2 9

17K 903 35
                                    




- O ALEGERE USOARA -








ALEXIA











Imi priveam reflexia  in oglinda avand un zambet mare pe buze ,  rochia  visinie de catifea ce era lipita de corpul meu se asorta perfect cu sandalele arginti ce aveau cateva bretele subtiri , iar decolteul adanc , insa totodata decent oferea privitorului o imaginie de ansamblu ce lasa cu siguranta loc de multe fantezi  .  Am luat chocker-ul din catifea neagra  asezandu-l  la baza gatului , iar apoi  mi-am luat parfumul din portfard  dandu-ma cu el .

Am iesit afara din baie mergand spre pat de unde mi-am luat telefonul .

-Alexia ...

Mi-am auzit numele din spatele usi  , iar apoi cateva batai in usa .

Am pornit spre usa aranjandu-mi rochia pe solduri , rotisem cheia in usa o data , iar apoi am deschis-o . Robert era in fata mea avand in mana un  buchet de trandafiri rosii . Zambetul de pe buzele lui era de-a dreptul contaigios , insa in  acest moment ma ducea mai mult cu gandul la un film de groaza cu un psihopat .

-          Da ?

L-am intrebat  clipind des . Ochii lui se miscau de sus in jos pe corpul meu mormaind cateva injuraturi , am trecut atenta cu mana prin par avand grija la buclele la care am stat  aproape  jumatate de ora sa le fac.

-          Arati minunat ...

Vorbise el in cele din urma mai avand putin si saliva se prelungea in colutul guri . Mi-am dat ochii peste cap  mergand spre dulap de unde mi-am luat  geanta plic neagra . 

-          Te pregatesti  pentru o ocazie speciala ?

A continuat el sa vorbeasca  intrand in camera . Am deschis plicul bagand inauntrul lui telefonul si portofelul ce era asezat pe masa .

-          Da !

I-am raspuns eu dupa cateva minute .

-          Apropo , ai gresit camera ! Ar fii trebuit sa mai faci  cativa metri  la dreapta ...

Continuasem sa vorbesc zambindu-i fals . Mergeam spre el  privindu-l superior , mai avea putin si facea pe el . Fata lui semana cu ceea a unui om de zapada topit  , incruntata si de groaza   .

-          Ai de gand sa continui  ? Intre mine si Monica nu e nimic plus ca noi doi suntem casatoriti , iubito .

De multe ori stau si ma intreb daca e posibil ca un om sa fie atat de prost incat sa depaseasca orice limita , dar apoi imi aduc aminte de Robert si raspunsul vine de la sine .

Omul asta nu cred ca realizeaza prostie care il inconjoara si in  care traieste .

-          Casatoriti ? Da !  Dar asta nu inseamna ca noi doi trebuie sa ne si comportam precum doi soti  care se iubesc sau ceva de genul acesta ,  intre noi doi nu e nimic si singurul lucru care ne leaga in fata lumi e o bucata de hartie ce poate fii rupta in orice moment .

Am zis eu oprindu-ma in fata lui si privindu-l urat . Mi-am asezat o mana in  talie lasandu-mi privirea in jos observand buchetul de trandafiri , pareau a fii  ofiliti pentru gustul meu asa ca cel mai probabil sunt pentru Monica .

-          Iubirea apare o data cu trecerea timpului , draga mea !

Chicotisem fals  facand un pas in spate . 

-          Cum zici tu ...

Vorbisem trecand pe langa el indreptandu-ma spre usa . Am iesit afara din camera  mergand cu pasi mici spre trepte , m-am oprit atunci cand el si-a asezat mana pe mine .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum