- ADEVRURI FALSE SI ZAMBETE LA FEL DE FALSE -ALEXIA
Imi inchideam si deschideam ochi avand pe buze un zambet urias , era pentru prima data cand ma trezeam cu zambetul pe buze de cand acest cosmar a inceput .
Ma ridicasem usor in fund miscandu-mi incet capul .
Mergeam linistita prin camera luand din dulap o rochie alba ce era cu o palma deasupra genunchilor , iar abdomenul era acoperit de plasa alba . Priveam zambitoare sandalele negre de la Guess si geanta mica neagra din piele intoarsa .
Am asezat hainele pe pat , iar apoi am mers la baie . Scapasem de haine cu usurinta intrand in dus si stand in el o jumatate de ora . Dupa ce am terminat dusul am mers in camera luand pe mine rochia aleasa mai devreme , incaltasem sandalele , iar apoi am intrat din nou in baie aranjandu-mi putin parul .
Priveam nedumierita trusa de machiaj luand din ea doar rimelul si rujul mat rosu , am mers din nou in camera lundu-mi geanta , am bagat in ea telefonul si portofelul , iar apoi am iesit din camera .
Imi miscam usor buzele fredonand o melodie in timp ce tineam relaxata in mana geanta . Ajunsa la parter nu am reusit sa fac mai mult de trei pasi si am fost strigata .
- Alexia !
Vocea superioara a lui Candice cred ca a rasunat in toata casa , m-am intors pe calcaie afisand un zambet fals .
Erau in jur de zece femei ce ma analizau cu atentie susotind discret , tocmai ce am dat buzna la reuniunea vrajitoarelor . Le priveam atenta fara sa scot niciun cuvant .
- Draga , ai patit ceva ?
Intrebase pe un ton fals . Am clipit des trecand cu mana prin par .
- Nu , nu am nimic . Doriti ceva ?
Am vorbit eu in cele din urma afisand un mic zambet . Ma simt precum un exponat intr-o galerie , femeile astea nu fac altceva decat sa se holbeze la mine de cand am venit . Expirasem usor asezandu-mi geanta pe umar .
- Nimic special ...
A zis superior privindu-ma cu indiferenta . Isi tuguise usor buzele dandu-si ochi peste cap , se ridicase incet de pe canapea luand de pe masa o ceasca din portelan cu model florar .
Se asezase inapoi pe canapa ducand incet spre gura ceasca .
- Tu esti sotia lui Robert , nu ? Este o adevarata placere sa te cunoastem in cele din urma ...
Incepuse sa vorbeasca o femeie ce se afla in stanga lui Candice . Accesta se ridicase in picioare venind cu pasi mici spre mine .
- Da .
Raspunsem eu privind-o cu atentie .
- Nu ai idee de cat de mult ne-a bucurat vestea ca Robert sa asezat la casa lui , el a fost tot timpul un barbat cuceritor lasand in urma sa tot timpul inimi frante . Apropo , eu sunt Anne !
Sa oprit in fata mea zambindu-mi . Se uita atenta la mine imbratisandu-ma scurt , o priveam usor confuza , insa m-am rezumat la un mic zambet ca raspuns .
- Imi pare bine , Anne !
I-am zis eu , iar apoi ea a mers inapoi spre canapea . Candice ma privea urat , dar nu spunea nimic .
Continuasem sa o privesc cateva momente zambind fals atunci cand ea a facut la fel .
- Sa aveti o zi buna in continuare ...
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...