3 6

16.3K 834 230
                                    




- "AMUZANT E FAPTUL CA CREDETI MINCIUNA PE CARE O SPUNETI ZI DE ZI ..."-






ALEXIA











Alexia




Priveam   ganditoare  tavanul vopsit intr-o culoare neutra . Era trecut de ora 9 dimineata  , iar eu eram in continuare in pat  nestind ce sa fac . Aseara am adormit tarziu   gandindu-mi incontinuu  la ce a facut Robert , nu i-am cerut ajutorul in niciun moment si tocmai din acceasta cauza ma deranjat .

Nu am nevoie de mila lui sau a altcuiva , m-am descurat singura pana acum atat eu cat si parinti mei . Iar banii ii voi da inapoi in cel mai scurt timp posibil . Nu imi doresc sa am vre-o datorie fata de el .

M-am ridicat din pat in cele din urma  mergand cu pasi mici spre dulap de unde am luat la intamplare o pereche de pantaloni scurti  si un  tricou  alb . Imbracasem repede hainele    asezand  pijamaua in cosul de rufe .

In picioare mi-am  luat o pereche de tenisi  , iar apoi am mers spre usa iesind afara din camera .

Auzeam din capatul scarilor  vocile pline de amuzament a lui Candice si  a Monicai simtind brusc cum cheful meu a disparut . Am coborat scarile incet salutandu-le pe amandou avand un zambet fals pe buze , mi-am continuat drumul si am mers in bucatarie .

Analizam  pentru cateva momente micul de jun pregatit  hotorandu-ma asupra salatei de fructe , am luat bolul din sticla alaturi de o furculita , iar apoi am iesit afara din casa mergand  spre teresa incepand sa mananc .

John  se afla la cativa metri distanta de mine   alaturi de Aaron .  Cei doi se aflau in fosior  si jucau table , puteam auzi cu usurinta  rasetul lui John atunci cand  reusea o noua victorie in  fata lui Aaron  .

Mi-am terminat salata destul de repede   , iar dupa ce am mancat si ultimele fructe m-am ridicat in picioare si m-am dus in bucatarie .

Am expirat zgomotos atunci cand am vazut-o pe Candice alaturi de Monica , amandoua aveau cate un pahar in mana cu  apa  si  o felie de lamaie  . Barfa lor era in plina „actiune" ,  iar cand m-au vazut  nu au mai scos niciun cuvant .

Priviri reci pline de ura , suprematie si prost gust imi erau aruncate  .

Monica a facut un pas in fata asezand paharul pe masa  .

-          Buna  dimineata , Alexia !

Salutase superior Monica asezandu-si mainile sub sani . Tinuta mult prea vulgara pentru ora la care ne aflam  alaturi de machiajul exagerat  m-au indemnat sa imi dau ochii peste cap si  sa expir zgomotos .

-          Buna ...

Am salutat si eu mergand spre  chiuveta unde am lasat bolul  . M-am intors cu fata spre ele  vazandu-le cum susoteau  .

-          Ai dreptate , draga mea . Tot timpul a fost asa ....

Auzeam vag discutia lor simtind  cum aerul pe care il respiram a devenit brusc unul mai poluat cu falsitate .  Mergeam cu pasi mici pe langa ele simtind nevoia de a le spune cate ceva atunci cand au comentat la adresa mea , insa m-am stapanit si am trecut pe langa ele mergand in living .

-          Alexia , opreste-te !

Vocea iritanta a Monicai se auzea in intreg livingul . M-am oprit  din mers intorcandu-ma cu fata la ea vazand-o cum se apropia cu pasi mari de mine ,  in urma ei era Candice ce o privea cu un ranjet mare pe buze .

-          Da ?

Am intrebat asezandu-mi mainile sub sani .  Sa oprit la o distanta mica de mine  asezandu-si mainile in sold , ma privea superior in timp ce trece  incet cu limba peste buze .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum