9

16.5K 827 83
                                    




- MOTIVE EGOISTE SI DEMONI TRECUTULUI -











ALEXIA





           

Mestecam plictisita felia de pizza avand capul intr-o parte . El era in fata mea privindu-ma insistent , dar nu zicea nimic .  Mi-am ridicat privirea uitandu-ma la ceasul de perete fiind trecut de ora 21  am oftat usor , am dormit destul de mult chiar daca intentia mea era sa scap de Robert si sa nu il vad sau sa il aud pentru cateva ore . Am cam exagerat cu somnul .

Am inghitit ultima bucatica , iar apoi m-am ridicat in picioare  trecand pe langa el . 

-          Vrei sa mergem in continuare sa luam cina in oras ?

Ma intrebat folosind o voce joasa , dar tonul nu ii era aspru . Am baut putina  apa , iar apoi m-am intors pe calacaie trecand pe langa el .

-          Imi e indiferent !

I-am raspuns  trecand cu mana prin par si prinzandu-l mai bine in coada . Lusem in mana farfuria pe care a ramas coaja de la pizza si cutia goala .

-          Nu ar trebui a iti fie indiferent , te-am intrebat frumos nu ti-am aruncat cu ceva in cap !

Vorbise revenind din nou la tonul aspru si dur . Zimbisem ironic ducand farfuria  pe blatul chiuvetei  , am dat drumul la apa incepand sa o spal .

-          Tocmai ! M-ai intrebat nu mi-ai ordonat , de aici vine si raspunsul meu !

Am vorbit dupa ce am terminat de spalat farfuria , am aruncat cojile in cosul de gunoi  alaturi de cutia goala , iar apoi mi-am sters mainile . Auzisem scaunul cum sa miscat usor , iar apoi pasi lui ce veneau spre mine .

-          Data viitoare nu iti voi mai cere parerea , vom face ce vreau eu !

A zis vorbind pe un ton superior lasand  farfuria in chiuveta , iar apoi plecase . M-am intors pe calcaie asezandu-mi mainile sub sani , il priveam  deranjata in timp ce isi descheia primi nasturi ai camasi albe .

-          Nu ai uitat ceva ?

L-am intrebat tusind  usor . Sa intors cu fata la mine uitandu-se confuz fara sa inteleaga la ce ma refer , daca el considera ca eu sunt servitoarea lui se inseala . Are doua maini si doua picioare , poate sa isi spele singur farfuria .

-          As intrazni sa te sarut , dar apoi imi dai doua palme si imi dispare tot cheful !

Mi-am dat ochii peste cap prefacandu-ma ca el nu a scos acele vorbe pe gura , are atat de mult tupeu in el si acum dupa ce mi-a facut . Nu  ii indeajuns ca m-am casatorit cu el  ca acum mai vrea si saruturi , eh , o sa primeasca pe naiba .

-          Putin imi pasa de ce ai tu chef sau de fantezilie tale , ai mancat asa ca iti speli de unul singur farfuria . Nu sunt servitoarea ta !

Am spus trantind prosopul pe masa trecand cu pasi apasati pe langa el .Mi-a prins mana cu putere tragandu-ma cu fata la el , avea un ranjet mare pe buze , iar ochii lui imi cercetau cu atentie chipul . 

-          Ai inteles gresit !

Vorbise apasat fortand stramsoarea . M-am incruntant incepand sa ma foiesc , dar imi faceam mai mult rau de una singura . Isi asezase si cealalta mana in jurul meu aducandu-ma mai aproape de el .

-          Crezi ca vei obtine totul cu forta ?

Il intrebasem folosind un ton ironic . Si-a lasat usor capul intr-o parte clipind des , mi-am luat buza inferioara intre dinti incepand sa o musc usor . Nu cred ca realizeaza puterea cu care ma strange .

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum