- "EA INSEMNA TOTUL SI CHIAR MAI MULT PENTRU MINE "-
ROBERT
Alergam de mai bine de o ora si in tot acest timp nu am reusit sa imi iau gandul de la ea pentru cateva secunde macar , e prezenta in gandul meu mereu .
Imi e aproape imposibil sa ma lupt cu zidul pe care ea il pune constat intre noi , stiu foarte bine ca sentimntele ei nu sunt asemnatoare cu ale mele . Dar si asa eu o iubesc .
Dispretul si ura sunt lucrurile din capul listei numite „Sentimente" pe care Alexia le are pentru mine .
Expirasem nervos incepand sa alerg tot mai repede .
Imi facusem circuitul normal de doua ori , iar acum ma aflam in padurea ce era la o distanta de 2km de casa . Ma oprisem pentru cateva secunde schimband melodia ce se reda in mp3 , de cand naiba am eu melodi in care tipa spune despre ce ar face pentru baiatul pe care il iubeste doar ca sa ajunga la el .
La dracu , Robert ! Pari a fi un pusti ce se afla in fata fetei visurilor lui , insa adevarul e ca asa ma simt plus ca Alexia e femeia visurilor mele , mereu a fost si va continua asa pana imi voi da ultima rasuflare .
Schimbasem pe o melodie mai alerta incepand sa alerg din nou , transpiratia imi curgea in jos pe piept in timp ce expresia fetei imi era una dura . Clipsem repede , iar in minte imi aparuse zambetul ei .
Mi-am inchis pentru cateva secunde ochii , secunde in care mi-o imaginasem pe ea . Buzele carnoase alaturi de chipul angelic ce se putea transforma rapid in unul lipisit de sentimnete , trupul perfect imbracar intr-o rochie alba ce ii evidenta talia si sani .
Gandindu-ma la trupul ei partea adormita din mine se trezise la viata , efectul Alexia nu va da niciodata gres in cauzul meu . La naiba , sa o simt in bratele mele fara niciun material trupul sau tremurand sub al meu , iar culorea rozaliei a buzelor ei sa se transfoarme in una rosie datorita saruturilor patimase .... Viseaza in continuare , Robert !
Acest lucru nu se va intampla nici in urmatori 10 ani , insa atunci cand se va intampla voi putea spune ca viata mea e completa si voi fi deschis orcarui lucru bun sau rau ce va veni .
Mi-am deschis ochi devindu-mi tot mai greu sa alerg , o luasem la pas usor oprindu-ma pentru cateva secunde aruncand o privire in jos .
- Suferinta face parte din natura noastra ...
Ma imbarabatasem de unul singur incepand sa merg din nou , plus ca daca eu ma abtin sa nu o sarut o data la trecerea fiecarui minut vecinul de mai jos trebuie sa se abtina de la mai multe .
Si adevarul e ca alaturi de Alexia trebuie sa port boxeri din fier , totul e atractiv la ea pana si datul ochilor peste cap lucru ce de obicei ma enerveaza , dar in cazul ei devine un motiv de o noua fatezie .
Iesisem din padure continuandu-mi drumul spre casa prin comlexul „Lux" , incetul cu incetul umflatura din pantaloni se retragea iar mersul imi revenise la normal .
Oprisem muzica dandu-mi castile jos din urechi , am ridicat partea de jos a tricoului stergandu-mi chipul umed . Vazand usa de la florarie deschisa , iar tipa ce se ocupa cu vanzarile era afara aranjand cateva buchete de flori in fata magazinului . Am pornit cu pasi repezi spre ea .
- Buna dimineata !
Am salutat eu scotandu-mi portofelul din buzunar .
- Buna ...
Incepuse ea intorcandu-se spre mine , la dracu , arata foarte bine tipa si nu spun acest lucru datorita sanilor ce mai aveau putin si rupeau materialul bluzei .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...