4 6

9K 630 138
                                    

- CURIOZITATEA MASCULINA -





ALEXIA





Imi deschideam ochi lenesa simtindu-mi ploapele tot mai grele . Dupa cateva minute in care ma gandisem la cele intamplate aseara m-am ridicat in fund stand nemiscata pentru cateva clipe .

Nu eram in camera , iar acest lucru imi taiase respiratia pentru cateva secunde . Imi lasasem privirea in jos expirand usurata atunci cand imi vazusem hainele pe mine , cel putin nu a intraznit sa ma dezbrace . Partea cealalta de pat era neatinsa semn ca el nu isi petrecuse noaptea cu mine in acelas pat .

M-am ridicat in picioare luandu-mi cismele in maini , iar cu pasi mici ma indreptam spre iesire . In momentul in care imi asezasem mana pe clanta , usa de la baie se deschise si glasul lui somnoros se auzea in intrega camera .

Chiar imi doream sa trec neobservata , insa norocul meu isi facuse aparitia din nou .

- Buna dimineata ...

Salutase privindu-ma somnoros . Ma incalatasem cu cismele preferand sa imi mut atentia pe alte lucruri .

- Inainte sa spui ceva trebui sa sti ca nu te-am dus in camera ta fiindca usa era inchisa , iar faptul ca sunt un gentleman imi oprise orice actiune de a-ti cauta prin geanta dupa chei . Tu ai dormit in pat , iar eu pe canapea . Nu m-am atins de niciun fir de par din capul tau , insa am intraznit sa te descalt si sa iti dau jos paltonul ca sa poti dormi cat mai bine .

Continuase el mergand spre canapea unde sa intins , cateva sunete de neplacere ii parasise gura . Privirea lui ma fixa atenta .

- Multumesc .

Am zis pe o voce inceta mergand spre fotoliul de langa canapea lundu-mi sacoul si geanta ce erau asezate cu atentie , el se ridicase de pe canapea venind langa mine .

- Aseara nu am mai apucat sa te intreb nimic fiindca ai adormit aproape instat ....

Incepuse el privindu-ma atent , privirea lui imi cerceta cu atentie chipul iar buzele lui erau strans lipite .

- Aseara a fost si Luisa cu voi , nu ?

Intrebase pe un ton indiferent trecand pe langa mine , se asezase in pat intingandu-se .

- Da !

I-am raspuns eu privindu-l suspicios , mi-am luat telefonul din geanta dorind sa vad daca am primit vre-un mail de la Maurice sau de la agentie .

- Si despre ce ati vorbit , tu si Luisa ...

De unde atat interes in el pentru discutiile dintre mine si prietenele mele , ok , Luisa nu e tocmai ceea mai buna prietenta dar ne cunoastem de multi ani si acest lucru nu se poate schimba peste noapte .

- Ai vre-un interes ascuns pentru Luisa de ma tot intrebi de ea ? Ce vrei sa sti ?

Il intrebam ridicand usor tonul voci , el se asezase in fund trecand cu mana prin par .

- Nici gand , sti destul de bine ca niciodata nu ma interesat Luisa ! Nu am mai vazut-o de cand am terminat liceeul si nici nu as mai vrea sa o vad prea curand , eram pur si simplu curios ...

Dadeam usor din cap privindu-l atenta , am clipit des expirand usor .

- Nimic important , am povestit despre ce se intamplase recent in viata noastra .

I-am raspuns sincer bagandu-mi telefonul in geanta . El imi zambise usor ridicandu-se in picioare .

- Doar atat ?

A intrebat pe un ton autoritar venind spre mine cu pasi mici . Am dat afimativ din cap privindu-l indiferenta , ma rotisem la drepta mergand spre usa .

- Da !

I-am zis deschizand usa , el era in spatele meu apropindu-se cu pasi mari de mine .

Mainile lui imi cuprinsera cu putere talia , ma intoarse cu fata spre el chipul lui fiind la o distanta de cativa centimentri de al meu .

- Mai vrei ceva ? Sau curiozitatile despre Luisa nu sau incheiat ...

Vorbisem rece incercand sa pun o distanta intre noi , insa el ma tragea cu putere spre pieptul lui .

- Curiozitatile unui barbat nu se vor termina niciodata in ceea ce priveste partenerul de sex opus , diseara voi veni mai repede acasa cu o ora si am vrut sa stiu daca ai ceva planuri ...

Il priveam atenat dand din cap precum un mic robotel , jocul lui nu va avea succes in cazul meu si tot acest mini spectacol pe care il face se va termina urat . Se pare ca el nu a inteles nici in ziua de azi ca noi doi nu putem fi nimic .

- Scuze , sunt ocupata !

I-am zis zambind larg . Se incruntase usor eliberandu-mi talia .

- Se poate sti cu ce ?

A intrebat pe un ton curios facand un pas in spate .

- Nu erai cumva gentleman ?

I-am raspuns cu o alta intrebare zambindu-i mandru , isi mutase privirea de pe mine pentru cateva secunde mormaind cateva cuvinte .

- Bine ...

Vorbise resemnat intorcandu-se cu saptele la mine mergand inapoi spre pat . Am inchis usa de la camera , iar apoi pornisem cu pasi mari spre camera mea . Imi cautasem cheia in geanta deschizand grabita usa , am intrat inauntru iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa scap de hainele ce le purtam .

Am intrat in baie facand un dus scurt , iar pe urma ma spalasem pe dinti si pe fata . Mi-am ales repede o tinuta cat mai lejera optand pentru o perche de jeans negri rupti la genuchi si un maieu crem la care am adugat o jacheta de jenas neagra .

In picioare imi luasem o perche de tenisi . Stomacul meu isi cerea dreptul asa ca pornisem grabita spre iesire , dar nu ininte de a-mi prinde parul intr-o coada . Buclele erau aproape inexistente si nu mai avea chef sa vin cu placa .

Am iesit din camera mergand cu pasi mari spre scari , le-am coborat grabita mergand repede la masa . Cu exceptia mea si a lui Robert toti erau la masa , Candice si Monica profitau si in aceasta de dimineata de noile barfe auzite prin showbiz facand mare tam-tam . Aaron si John isi l-au masa in liniste .

-Buna dimineata si pofta buna!

Am zis eu vesela asezandu-ma in fata lui Candice , zambisem larg lund in pahar in care imi turnasem putina apa .

- Buna dimineata si tie , raza de soare !

Ma salutase Aaron stergandu-si usor buzele . Ii zambisem cald lundu-mi in farfurie o omleta alaturi de un corn cu ciocolata si cateva fructe .

Incepusem sa imi tai omleta , iar inainte sa incep sa mananc vocea lui Aaron ma oprise .

- Alexia stiu ca nu e treaba mea , dar as vrea sa stiu daca tu si fiul meu sunteti in regula ? Am auzit ca nu mai dormiti in aceasi camera ...

Vocea lui era una calda si se putea auzea cu usurinta ingrijorarea din glas .

- Eu si cu Robert suntem mai bine ca niciodata , am hotorat sa o luam incet findca inceptul a fost unul destul de tumultos si ...

Ii vobeam deschis simtindu-ma intepata cu privirea . Dupa ce terminasem de vorbit imi asezasem privirea pe cele doua , se uitau atente la mine asteptand momentul in care sa spun ceva gresit .

- Ma bucur sa aud aceste lucruri si spre ca lucrurile intre voi sa fie tot mai bune !

Mi-a zis el zambindu-mi larg . Incepusem sa mananc ingorand in totalitate toate atacurile venite dinspre Candice si Monica raspunzandu-le sec la fiecare intrebare .

Robert isi facuse aparitia in cele din urma , se asezase langa mine iar pentru cateva secunde ma privise atent .

Renuntase la orice a vrut sa spuna incepand sa manance . Ii aruncasem o mica privire uitandu-ma atenta la el , expirasem nervoasa dupa cateva secunde in care mintea mea a inceput sa isi faca singura propriile filme .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum