alexia putea jura ca in acele momente plangea . Ea isi asezase mainile peste ale lui indepartandu-le din jurul picioarelor ei ca mai apoi sa se ridice .

-          Nu poti sa imi promiti nimic , Robert ! Stim amandoi destul de bine ca  atunci cand voi face ceva ce pe tine te va deranja vom ajunge in aceasi situatie , iar eu ..eu ..eu nu voi mai suporta sa traiesc umilita ..

Lacrimile ii inundase chipul , iar in acel moment se ridicase cu totul in picioare muscandu-si cu putere obrazul interor  .  Tremura din toti rarunchi  traind  din nou acele clipe de cosmar , ce femeie ar fi putut trece peste asa ceva si sa isi continuia viata ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ?

Faptul ca ea  a continuat sa stea langa el a insemnat ceva , frica de ce el si familia lui ar fi putut cauza familiei sale a fost lucrul ce a tinut-o pe ea langa el .

El se ridicase in picioare cuprinzandu-i cu putere mijlocul si aducand-o cat mai aproape de el  isi lasase  capul pe al ei .

-          Stiu ca iti cer ceva imposibil , dar incerca . Nu va fi nevoie sa te fortezi cu ceva sau sa faci lucruri ce te deranjeaza . Nu te voi forta in nimic  si cu nimc .

A zis el ridicandu-si capul de pe al ei . Ea isi  sterse lacrimile de pe fata intorcandu-se cu fata la el , ochii sai albastri erau inundati in lacrimi  . Ii sterse lacrimile de pe chip ca mai apoi sa isi  duca mainile peste  a lui Robert .

-          Eu nu pot sa iti promit nimic , dar voi incerca  sa te cunosc asa cum vrei tu !  Voi spune „Da" acelei sanse pe care mi-o ceri , insa cu conditia de  a nu se intrece anumite lucruri , iar daca eu refuz tu sa nu insisti in niciun moment   fiindca daca vom mai ajunge in situatia de mai devreme  ne vom vedea la notar  cu actele de divort .

Speranta . O privea cu speranta in ochi fericirea putand sa se citeasca in ochi lui , si fara sa mai stea pe ganduri isi zdorbise buzele dur cu ale ei incepand un sarut flamand .

Ii framanta buzele de ale sale simtind cum aerul din jurul lui se evaporase , ea statea nemiscate raspunzandu-i sec sarutului .

Nu trecusera nici 20 de secunde , iar el se oprise  brusc  privind flamand buzele rosi .

-          Imi pare rau , nu m-am putut abtine . Nu se va mai intampla ...

Vorbea incet cu o respiratie agitata continuand sa ii priveasca buzele . A facut un pas in spate ducandu-si mana spre  buzea  si ochii ii lasase in jos ascuzand dorinta .

-          Ne vedem mai .. tarziu ?

A intrebat lovindu-se cu spatele de usa . A deschis-o agitat privind-o cu aceasi speranta .

-          Da !

Raspunse ea lasandu-si privirea in jos si intorcandu-se cu spatele la el .

Robert a iesit din camera inchizand usa in urma sa , a fcaut cativa pasi in fata  si fara sa se mai abtina un urlet  de fericire ii scapase .

Situatia era una neprevazuta  .

Cine ar fi crezut ca intre cei doi ar exista o a doua sansa ?

Cu siguranta cineva nebuna ce crede ca adevarata iubire te ia prin suprindere si in cele mai neasteptate  momente .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum