6 4

7.8K 484 144
                                    


- A     D O U A   L U N A    D E   M I E R E - 




Trimestrul II  ,   insarcinata in sase luni 




ALEXIA 


Ma plimbam nehotorata prin camera luminoasa , aveam o mana asezata intr-o parte fiindca azi mai mult ca nicidoata bebelusul avea chef de miscare .

Nu eram deloc multumita de felul in care arata costumul negru pe mine , dar l-am preferat pe accesta fiindca cel rosu imi creea un mare dezavantaj .

Muzica ce se auzea pe plaja era prezenta si in camera de hotel , si tocmai din acceasta cauza eu m-am trezit acum zece minute . Era imposibil sa dorm in acceasta caldura si cu muzica data la maxim .

Robert era absent , si desi imi aduc bine aminte ca a venit cu mine cand i-am zis ca sunt obosita si ca as vrea sa dorm , atunci cand m-am trezit nu era nici urma de el . Probabil este pe plaja sau in resortul hotelului .

Acceasta vacanta sau cum Robert ii spune " a doua luna de miere " a inceput intradevar acum o luna . Am planuit sa venim intr-o mica excurise acum cateva luni , dar programul incarcat al lui Robert de la munca alaturi de satrile mele de voma in primele luni ale sarcini ne-a facut sa anulam vacanta pana in luna mai .

Tot raul spre bine , fiindca acum vremea era intradevar una buna si varintele de vacanta sau multipilicat .

Mi-am luat ochelari de soare in mana , iar apoi perechea scurta de pantaloni pe care am inchis-o destul de greu . Mai luasem o vesta impletita dintr-un material subtire , iar apoi am parasit camera de hotel luandu-mi doar cartela alba .

Mergeam usor pe holul lung simtind adierea usoara a aerului rece , o data ajunsa in fata liftului am apasat butonul si am asteptam . Treceam incet cu mana peste burtica mica lucru ce ii provocase bebelusului o noua tura de agitatie .

Spre nefericirea mea burtica nu era de loc atat de mare precum a fost a Selenei in urma cu doua luni , imi doream sa fie mai mare fiindca de fiecare data cand ma intreba cineva in cate luni sunt insarcinata si eu spun sase persoana respectiva imi spune ca nu imi dadea mai mult de patru .

Ma enerva lucrul asta foarte mult . Intrasem in lifit apasand butonul ce ducea la parter , cel putin dresul de baie arata bine acum . Nu durase mai mult de doua minute , iar eu eram la parter si ma indreptam spre receptie .

- Buna , ai putea sa imi spui unde a plecat sotul meu ?

Am intrebat-o pe bruneta draguta intr-o spaniola amestecata cu putina italiana . Accesta imi zambi larg lucru ce ma facut sa ii zambesc si eu la fel .

- La piscina !

A raspuns ea cu o voce calma . I-am multumit , iar apoi am facut stanga in prejur mergand spre resortul hotelului . Am trecut destul de repede pe langa coada de oameni indreptandu-ma spre locul pe care de obicei il rezervam .

M-am oprit in fata barului moment in care am luat loc pe scaun , in fata imi aparuse brunetul de zielele trecute .

- Buna !

Ma salutuse el avand in mana o sticla cu apa .

- Buna , mai ai aceea bautura cu capsuni si ananas ?

L-am intrebat zambind usor dandu-mi ochelari jos . El a dat afiramtiv din cap incepand sa o prepare , am luat in mana revista ce era asezata pe suprafata alba incepand sa o rasfoiesc usor .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum