- A S T A N U E R A P L A N U I T -
ALEXIA
A trecut o sapatamana si desi nu pare lucrurile au evoluat spre bine . Si certurile dintre mine si Robert par a fi de domeniul trecutului , insa trebuie sa specific faptul ca stadiul relatiei noastre nu este echivalent cu cel a persoanelor casatorite si ca evitam pe cat de mult puteam subiectul Candice .
Expriram obosita , nu credeam vre-o data ca voi obosi facand cumparaturi . Market-ul este mai departe de cat pare , iar cele doua sacose pline sublineaza perfect oboseala mea . Si de parca nu era indeajuns apartamentul lui Robert e fix in partea cealalta a liftului .
Am cuprins cele doua sacose din nou in maini atunci cand usile liftlui sau deschis , in fata imi aparuse un barbat ce era imbaracat sport . Mi-a zambit usor facandu-mi loc sa trec .
- Buna , pot sa te ajut ?
A intrebat politicos , iar eu am dat negatativ din cap . Daca am putut singura de la magazin pana aici , nu ma mai omoara cativa metri .
- Hei , este inregula ma descurc ...
Am spus trecand pe langa el . La nabia , plasa a cedat iar toate legumele alaturi de cereale si inca cateva lucruri au cazut pe jos .
Priveam furioasa imaginea scapandu-mi printre buze o injuratura .
- Acum chiar cred ca nu ma mai poti refuza !
A zis barbatul din spatele meu facandu-si aparitia repede langa mine , a inceput sa stranga alimentele ce erau pe jos privindu-ma amuzat .
- Caleb , imi pare bine !
Sa prezentat o data ce bratele ii erau pline cu rosii , castravezi , cereal si multe altele .
- Alexia !
Am zis multumindu-I rusinata . Acest lucru nu s-ar fi intamplat daca Robert ar fi venit cu mine , dar dupa cum a zis el este mult mai important de raspuns la cateva mail-uri si oricum lui ii este mult mai lejer sa comande mancare .
Il injurasem in gand incepand sa merg spre apartament . Am deschis usa mergand garbita in bucatarie , Caleb ma urmase vorbindu-mi despre amestecul de alimente pe care le-am cumparat .
- Nu , nu incerc niciun experiment ! Am luat din toate cate putin !
Am zis amuzanta facandu-I loc pe masa , accesta a lasat cele cumparte de mine cu grija pe suprafata din sticla a mesei . Zambeam usor trecand pe lanag el , am luat din frigider apa iar pe urma i-am turant in pahar .
- Multumesc !
I-am zis oferindu-I paharul .
- Alexia , nu sti unde imi este accea perche e pantaloni gri ...
Vocea lui Robert se auzea in tot apartamentul si dupa cateva secunde el a ajuns in bucataie , m-am intors spre el vazandu-l intr-o pereche de boxeri . Avea un prosop asezat pe umar iar parul ii era ud semn ca tocmai ce a terminat de facut dus .
Sa oprit langa mine mutandu-si privire pe Caleb care ma privea atent , ma simteam precum intr-un film . Care erau sansele ca un barbat ce ma ajutat cu cumparaturile avand o tinuta cam indecenta sa se intalneasca cu Robert ce era imbracat doar in boxeri .
Eu as putea spune ca m-am cam obijnuit cu aceste apariti ale lui , insa vazndu-I expresia lui Caleb prefer sa ma abtin .
- Caleb , imi pare bine !
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...