5 8

9.7K 598 194
                                    

- SITUATI NOI , PROBLME NOI -























           

ALEXIA

-          Sigur nu vrei si altceva inafara de fructele de mare si spaghete ?

Vocea lui se auzea in tot livingul datorita faptului ca telefonul era pe difuzor ,  chicoteam usor terminand de asezand  cele doua carti pe raftul de sus al mobilei  si astfel terminand intreg raftul de organizat .

Am coborat jos de pe scaun mergand cu el spre  masa rotunda . Micile schimbari pe care le-am facut  au inceput dupa ce a plecat el la munca  , apartamentul lui era oricum unul ce iti transmitea un aer de   un barbat de peste 40  de ani ce venea  cu aventurile  de-o noapte ca sa nu afle nu afle nevasta cu cei trei copii.

-          Nu ...

Am zis stergandu-mi fruntea cu podul  palmei  , iar apoi am mers spre canapea , mi-am luat telefonul in mana zambind usor  .

-          Defapt nu ar strica  o prajitura , de preferat un ecler sau o savarina !

Continuasem eu radicandu-ma in picioare  mergand in bucatarie de unde aveam de gand sa beau din sucul de portocale pe care l-am terminat de facut in urma cu cateva ore .  Telefonul l-am asezat pe masa unde se afla un cos cu portocale si cateva mere .

-          Bun  , altceva nu mai vrei ? In 30 de minute termin la munca , iar apoi merg sa iau comanda .

A zis el auzindu-i clar  rasetul . Imi turnasem in pahar sucul la care ravneam de cand am inceput sa il fac , dupa ce am luat cateva guri tusiem  usor . Era putin prea rece .

-          Nu , este inregula ! Dar pe seara sa nu uiti ca trebuie sa mergem sa alegem bradul de Craciun si sa cumparam cateva ornamente .

I-am zis cu un zambet mare pe buze . Am luat telefonul in mana continandu-mi drumul spre dormitor unde  aveam de gand sa imi schimb hainele si sa fac un dus .

-          Bine , ne vedem cand ajung ...

A spus el , iar dupa cateva momnte am inchis telefonul lasandu-l in dormitor . M-am intors pe degete mergand spre dulap de unde am luat  un tricou de-l lui pe  un albastru inchis si o pereche de colanti negri  alaturi de o lenjerie intima din bumbac .

Sunetul produs de sonerie m-a oprit din drumul meu spre baie , expiram zgomotos avand un presentiment cum ca Robert va veni mai repede decat mi-a zis ca o va face . Hainele le-am lasat pe o noptiera din hol , iar apoi am mers cu pasi mari spre usa .

Soneria se auzea incontinuu    , iar bataile puternice nu lipseau . Am deschis usa grabita vanzand in fata pe ultima pe persoana pe care mi-o imaginam , nici macar nu mi-a trecut prin minte ca ea va veni aici .

-          Candice ? Ce cauti aici ?

O intrebam stragandu-mi stropi de transpiratie  de pe frunte , clipeam usor privind-o curioasa . In mana avea o geanta mare neagra , iar in cealalata o valiza pe aceasi culoare .

-          Pot sa intru ?

A intrebat cu o voce usora . Si-a dat jos ochelari negri ce ii acopereau ochii si sprancenele . M-am dat la o parte  facandu-I loc sa intre . 

Era vizibil obosita si acest lucru il zic datorita cearcanelor si  posturi extrem de starnie pe care o adopta . Nu mai era cu "nasul pe sus" asa cum eram obinjuita sa o vad si acest lucru imi pune un mare semn de intrbare in minte .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum