- SITUATII COMPLICATE -
ALEXIA
Filmul asta parca nu se mai termina niciodata , iar starea mea de nervozitate amestecata cu cea de plictiseala atingea limitele . Pff , simt cum si ultima picatura de rabdare se scurge din mine , omul asta are o influienta foarta proasta asupra mea .
Pana si popcornul a devenit fara gust . Imi muscam buzele adimrandu-l in toata splendoarea lui pe Ashton Kutcher , am ales dinadins o comedie dorindu-mi ca ea sa ma faca sa imi iau gandul macar pentru cateva minute de la tot ce sa intamplat in ultima vreame in viata mea , dar mai rau am facut .
Comedia asta face orice , dar numai sa rad nu .
Am dat bolul la o parte luand patura maronie si acoperindu-ma cu ea , iar in brate am luat o perna gri pe care am inceput sa o imbratisez . Imi mutam privirea din cinci in cinci secunde de la televizor gasind mult mai amuzante tablourile de pe pereti , cand naiba au aparut astea aici ? Nu am nici cea mai vaga idee, dar in acest moment par dragute .
Oftasem lasandu-mi capul pe spate . Mor de plictiseala , cand a devenit viata mea atat de monotona si fara culoare ? Mi-am intors capul uitandu-ma la ceasul de pe perete vazand ca era trecut de ora 22 , ma ridicasem in picioare luand bolul in maini ducandu-l in bucatarie si lasandu-l pe masa .
Luasem din frigider o doza de suc , iar apoi m-am dus din nou spre canapea , insa m-am oprit din mers atunci cand am auzit cateva batai in usa .
Mi-am intors privirea spre usa lasand doza de suc pe masuta , iar apoi am mers spre usa . M-am ridicat pe varfuri vrand sa vad cine este , insa m-am oprit din orice actiune cand am auzit vocea lui .
- Amore ?
Am facut un pas in spate , iar apoi am mers spre geam dand la o parte perdeaua alba . Batusem in geam de cateva ori atragandu-i atentia lui Stefano .
- Stefano !
L-am strigat , iar apoi am deschis geamul privindu-l cu un zambet mare pe buze .
- Amore ? Ce faci la fereastra ?
Ma intrebat venind spre mine privindu-ma cu un zambet mare si larg . Avea in maini un buchet de tradafiri rosi , iar tinuta lui imi aduce aminte de momentele in care ne petreceam fiecare duminica plimbandu-ne ore intregi .
Aveam buza intre dinti si o muscam incet stapanindu-mi lacrimile de fericire .
- Per te...
Vorbise dandu-mi buchetul de flori .Le-am luat in mana , iar apoi le-am dus spre nas mirosandu-le cateva secunde .
- Grazie ...
Am zis aplecandu-ma in fata vrand sa il sarut , dar m-am oprit atunci cand am vazut distanta . Trecusem cu limba peste buze privindu-l cu acelas zambet .
- Sa intamplat ceva cu usa ? Amore ...
A inceput el sa vorbeasca , dar l-am oprit . Am facut cativa pasi in spate asezand buchetul cu trandafiri pe fotoliu , iar in picioare mi-am luat o pereche de balerini . Am mers inapoi la geam urcandu-ma pe pervarz .
- Ajuta-ma !
Am spus eu asezandu-mi mainile pe umeri lui Stefano , iar apoi m-am lasat jos el luandu-ma in brate . Ma imbratisa cu putere , iar eu faceam la fel .
Aveam capul lasat pe umarul lui in timp ce el imi saruta grabit gatul expirand un aer rece ce imi transmitea fiori in intreg corpul . Dupa cateva momente in care am stat imbratisati ne-am despartit usor , dar nu inainte ca mana lui sa o cuprinda pe a mea si degetele noastre sa se impleteasca .
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...