3 3

17.1K 925 148
                                    

- "AI GURA MARE, DAR CAND VINE VORBA SA O FOLOSESTI LA ..."-














ALEXIA











Clipeam des privindu-l atenta  .  Tipetele alaturi de diferitele amenintari erau singurele lucruri pe care le auzeam de cel putin o jumatate de ora . Iar daca el continua in acest ritm in cel mai scurt timp proabil voi ajunge surda .

-           Tu ma asculti macar ?

A intrebat coborand  tonul voci . Trecusem cu mana  prin par dorind sa ma ridic in picioare , dar el a facut un pas in spate fiindu-mi imposibil acum sa ma ridic .

Mi-am ridicat privirea privindu-l fix in ochi .

-          Nu !

Am raspuns eu afisand un zambet mare la final . El a murmurat cateva injuraturi , iar apoi dupa cateva momente sa aplecat incet in jos asezandu-si mainile peste  genunchi mei .

-          Tupeul tau incepe sa ma deranjeze , scumpa si iubita mea sotie ! Daca am fost un gentleman pana acum cu tine nu inseamna ca ...

Nu au trecut nici 3 secunde dupa cuvantul „gentleman „  iar eu am inceput sa rad . E un cuvant mult prea mare pentru el , dar mandria si ignoranta il orbesc de la a vedea  realitate .

-           Gentleman ? Tu mai ai mult  pana sa te consideri un gentleman fiindca pana a deveni unul e cale lunga . Ramai in propria ignoranta , dragul meu sot !

I-am spus asezandu-mi mainile peste ale lui si  apoi le-am indepartat de pe genunchi mei . M-am ridicat in picioare si am trecut pe langa el aducandu-i cateva „complimnte"  .

-          Si daca tu consideri ca ma vei putea tine langa tine  crezand in miracolul   ca eu intr-o zi as putea sa ma indragostesc de tine  te inseli , eu nu voi putea iubi niciodata o persoana fara coloana vertebrala si un barbat ce se simte cu adevarat unul in momentul in care   abuzeaza de o femeie . Tu esti totul , dar mai putin un barbat adevarat ! Imi e scarba de tine ,  de tot ceea ce faci si zici tu !

Continuasem eu sa vorbesc in timp ce mergeam spre usa , insa m-am oprit in momentul in care mi-am amintit ca el avea cheile .

-          Ai terminat ? Gata cu aerele de mare doamna si ifosele de femeie ce se vrea respectata in timp ce e imbracata in  hainele unui barbat care nu ii e sot . Tu imi dai mie  lecti , insa esti mai prejos decat mine . Te-am gasit in apratamentul lui Liam imbracata in hainele lui  si infatisarea ta  imi arata o femeie proaspat fu*u** !  Cauti la alti ceea ce ai acasa , dar tu esti in continuare o femeie adevarata cu principi !  Daca cuiva ar trebui sa ii fie scarba acel sunt eu , fiindca eu continui sa iubesc o cu*v* !

Sa ridicat de jos  si a inceput sa vina spre mine  privindu-ma superior  .

-           Putin imi pasa de parerea pe care ti-o las tie , imi e cu adevarat indiferent ceea ce spui sau crezi  tu despre mine !

I-am zis mergand spre dulap   cu pasi mari . Am scos din dulap doua valize , iar apoi am inceput sa imi scot hainele si sa le bag in ele fara sa imi mai pierd timpul cu aranjatul .

-           Nu ai niciun drept sa te bagi in viata mea , pot sa ma culc cu cine vreau  cand vreau si unde vreau , iar parerea ta nu va conta deloc . 

Vorbeam cu un ton agitat  grabindu-ma sa imi bag toate hainele in valize . Ar fi fost mult mai usor daca nu ar fii fost toate aranjate pe umeras .

-          Ce naiba crezi ca faci acum ?

A inceput el sa vorbeasca dupa cateva minute de tacere in care doar respiratia mea accelerata si micile injuraturi se mai auzeau .  Facea pasi mici apropindu-se de mine .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum