6 5

6.8K 489 229
                                    

- F A M I L I E -  1 







Mana lui o tinea stransa pe a mea . Fredonam incent melodia ce se auzea in masina in timp ce privirea o aveam pe el , accesta nu era atat de atent precum trebuia condusului si asta fiindca isi muta prvirea pe mine din minut in minut .

- Raven nu e un nume chiar atat frumos , vreau altceva pentru fetita noastra !

A vorbit el eliberandu-mi mana ca sa o mute pe piciorul meu , mi-am aranjat parul la care am stat aproape o ora sa fac niste nenorocite de bucle care nici acum nu stau cum as vrea eu .

- Michaela si Brianna mie nu imi plac de loc !

Am clarificat eu preferintele lui printr-un refuz clar in cateva secunde . Stiam ca vom avea o fetita inca din luna a patra si de atunci ne tot gandim la un nume . Dominic ne-a placut amandurora , insa aluna sa dovedit a fii fetita in cele din urma , iar astfel noi si acum pe ultima suta de metri cautam un nume pentru fetita noastra .

Pana la nastere nu mai aveam foarte mult , mai erau doua saptamani dar acest lucru nu ma speria atat de tare precum gandul ca nu voi sti sa am grija de care ea are nevoie . Imi e frica sa nu o dau in bara , si desi Robert ma incurajeaza mereu si imi spune ca la mine va fii vorba de un instinct pe care toate femeile il au , eu raman fixata pe ideea mea .

Imi e frica de necunoscut , vreau sa fac totul asa cum trebuie si imi doresc sa fiu ceea mai buna mama pentru fetita mea .

- Nu am zis sa ii punem numele asa , sunt doua nume frumoase care ....

Vorbise el atragandu-mi atentia atunci cand m-a strans usor de picior . Mi-am mutat privirea pe el zambind usor ca apoi dupa cateva secunde sa privesc in fata , eram aproape de casa lui Aaron .

Azi era ziua lui de nastere , iar accesta ne-a invitat pe toti la un gratar .

- Imi place si Sofia , dar nu atat de mult ...

Am zis eu oprind muzica . Robert a intrat in curtea mare acolo unde se mai aflau cateva masini , se pare ca tata impreuna cu mama au ajuns inaintea noastra .

Nu vedeam masina Selenei , insa dupa cum bine mi-a zis nu era sigura ca va putea veni . Micutul Issac nu sa simitea prea bine in ultimul timp si Selena nu vroia sa il scoata din casa .

Intarzirea mea si a lui Robert are ca principal vinovat placa de par si hainele care nu ma mai incapeau , cred ca am stat o ora numai sa imi gasesc o rochie care sa imi vina bine , sa nu ma faca cat un balon si sa imi evidentieze burtica .

- Mai avem timp , iubito !

A zis el oprind masina sarutandu-ma scurt . Am deschis portiera iesind cu greu din masina , desi era ora cinci de dupa masa caldura era la fel de prezenta precum a fost acum cinci ore . Iar rochia neagra ce o purtam nu ma avantaja in niciun fel .

Aranjam material din bumbac al rochiei ca mai apoi sa ma aplec ca sa imi recuperez geanta rosie .

Robert a luat din masina cadoul tatal lui , iar apoi a venit spre mine luandu-mi mana in a lui . Mergeam spre scari cu pasi mici , totul devena mult mai obositor pentru mine in accesta perioada .

Pana si urcatul scarilor ma obosea .

Ne-am oprit cateva secunde inainte sa urcam scarile pana la usa , iar o data ce am termina de urcat cele aproape douazeci de scari ne-am mai oprit o data . Il rugasem pe Robert sa imi aranjze rochia ce sa ridicat putin .

Robert a sunat la usa , ca dupa cateva seunde in fata sa ne apara Aaron . Accesta ne-a intampinat cu un zambet mare poftindu-ne inauntru .

- Cat ma bucur sa va vad !

A zis el venind spre mine imbratisandu-ma cateva momente , iar apoi si-a dus mana spre burtica mea pe care a mangaiat-o si a lasat un scurt pupic .

- La multi ani , tata !

A vorbit Robert oferindu-I cadoul . Aaron isi imbratisase fiul cuprinzandu-l cu putere , am intrat in casa unde spre fericirea mea era racoare .

- A venit toata lumea ?

Intrebase Robert asezandu-si mana in jurul meu .

- Da , voi ati ajuns ultimi !

A spus Aaron pe un ton vesel . Eu zambeam usor urmandu-l pe accesta . In living era mama impreuna cu mama lui Liam si Monica .

Robert le salutase pe accestea ca mai apoi sa se scuze , a plecat in gardina acolo unde se pregatea gratarul .

- Iti prieste sarcina , draga mea !

Mama lui Liam a venit spre mine imbratisandu-ma . Am zambit mergand pe canapea , am salutat-o pe mama oferindu-I o imbratisare , iar Monica a venit spre mine salutandu-ma si imbratiandu-ma scurt .

- Parca am un mic pui de titirez inauntru , se misca incontinuu ! Este foarte agitata !

Am spus eu lasandu-mi geanta jos de pe umar . Mama si-a asezat o mana pe piciorul meu ca mai apoi sa o duca spre burtica , a inceput sa o mangaie usor la care bebelusa a reactionat imediat oferindu-mi cateva lovituri ce mi-au provocat o mica grimasa .

Accestea au inceput sa povesteasca momente in care eu m-am multumit ascultandu-le numai . Eram obosita , si imi era si putin sete . Am mai stat in prejma lor inca zece minute , iar apoi m-am scuzat si am pornit cu greu spre bucatarie acolo unde tinta mi-a fost frigiderul .

Luasem apa din el si mi-am turant in par . Auzeam rasetul lui Robert care era langa Liam , accestia povesteau cu veselie , in timp ce tata era impreuna cu Aaron la gratar .

Tatal lui Liam era impreuna cu cateva persoane ce nu imi erau foarte cunoscute .

Robert imi observase prezenta , astfel ca a plecat de langa Liam si a venit spre mine . M-am sprijnit de tocul usii privindu-l cu un zambet mare .

- Sa intamplat ceva ?

Ma intrebat ingrijorat el sarutandu-ma usor , mana lui a inceput sa se miste peste burtica mea moment in care la cateva secunde bebelusa a reactionat inapoi . Robert sa aplecat usor in jos incepand sa vorbeasac cu ea , are acel moment " tata – fiica" cum il numeste el .

- Iubita mea , trebuie sa mai asteptam putin pana ne vom vedea . Fii si tu mai calma , pe mami o doare toata accesta agitatie a ta ....

Zambetul larg imi era pe buze in timp ce il priveam linistita .

- Imi era sete !

Am zis eu asezandu-mi mana peste umarul lui . Robert revenise la nivelul meu , isi ridicase mana aducand-o spre chipul meu . Mi-a dus cateva suvite de par in spatele urechei ca mai apoi sa isi lipeasca buzele de ale mele sarutandu-ma usor .

- Sa imi spui cand vrei sa mergem , sunt sigur ca tata va intelege ....

Vorbea Robert foarte aproape de chipul meu . Eu am dat din cap in sens negativ privindu-l serioasa .

- Nu vom pleca inca , abia am ajuns . Fetita se va linisti pe parcurs ...

Am vorbit sarutandu-l scurt .

- Este un moment in care sa adunat toata familia !

I-am zis eu zambitoare , el afirmase sarutandu-ma usor . Mi-a luat mana in a lui facandu-mi semn sa mergem spre ceilalti . 



Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum