4 4

12.6K 650 69
                                    

- D R A G U T -

( Trebuie sa specific din start ca acest capitol este viziunea Alexiei din capitolul anterior . Îmi cer scuze dar am o perioada mai incarcata , sper sa intelegeti . - D )

ALEXIA





Seara trecuta a fost cu siguranta una dintre cele mai rele , am adormit foarte tarziu si pe langa asta m-am trezit dupa nici trei ore de somn .

Privem intrigata tavanul gandindu-ma la o multime de lucruri fara nici-o logica , renuntasem in cele din urma la somn ridicandu-ma somnoroasa in fund . Luasem pe mine un halat alb pufos pe care l-am strans la mijloc , iar apoi am mers la baie unde am stat in jur de zece minute .

Era ora 8 si cateva minute , iar eu nu mai puteam de somn insa nici nu imi trecea prin gand sa ma pun in pat sa adorm . Am iesit din camera asezandu-mi cateva suvite in spatele urechi .

Ma indreptam spre scari asezandu-mi o mana in buzunarul halatului . Coboream plictisita scarile privindu-mi atenta papuci albi pufosi , erau extrem de confortabili iar dupa chinul de aseara cu botinele acesti papuci sunt bine veniti .

Aflandu-ma la jumatatea scarilor ii observasem pe Aaron si John cum ieseau pe usa , ma conformasem gandului ca voi lua micul de jun intr-o atmosfera asemanatoare cu cea dintr-un cuib de serpi .

Candice alaturi de Monica barfeau fara nerusinirare , se leagau de tinutele pe care „pritenele" ei adica vrajitoarele le purtasera aseara . Ipocrizia nu avea limite in cauzul amandurora .

- Buna dimineata !

Am salutat eu ocupand loc , amandoua ma priveau socate . Mai aveau putin si isi faceau cruce ,le ignorasem in totalitate turandu-mi intr-un pahar suc de portocale .

- Alexia ce e cu aceasta tinuta ?

A intrebat contrariata Candice . Am baut putin suc , iar apoi imi masasem incet  gatul . O priveam nepasatoare stind foarte bine ce va urma.

- Va referiti la pijama ?

Intrebasem asezandu-mi in farfurie cateva fructe alaturi de o felie de paina prejita peste care am pus putin unt .

- Da ! Nu esti deloc decenta , pari a fi proaspat iesita din padure !

Continuase ea in timp ce eu imi savuram painea. Oh , Domne ! Da-mi rabadare ca de restul ma ocup de una singura , femeia asta ma scoate din sarite de fiecare data cand isi deschide gura si slava Celui de sus ca rabadarea mea nu sa terminat .

- La ultima verficare eu sunt mai decenta decat amandoua la un loc !

I-am raspuns luand paharul in mana . Stiu ca nu fac bine raspunzandu-i , dar daca si pijamaua a ajuns un motiv de discutie situatia e scapata total de sub control .

- Scuza-ma ! Dar asta ce vrea sa insemne , te rog sa nu uiti ca vorbesti cu o doamna !

Intervenise Monica in apararea vrajitoarei sefe , mi-am dat ochi peste cap  sorbind cateva guri de suc , iar apoi il asezasem pe masa . Imi luasem in mana putina zmeura incepand sa o mananc linistita .

- Nu a fost o jignire , cherry ! Ar trebui sa sti sa faci diferenta dintre o jignire si  adevar!

Ii vorbeam pe un ton superior coborandu-mi usor privirea ce o purta .Decenta ? Gasesti oriunde , insa nu la camasa neagra transparenta pe care o purta Monica , iar  despre sutienul  din dantela fara burete ce avea cusut cativa tarandafiri nu vreau sa pomenesc .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum