-" DACA ARATI PRECUM O TARFA NU TE POTI NUMI ALTFEL DECAT TARFA "-ALEXIA
Stiam ca ma priveste , dar nu voiam sa imi deschid ochii si sa ii intalnesc privirea . Expirasem zgomotos intorcandu-ma pe partea dreapta .
El tusise usor putand sa aud momentul in care se ridicase in picioare , venea cu pasi mici spre pat oprindu-se undeva in spatele meu . Degetele lui au cuprins usor materiarul fin al cearceafului , iar apoi ma acoperise mai bine cu el .
A exiprat zgomots facand cativa pasi prin camera .
Telefonul lui a inceput sa sune , iar dupa cateva secunde scapase cateva injuraturi raspunzand . Vocea ii era ragusita si cu un ton aspru incepuse sa se certe cu persoana de la capatul celalalt al telefonului .
A facut cativa pasi prin camera auzind usa cum se deschise , iar dupa cateva secunde el a inchis-o cu grija . Mi-am deschis ochii incet privind speriata partea cealalta a patului crezand ca el a dormit cu mine , insa din fericire pentru mine nu a facut-o .
Ma frecasem usor la ochii ridicandu-ma in fund . Priveam atenta fotoliul ce era tras mai aproape de pat avand pe el asezat o perna si o patura .
Dormise pe fotoliu , mormaisem eu incet in gandul meu simtind un sentiment contradictoriu .
Mi-am asezat cateva suvite satene dupa ureche intorcandu-mi capul in partea stanga spre fereastra . Era liniste . Imi asezasem repede ochi pe ceasul de pe noptira vazand ca era trecut de ora 12 m-am ridicat repede din pat .
Ar trebui sa fiu in drum spre apartamentul parintilor mei . Ma conformasem repede mergand grabita spre dulap de unde luasem la intamplare o rochie alba si o pereche de pantofi negri .
Imbracasem repede rochia ce venea pe gat avand un material trasparent de la sanii in sus , incaltasem grabita pantofi decupati in fata , iar apoi mi-am luat geanta ce era asezata pe masa .
Aveam ochelari de soare in ea deci in privinta machiajului nu imi mai faceam griji .
Mergeam grabita spre usa asezandu-mi genta pe umar , am deschis repede usa scapandu-mi un mic tipat atunci cand Robert mi-a aparut in fata .
Avea in mana o tava cu un mic de jun si o ceasca cu cafea .
Imi zambise incet facand un pas in fata , iar eu am facut unul in spate facandu-i loc sa intre in camera .
- Buna dimineata !
Ma salutase cu o voce fericita . Trecusem cu limba peste buze lasandu-mi greutatea pe un picior , i-am zambit usor privindu-l atenta .
A asezat tava pe masa cu grija scapand mici cuvinte atunci cand cativa stropi de cafea il stropise .
- E pentru tine ...
Continuase sa vorbeasca facand semn spre omleta din care mici vapori de caldura ieseau la suprafata .
- Iti multumesc , dar eu ma grabesc sa ajung undeva ...
Incepusem eu sa vorbesc intorcandu-ma cu fata la el si facand un pas in spate.
- Doar ce te-ai trezit ... Oricum micul de jun e mai important decat orice treaba ai avea tu !
Vorbise venind cu pasi mici spre mine .
- Am intarziat deja si nu vreau sa o fac mai mult , iti multumesc frumos , dar poti sa il mananci tu !
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...