2

24.7K 1.2K 62
                                    







- IMPOSIBIL -








ALEXIA














Amandoi se miscau dintr-o parte in alta facandu-ma sa ametesc . Niciunul nu scotea vreun cuvant , se uitau speriati unul la celelalt , iar pe mine ma evitau .

-Spuneti-mi o data ce se intampla si incetati cu plimbatul  dintr-o parte in alta ...

Le-am cerut eu ridicandu-ma in picioare. Amandoi sau oprit in acelas timp , se uitau cu ochi mari la mine facandu-ma sa ma gandesc doar la ce e mai rau .

-          Nu vreiun ceai mai intai ?

Ma intrebat mama venind langa mine cuprinzandu-mi mana in a ei . Am refuzat dand negativ din cap , ea a mimat un mic zambet asezandu-se pe canapea facandu-mi semn sa o urmez .

-          Ce sa intamplat ?

Am intrebat-o eu asezandu-mi mana peste ale ei  .

-          Scumpo ... eu  ...

A inceput sa vorbeasca , insa sa oprit brusc ridicandu-se in picioare si intorcandu-se cu spatele la mine .

-          Vorbiti o data fiindca incep sa ma gandesc la ce este mai rau !

Am rabufnit eu ridicand tonul voci , amandoi si-au asezat privirea pe mine , iar tata se apropia cu pasi mici .

-          Alexia ...

Mi-a spus el numele cu o voce inceata . Mi-a luat mana in a lui strangandu-ma usor .

-          Tata esti bine ?

L-am intreabt speriata vazand cum se albise la fata , ne-am asezat pe canapea  si el a inceput sa insipre si sa expire scadat .

-          Mama , ai ceva sa imi spui ?

Am intrebat-o dupa cateva minute de tacere .

-          Scumpo , in urma cu o luna am facut cea mai mare prostie din viata mea !

A inceput ea sa vorbeasca , insa sa oprit si a venit langa mine .

-          Miza a fost atat de mare , încât nu puteam sa  nu risc . Era vorba de o gramada da de banii , nici măcar nu știam cum se scrie acces suma . Eu ..... te-am  pus pe tine ca dobânda si am pierdut !

Imi simteam  fiecare bataie a inimi de zece ori mai tare ,  inspiram si expiram accelerat ,iar in minte aveam o gramada de intrebari . M-am ridicat in picioare incepand sa ma plimb aiurea , nu intelgeam nimic . Imi simteam  capul ca avea sa explodeze din moment in moment .

-          Mama tu realizezi ce ai facut ? M-ai parit la un nenorocit de joc si m-ai pierdut , dar ce sunt eu pentru tine ? Insemn ceva in viata sau sunt doar un obiect pe care il arunci cand nu mai ai nevoie?

Vorbeam cu ton ridicat simtind cum lacrimile se prelungeau fierbinti pe obraji mei .

-          Iarta-ma scumpo !

A vorbit incet apropindu-se de mine . I-am facut semn sa stea pe loc , iar eu am facut doi pasi in spate privind-o dezamgita . Cu ce drept a facut acest lucru ? Sunt copilul ei pentru numele Domnului , sunt fata ei , iar ea ma parieaza la un nenorocit de joc . E obsedata . Nu insemn nimic pentru ea , ii sunt indiferenta  .

-          Sa te iert ? Cum poti sa imi ceri asa ceva mama , m-ai parit la un joc  !

Am  vorbit dezamgita incepand sa plang . O priveam cu greu in ochii abtinandu-ma sa nu reactionez urat .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum