- SACRIFICIU CE NU A FOST LUAT ÎN CONSIDERARE -
ALEXIA
Priveam îngândurată cana albă ce o țineam în mâini de mai bine de 10 minute , am crezut că o data cu venirea acasă totul va fii mult mai simplu pentru mine , dar m-am înșelat . Tata vorbea la telefon cu cineva de la locul său de munca , iar mama nu era acasă .
Ridicasem încet cana începând sa beau lichidul maroniu amar , până și cafeaua sa răcit o data cu gândurile mele . Trecusem cu limba peste buze mutându-mi privirea in diferite părți ale camerei .
- Și eu îți mulțumesc , o seară placută în continuare !
Îl auzisem pe tata , iar apoi a închis telefonul privindu-mă cu un mic zâmbet .
- Îmi cer scuze că a durat atât ..
A început el să vorbească , dar eu l-am oprit făcând un simplu semn cu mâna.
- Nu e nimic !
Am zis zâmbind ușor eliberand cana . Imi așezasem mâinile pe picioare privindu-l liniștita pe tata .
- Sigur nu vrei sa mânânci ceva ? Să ști că de data aceeasta Linda sa întrecut pe sine ...
Vorbea el cu emoție în glas . Mă privea ușor temător , însă nu părea că își dorește să deschidă subiectul „căsatorie" .
- Nu , tată ! Îți mulțumesc frumos , însă nu îmi este foame .
I-am zis eu zâmbind inocent . Trecusem cu mâna prin păr strângând ușor coada ce era prinsă într-un mod neglijent .
- Mama unde e ?
Am continuat eu să vorbesc schimbând subiectul . Privirea lui sa întristat dintr-o dată , iar capul la aplecat în jos . Chiar nu îmi doresc să mă gândesc la ce e mai rău , dar atitudinea tatălui meu mă duce cu gândul doar acolo .
- Ea ...ea e în oraș , scumpo !
Vorbea pe un ton tare dorindu-și să fie convingător . Pentru mine era clar că mama nu mai avea cale de întoarcere , a devenit obsedată de acele jocuri de noroc . Ei nu îi este suficient faptul că eu m-am căsătorit cu Robert în urma obsesiei sale .
- Nu e nevoie să mă minți , tată ! Știu destul de bine că mama acum cel mai probabil e într-un cazinou alături de acei oamenii care doar în urmă cu câteva săptămâni au amenințat-o cu moartea .
Am spus eu mai mult șoptit privindu-l cu un zâmbet de resemnare pe tata .
- Nu știu ce să mai fac cu ea , Alexia ! Situația a scăpat de sub control , iar tu ai ajuns să plătesti pentru prostiile ei . Ceea ce tu ai facut atunci când te-ai căsătorit cu Robert pentru ea nu a contat , ea continuă să meargă în acele locuri și să se întoarcă târziu acasă .
Oftase adânc având lacrimi în ochi . Bărbia îi tremura , dar se abținea să nu plângă .
- Nu mai este nimic de făcut , tată ! Pentru ea au devenit mai importante acele prostii decât noi doi ...
Vorbisem cu o voce inceata . Tata sa ridicat în picioare venind spre mine a luat loc pe scaunul din dreapta mea , și-a așezat mâna peste a mea începând să o mângâie încet .
- Îmi pare rău , scumpo ... Ar fi trebuit să mă opun și să .... Tu nu meriți ceea ce sa întâmplat , eu am fost un laș fiindca nu am oprit aceea farsă ....
CITEȘTI
Let me love you | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -
RomanceIubire sau Obsesie ? Mai conteaza atunci cand o privea pe satena daca iubirea lui e o obsesie ? Robert nu reprezinta nimic pentru Alexia , dar in schimb pentru el Alexia insemna totul . O iubea atat de mult incat nu conteaza urs si dispret...