3 9

11.3K 677 150
                                    







O BATALIE CASTIGATA NU INSEAMNA SUCCESUL IN RAZBOI


ALEXIA





Imi stergeam cu maneca camasi excesul de nutella ce il avem pe fata . Eh, si ce daca camasa e una alba si extrem de scumpa ? Nu e a mea . Robert mai are o gramada plus ca nu fac absolut nimic gresit , ma bucur de timpul liber pe care il am de aproximativ trei zile .

Parinti lui Robert alaturi de Monica si John au plecat in minunta excursie la cabana , iar eu am refuzat inventind o mica minciuna . Adevarul e ca nu ma simteam in siguranta , teoretic vorbind eram precum un mic soricel in cuibul unor serpi veninosi , iar practic o data cu refuzul lui Robert si scuza patetica inventata pe moment a adus la acest rezultat .

Eu singura in casa Valesco cutreierand intr-o pereche de pantaloni scurti si o camasa alba murdara prin bucatarie .

In pasi de dans am iesit afara din casa admirand pret de cateva secunde razaele ce se reflectau in apa , desi era toamna eu simteam mai degraba un inceput de primivara .

M-am intors pe varfuri mergand inapoi in casa , am mai bagat o data lingura in borcanul pacatos iar apoi am mers spre living . La televizor se reda una din meldoiile Selene Gomez cu un ritm destul de bun ce-i drept .

Mi-am fixat sosetele cu unicorn si am trecut de cateva ori cu mana prin par . Am expirat usor luandu-mi avant , iar la refren am alergat usor ca pe urma sa alunec . Repetasem figura de cel putin cinci ori , ajutandu-ma si de scari in unele momente .

In momentul in care melodia se terminase m-am intors si am simitit cum un val de caldura ma cuprins , din varful degetelor pana la varful firelor de par .

Robert era in pragul usi de la intrare si admira „show-ul" oferit de mine . Primul lucru pe care l-am facut cad i-am intalnit privirea a fost sa imi duc mainile spre camasa si sa trag in jos de ea incercand sa acopr cat mai multa piele

El a intrat in casa lasand pe hol valiza alaturi de servieta , se apropia de mine cu un ranjet urias .

- Ce cauti aici ?

L-am intrebat mergand spre canapea orpind televizorul , moment in care am profitat si am inchis camasa pana la ultimul nasture .

- Am venit acasa ...

A raspuns pe un ton ce se dorea cuceritor . Isi desfacuse usor nodul cravatei negre apropindu-se de mine .

- Puteai sa aunti ca te intorci azi , daca eram cu cineva aici ...

M-am oprit brusc atunci cand pivirea imi cauze pe patura de pe canapea , am luat-o repede in maini asezandu-mi-o peste umeri .

- Placerea era de partea mea , asta in cazul in care vre-un idiot te atingea .

Imi dadusem ochi peste cap mergand spre el si ocolindu-l fara sa il privesc .

- Imi place noul stil abordat , e unul ce merita incercat tot mai des. Apropo , vorbind de stil ti-am adus ceva !

Ignorasem complet apropoul de mai devreme si am continuat sa merg spre scari .

- Mie ?

Il intrebam in timp ce urcam scarile ? Zambisem ironic strangand patura intre degete .

- Da !

A raspuns repede fara sa isi acorde un minim timp de gandire . M-am intors cu fata spre el avand zambetul ironic pe buze in continuare .

- Ai incurcat persoana! Monica nu e aici momentan , insa cand se va intoarce sunt sigura ca iti va sari in brate indiferent de cadou .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum