1 8

18K 991 81
                                    




- " NEPUTINTA ESTE SENTIMENTUL PE CARE IL TRAIESC CEL MAI DES IN ULTIMUL TIMP "-








ALEXIA











O priveam cu lacrimi în ochi ținând cu duritate mânerele valizelor . Era așezată pe canapea având în mână un pahar cu alcool , se uita la mine cu furie de parcă eu sunt vinovată de tot ce se întâmpla . Corpul ii tremura în timp ce privirea îi era fixată pe mine .

Treceam încet cu limba peste buze încercând să îmi păstrez calmul , ea nu a conștientizează faptul că singura vinovată de tot ce se întâmplă acum este ea . A facut din nou ceea ce știe ea mai bine , iar de data aceeasta situația  este  la fel de gravă.

Nici macăr nu știu daca ar trebui să fiu surprinsă .

- Asta e doar din vina ta , Alexia ... Tu ești singura vinovată ...

îmi reproȘa cu ură ridicându-se în picioare . Eliberasem mânerele valizelor trecând cu mâna prin păr încercând să îmi găsesc calmul .


Respiră Alexia , respiră .Îmi spuneam în minte .


- E vina mea fiindcă tu ți-ai pierdut mințile ? Cum ai putut să faci așa ceva , mamă ? Tu realizezi măcar ce idioțenie ai făcut , ai dat-o din nou în bară . Nu ți-a ajuns ce mi-ai facut mie atunci când m-ai obligat să mă căsătoresc cu Robert ?

Scoteam vorbele din gură folosind un ton ridicat în timp ce o priveam dezamagită . Nu aș fii crezut că va merge atât de departe .

- De parcă ție nu îți convine situația în care te afli acum , ar trebui să imi pupi mâinile fiindca fără mine ...

Nu avea rost să îi ascult prostiile . Nu e conștientă de ce zice și nici de propriile fapte , pentru ea totul e un joc , iar ca să câștige e în stare de orice .

- Fără tine nu aș fi ajuns în situația în care mă aflu . Tu crezi că mie îmi place să fiu căsătorită cu un bărbat pe care nu îl iubesc și să trăiesc în casa cu el și familia lui ? Familia lui nu mă suportă , iar o zi alături de el e precum o etrenitate alături de diavol . Nu ai idee de ceea ce vorbești ...

Am spus începând să plâng . Neputința este sentimentul pe care îl trăiesc cel mai des în ultimul timp . Nu pot să fac nimc ca lucrurile să se schimbe , iar tot ce face mama e sa inrăutațeasca și mai mult situația în care ne aflăm .

- Trăiești într-un conac iar soțul tau este unul dintre cei mai de succes bărbați din ultimi ani și familia lui se află pe locul 10 în ierarhia economică a statului Florida !

Dacă mai aveam nevoie de vre-o dovadă legată de percepția mamei despre viață tocmai am primit-o , la ea totul se învârte în jurul baniilor și totul este despre bani .

- Pe mine nu mă interesează aceste lucruri , mamă ! Aș fi preferat de o mie de ori să mă căsătoresc cu un bărbat sărac , dar să il iubesc . Pentru mine banii nu au o importanță la fel de mare precum o au pentru tine , există lucruri mult mai importante pe acest pământ .

Vorbisem ștergându-mi lacrimile . Ea a început să râdă zgomotos consumând tot alcoolul ce a mai rămas în pahar , iar apoi îl aruncase pe jos .

- Ce ? Iubirea ? Pacea Mondialaă? Copiii din Africa ? Totul se învarte în jurul baniilor , scumpa mea !

A zis trecând pe lângă mine începând să râdă zgomotos . Se îndrepta spre tata ce avea în jurul sau trei valize , lacrimile se prelungeau în jos pe obraji lui , iar în mâna avea o fotografie cu mine de la absolvire .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum