- RESPECT E CEEA CE TU NU AI -ALEXIA
Imi inchideam si imi deschideam ochi incercand sa ma obijnuiesc cu lumina puternica ce era in camera . M-am mai foit cateva minute in pat , iar apoi m-am ridicat lenesa in fund luand pe mine halatul negru din matase .
Ma ridicasem in picioare legand cordonul halatului intr-o fundita . Faceam pasi mici spre usa rotind cheia in ea , iar apoi am iesit afara .
Zgomotul produs de muzica ce o asculta Robert ma facut sa ma incrunt .
Coboream lenesa scarile frecandu-ma la ochi , e prea multa galagie dupa o noapte in care mai mult am stat treaza decat sa dorm .
- Da mai incet muzica asta !
Am zis eu intorcandu-mi privirea pe el vazandu-l doar intr-o pereche de boxeri negri .Mi-am mutat repede privirea acoperindu-mi ochii cu mana . El nu sa gandit ca nu e de unul singur in casa , mai sunt si eu pe aici . Minimul de respect trebuie acordat in orice situatie .
- Oh ! Buna diminata , iubito !
M-am intors repede cu spatele indepartandu-mi mainile incet de la ochi . Convetuirea cu el va fi mai dificilia decat mi-as fi imaginat .
- Poti sa pui ceva pe tine ?
Vorbeam pe un ton nervos incepand sa trec cu mana prin par .
- Scuze , dar nu te aud !
A vorbit dupa cateva secunde dand muzica mai tare . Oftasem . Am trecum cu limba peste buze asezandu-mi mana inapoi la ochi si intorcandu-ma incet pe varfuri spre el , expirasem zgomotos incepand sa vorbesc .
- Da muzica mai incet !
I-am zis cu un ton destul de tare asteptand un raspuns din partea lui , dar nu venea nici unul . Faceam pasi mici pipiand fiecare obiect mobilier indreptandu-ma spre televezior . Luasem telecomanda in mana dupa cateva incercari esuate si am stins televizorul .
- Hei ! Ce e ineregula cu tine , ascultam muzica aia !
Mi-a reprosat , iar eu m-am intors cu spatele dandu-mi mana jos de la ochi . Strangeam cu putere telecomanda in mana dreapta incepand sa imi plescai buzele .
- Iar eu incercam sa dorm ! Daca vrei sa asculti muzica foloseste niste casti , nu locuiesti singur ca sa poti sa te exteriorizezi cum iti doresti !
Am zis trecand prin fata canapelei avand privirea fix in fata fara sa privesc de loc in partea stanga . E un nerusinat .
- Te-am trezit din somnul de frumusete ?
Intrebase pe un ton ironic facandu-ma sa ma opresc si sa imi indrept privirea spre el . Il priveam doar de la umeri in sus fixandu-l cu privirea dorindu-mi ca in orice moment vre-o gaura neagra sa il inghita si sa il duca intr-un alt univers .
- Da !
I-am raspuns pe acelas ton ironic pe care la folosit si el .
- Imi pare rau , promit ca data viitoare voi avea mai multa grija !
A spus pe un ton fals arcuindu-si usor spranceana dreapta . Venea cu pasi mici spre mine analizandu-ma cu o oarecare atentie , mi-am dat ochi peste cap incepand sa merg spre scari . El nu merita sa imi pierd timpul .
Am lasat telecomada pe fotoliu urcand scarile in graba mergand in camera mea si inchizand-o in urma , luasem din dressing o pereche de jeans negri mulati si un maieu alb simplu . Impaturisem hainele cu grija asezand deasupra lor un set de lenerie alb , iar apoi niste tenisi albi . Luasem hainele in brate iesind din camera si mergand la baie .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...