- CEARTA INTRE SOACRA SI NORA PARTEA A II-A -ALEXIA
Ma intorceam dintr-o parte in alta incercand sa gasesc o pozitie cat mai confortabila ca sa pot adormi la loc . E sambata dimineata si singurul lucru pe care mi-l doresc in acest moment e sa dorm .
Expirasem zgomotos dand cearceaful la o parte asezandu-ma pe burta . Muzica aia insuportabila ce se aude de mai bine de jumatate de ora ma scoate din sarite . Am incercat sa stau naibii in banca mea ,dar orice tentadiva de a face lucrurile bine pana acum a dat gres .
M-am ridicat nervoasa din pat mergand cu pasi mici spre fereastra , imi stergeam somnoroasa ochii , iar apoi am dat la o parte draperia alba . In curtea din spate Candice alaturi de grupul de vrajitoare faceau yoga , un mic zambet isi facuse loc pe buzele mele atunci cand vazusem instructorul .
Pantaloni aceeia scurti negri alaturi de tricoul ce avea aceasi culoare le ofereau varjitoarelor frau liber fantezilor , iar Candice parea a fii cea mai implicata dintre toate .
Mormisem cateva cuvinte neortodoxe , iar apoi m-am intors pe calcaie mergand grabita spre dulap luand de acolo perechea de colanti negri si bustiera albastra . Am mers in baie facand in graba un dus , iar apoi luasem pe mine hainele alese mai devreme .
Pielea usor maslinie era evidentiata de albastrul marin al bustierei , iar piciorele imi erau puse in evidenta prin prisma colatilor . Trecusem cu limba peste buze privindu-mi reflexia in oglinda .
Am iesit din baie luand grabita in picioare o pereche de adidiasi , iar apoi am parasit camera coborand grabita scarile .
Fredonam linistita versurile celui de la The Weeknd trecand cu mana prin par .
Traverasm livingul linistita apropindu-ma cu pasi mari de usa ce ducea in curte . Am deschis usa incet afisand pe buze un zambet mare .
Mergeam spre grupul vrajitoarelor linistita privindu-le cu atentie .
Babele astea sunt lesinate dupa frumuselul din fata lor , executau totul mecanic avand momente in care greseau intentionat ca mai apoi sa vina el si sa le corecteze .
Chicotisem silentios oprindu-ma la cativa metri de ei . Priveam amuzata situatia . Candice mai avea putin si saliva in momentul in care frumuselul isi asezase mainile pe picioarele ei corectandu-i miscarile in timp ce celelalte vrajitoare priveau topite privelistea .
El era in spatele ei in timp ce mainile ii se miscau in voie pe picioarele ei .
Nu imi puteam stapani amuzamentul . Acesta se oprise brusc atunci cand privirea lui se asezase pe mine , isi indepartase mainile de pe Candice , iar apoi oprise muzica .
In sfarsit e liniste , muzica asta parea de inmormantare .
El venise cu pasi mari spre mine privindu-ma zambitor .
- Julien Till , ai vrea sa te alaturi ?
Se prezentase privindu-ma cu atentie . Zambisem usor asezandu-mi privirea pe Candice ce ma privea fix .
- Alexia , dar nu as vrea sa derenjez ! Ma multumesc cu privitul !
Vorbisem intorcandu-mi privirea spre el . Ranjise usor privindu-ma cu atentie , daca nu ar fii vorba de ai face in ciuda lui Candice nu m-as afla aici in aceasta situatie , insa vremurile disprate cer masuri disperate , iar Candice si-a facut-o cu mana ei .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...