- I M P R E V I Z I B I L -
Nu am nici ceea mai mica idee de cum a reusit sa ma convinga , desi nu am scos nici-o vorba in urma rugamintilor lui fiind destul de clara eu cu mine ca ii voi da o lectie . Insa ideea de a merge la cumparturi de Craciun nu a suntat atat de rau , adevarul e ca am o slabiciune pentru acceasta sarbatoarea .
Iar acum sunt cu el in masina in drum spre mall , priveam spre partea dreapta avand si corpul intors cu jumtate spre dreaptea . Robert incerca sa deschida o discutie , insa se lovea de zidul numit ignoranta .
Am expriat usurata atunci cand am vazut mall-ul , zambetul imi aparuse instat pe buze in momentul in care privirea mi sa mutat spre patinurul din fata complexului comercial unde o gramada de copii radeau si se jucau .
Totul arata demn de un tablou , luminile colorate in rosu , albastru si verde alaturi de cele auri completau acest tablou de iarna .
Pierduta in ganduri nici nu am observant ca el a parcat masina , mana lui ce sa asezat usor pe piciorul meu mi-a atars atentia . I-am indepartat-o repede , ca pe urma sa deschid portiera masini si sa ies afara .
Am mai stat cateva secunde ca sa privesc patinuarul plin , ca mai apoi sa merg spre intrarea in mall . Robert isi facuse prezenta de indata in spatele meu , imi spunea sa il astept in timp ce isi grabea mersul . A terminat prin a-si aseza o mana in jurul taliei mele indrumandu-ma dupa el .
- Mergem mai intai sa cautam decortiunile ?
Intreba pe un ton ce se dorea sa fie calm , insa la cum am ajuns sa il cunsoc stiu destul de bine ca el numai calm nu este in acest moment .
In asteptarea unui raspuns din partea mea , si-a strans mana cu putere in jurul taliei mele captandu-mi atentia . Mi-am mutat privirea pe el pentru cateva secunde in care am dat din umeri semn ca nu ma intersesa , iar apoi ii indepartasem mana din jurul meu creeand o distanta intre noi .
Expira zgomotos soptitind cateva cuvinte neortodoxe .
A intrat in primul magazin dedicat decoratiunilor de Craciun , luase nervos caruciorul din metal impodobit festiv cu funde rosi . Il urmam din spate simitindu-ma precum un copil mic , totul arata frumos . Pana si dansul mosului in miniatura imi aducea in zambet pe buze .
- Iubito , de care sa luam ? Rosii sau arginti ?
Vocea lui Robert ma trezit la realitate precum si intrarea mea in el , il calacasem incet pe picior avand atentia in o suta de locuri mai putin in fata mea .
- De care vrei tu , imi este indiferent !
Am zis eu cu o voce rece , am trecut pe langa el facand cativa pasi in fata oprindu-ma in fata unui raion ce sania mosului alaturi de reni si insusi Mos Craciun dintr-un material transparent , dar pictat in alb cu mare atentie .
Luasem cu grija intre maini decoratiunea ce nu avea de loc dimensiuni mici , m-am intors pe calcaie mergand spre Robert ce avea in maini trei tipuri de globuri in culori diferite .
- Care e diferenta ? Toate se pun in brad ...
Mi-am dat instinctive ochii peste cap , dupa care am asezat decoratiunea aleasa de mine cu grija in carucior .
- Diferenta ? Pai , totul se rezuma la locul in care vrei sa le pui in brad , sau daca nu te interseaza acest lucru le poti pune amestecat iar culoarea ....
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...