PERSPECTIVA AUTORULUI
Amintirile unei iubiri neapartasite din partea Alexiei si iubirea obsesiva a lui Robert au fost sentimentele ce au pus bazele famliei Valesco , familie ce azi este formata din patru membri si al cincilea fiind pe drum .
Insa , toate acele amintri de la inceputul relatiei lor au fost lasate in spate , ba chiar acum par a nu se fii intamplat vre-o data .
Alexia se agita in bucataria mare a casei recent achizionate , in brate il avea pe micutul Dominic ce avea doi ani , acesta isi cerea cu mare inversunare portia de inghetata promisa .
- Dominic , ai mancat acum o ora inghetata ! Nu cred ca vrei sa racesti , fiindca asta va insemna fara inghetata o perioda foarte lunga de timp ....
Ii explica acceasta micutului cu ochii albastri parca rupt din tatal sau . Dominic se linistise pentru cateva secunde , insa nu pentru mult timp fiindca la scurt timp in bucatarie a intrat Serena , sarbatorita zilei de azi .
Serena purta in continuare pijamau roz avand in maini costumul lui Peter Pan , parul pe care Alexia l-a aranjat acum mai putin 30 de minute era despletit si ciufulit .
- Mama , eu vreau sa fiu Peter Pan , nu imi place Elsa ....
Fetita se stergea suparata pe fata fiind derajata de desenul cu fulgi de nea . Alexia expirase zgomotos strigandu-l in gandul ei pe Robert , l-a asezat cu grija pe Dominc pe scaunelul unde isi lua mesele , iar apoi sa intors spre micuta Serena .
- Iubita mea , poti sa te imbraci maine in Peter Pan , azi vin la tine o gramada de copii si trebuie sa ....
In ciuda incercari Alexiei , micuta in vrasta de cinci ani nu se lasa la cererile mamei ei refuzand cu incapatanarea rochia unui personaj Disney iubit de copii , insa pe care Serena nu il accepta .
- Tata a zis ca pot sa ma imbrac cum vreau , iar eu vreau Peter Pan !
A vorbit micuta cu ochii caprui privindu-si serioasa mama . Alexia expirase resemnata oferindu-I fetitei un zambet mic .
- Tatal tau trebuie sa inceteze sa iti ofere tot ce vrei , cred ca daca i-ai cere Luna , te-ar duce pe Luna !
Vorbea Alexia cu o voce inceata luand costumul verde din mainile Serenei , isi intoarse privire spre Dominic ce se juca cu marul din farfurie . Jenna , bona celor mici privea amuzanta situatia .
- Jenna , il pregatesti tu pe Dom ? Eu am de imbracat un mic Peter Pen acum ....
Dupa cateva momente Alexia a iesit din bucatarie fiind urmata din spate de Serena , ceea mica avea mainile stranse cu putere in jurul piciorului stang al mamei ei . Robert era pe canapea din living avand o discutie cu Liam si sotul Selenei .
- Peter Pen , serios ? Robert ultima data cand am vorbit ai spus ca Elsa e perfecta pentru Serena .....
Privirea lui Robert se mutase de pe cei doi barbati pe sotia lui , stia destul de bine ca decizia in a o imbraca pe Serena in Peter Pen o va supara pe Alexia . Petrecrea Serenei a fost planuita acum o luna si timp de doua saptamani Alexia a pus la punct fiecare detaliu , Robert stia foarte bine muca depusa de Alexia , insa nu a putut sa nu cedeze in fata lacrimilor si cerintelor Serenei .
- Nu am putut sa o refuz , a fost foarte convingatoare !
Robert isi privise pentru cateva clipe sotia ca apoi sa isi mute privirea pe micuta satena de langa Alexia . Serena a facut o data cu venirea ei in familia Valesco ca leagatura dintre Alexia si Robert sa devina de zece ori mai tare , e greu de crezut , dar in momentul in care fetita ia fost pusa in brate lui Robert acesta a stiut ca pentru prima data in viata este implinit .
A decoperit un alt fel de iubire , o iubire la fel de mare dar pe care nu si-o imaginea ca ii va incapea in inima . Tot ce a iubit el vre-o data a fost Alexia , insa o data cu nastarea Serenei acesta a stiut si si-a inteles scopul .
Trebuia sa aiba grija de faptura mica si nevinovata din bratele lui , sa o protejeze mereu fiindca viata nu insemna doar zambete si fericire . El insusi a trecut prin inferen si sa intors , si asta fiindca a avut mereu langa el femeia pe care a iubit-o .
Femeia pe care a iubit-o de la inceput si o va iubi pana la sfarsit .
- Se pare ca vor fi doi Peter Pan la petrecere ...
Vocea Alexiei era una amuzanta la vederea lui Issac , baiettlul Selenei si al lui Rayan .
Pentru cateva secunde privirea lui Robert se muta de pe un copil pe celalalt , a inteles acum inistentele Serenei si atat a fost tot ce i-a trebuit . Modul de " tata nu e decord cu baieti " a fost activat .
- Daca ma gandesc mai bine Elsa e ce trebuie !
A vorbit Robert provocand un val de amuzament in jurul lui .
Trecusera mai bine de doua ore de cand a inceput petercere Serenei , curtea din spate era plina de copii ce se jucau in timp ce parinti isi priveau minunatiile si povesteau diverse amintiri .
- Si nunta pe cat ai spus ca este ?
Intrebarea Alexiei era indreptata spre Monica si Liam , cei doi tocmai ce venisera dintr-o vacanta cu vaporul ce a durat aproape doua luni . Vestea casatoriei nu a umit pe nimeni , cei doi aveau o relatie de cel putin sase ani , intrebarea la care toti se gandeau era : " Cand au de gand sa se casatoreasca ?" .
Petercerea a continut ore bune , iar la momentul in care Serena a suflat in lumnarea cu numarul cinci lacrimile si-au facut loc in ochii parintilor ei .
- Creste prea repede , parca numai ieri era un bebelus .
Vorbea Robert trecand cu mana peste spatele sotiei lui privind-o atent si multumindu-I in gand pentru tot . Doi copii minunati si un al treilea pe drum , ce isi mai putea dori cineva ? Erau fericiti !
- Timpul nu se opreste ,iubiule ! Tot ce vom putea face va fii sa ii iubim si sa le fim alaturi , avem pentru ce sa luptam ...
Vorbea usor satena oferindu-I un mic sarut pe fruntele baietelului cu ochii inchisi , Dominic isi infasurase si mai bine mainile in jurul mamei lui inspirand adanc . Sentimentul cand pentru prima oara copilul tau te striga " Mama " e unic . Alexia a izbucnit in lacrimi atunci cand amandoi copii au numit-o "mama" pentru prima oara , si-a promis ei insusi sa devenia mai buna pentru ei . Trebuia sa o faca si a facut-o .
Acum Alexia este un designer cunsocut atat in America cat si in Europa ce are la activ catev show-uri de moda .
- Iti multumesc pentru tot , iubito ! Pentru iubirea pe care mi-o oferi , sprijinul , bunatatea si pentru copiii . Tu m-ai indeplinit ca barbat si nici toata viata nu va fii indejuns ca sa iti multumesc !
Buzele lor s-au atins scurt ca mai apoi Alexia sa isi lase capul pe umarul lui . Impreuna si-au calmat furtuna ce ii bantuia , si-au domolit insecuritatile si temerile .
Impreuna au gasit dragostea , dragostea adevarata .
S F A R S I T
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...