NIMIC NOU SUB SOAREALEXIA
El era in spatele meu simtindu-i privirea inflacarata pe posteriorul meu . Tot acel moment de mai devreme tocmai ce se ruineaza . Ar fi putut sa nu fie atat de vizibil ceea ce facea , daca nu mai si comenta pe la spatele meu diferite cuvinte .
In momentul in care am ajuns la etajul superior m-am intors rapid cu fata spre el , privirea fiindu-i in accea zona . Imi arcuisem sprancenele privindu-l superior .
- Foarte matur din partea ta !
Am vorbit taios privindu-l rece si distant , m-am intors pe calcaie fara sa ii mai dau sansa de a se scuza . Imi grabeam mersul spre dormitor , iar in momentul in care am intrat in camera am simtit un miros puternic de vanilie .
Cateva lumanari asezate in diferite locuri si pe diferite obiecte . Clipeam des analizand intreaga camera . Ii sesizasem prezenta inca din primele secunde , era intoarsa cu spatele la mine avand un halat din matase pana la jumatatea copselor .
Pantofi rosi din lac alaturi de parul aranjat in detaliu ma trimiteau cu gandul la un scenariu dedicat personelor majore .
Isi deschidea halatul lasandu-l sa ii cada la picioare , lenjeria ce avea ca atributie sa acopere in cazul ei mai mult descoperea .
Robert isi facuse prezenta in spatele meu asezandu-si mana pe mijlocul meu , dar dupa nici doua secunde i-am indepartat-o . Mi-am intors fata spre el soptindu-i rece sa nu intervina .
- Aveam de gand sa iti ofer aceasta surpriza la sfarsitul saptamani ...
Vorbea senzual incepand sa faca un pas in fata ,iar apoi sa aplecat ca sa toarne sampanie in cele doua pahare . Dadem in sens negativ din cap incordandu-mi intreg corpul .
Si nu e neparat ca imi pasa , dar lipsa de respect ma deranjeaza .
Intre mine si Robert nu e nimic , insa eu nu l-am adus pe Stefano in casa parintilor lui spunadu-i sa imi faca un mic spectacol dezbracat . E atat de penibila acceasta situatie , incat incep sa ma simt in plus .
- Plus ca am gasit si asta printre lucrurile mele , iar amandoi stim ca ai nevoie de ea ca mica noastra idila sa continuie !
Obiectul stralucitor ce se afla pe degetul ei era verigheta lui Robert . Mi-am intors privirea spre el luandu-i mana in a mea , am murmurat o mica injuratatura observand lipsa verighetei de pe degetul lui . Am inghitit in sec intorcandu-mi privirea spre .
- Supriza !
A zis ea intorcandu-se cu fata spre mine avand in maini si cele doua pahare cu sampanie . Ii observam mandria de pe fata atunci cand imi intalnise privirea , a facut-o intentioant . Toata acesta mica sceneata a fost pusa in detaliu de Monica .
- Surpriza ...
Am soptit eu asezandu-mi mana peste a lui Robert tragandu-l dupa mine in camera trantind usa in urma mea . Stia destul de bine ce il va astepta si tocmai din aceasta cauza imi evita privirea .
- Ce naiba cauti aici , Monica ?
Trecuse pe langa mine mergand spre ea incet . Suprinderea lui era una evidenta , insa acest lucru nu avea nicio importanta pentru mine . In urma cu cateva minute parea ca totul sa se indrepte spre normal , „normalul " ce ar putea caracteriza intr-un fel „ relatia '' dintre mine si el .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...