3 5

13.7K 692 288
                                    




- "NU TI-AM CERUT AJUTORUL , IAR DE MILA TA NU AM NEVOIE ..."-








ALEXIA











Urcam  fara graba scarile ce duceau la usa principala a casei . Aveam o urma de zambet pe buze aducandu-mi aminte de toate prostiile pe care le-am palavragit in ultimile ore alaturi de Selena .

Mi-au lipsit aceste lucruri . Discuti interminabile pe diferite teme  ce ne amuzau  copios , iar faptul ca in ultima perioada viata mea a fost  o adevarata furtuna  timpul petrecut in compania Selenei a trecut pe nesimtite  .

Trecusem cu mana  prin par   aranjandu-l pe spate , iar apoi am continuat sa urc scarile .

Am intrat in casa  putand sa aud de la intrare   discutile pline de amuzament ce aveau loc in living . Vocea lui Aaron  a fost prima pe care am recunscut-o alaturi de rasetul sacaitor al Monicai .

Incepusem sa merg in fata dorindu-mi sa trec neobservata , insa atunci cand Aaron ma strigat  m-am oprit .  Am trecut  cu limba peste buze intorcandu-ma cu fata spre el simtind pentru cateva  minute cum tot aerul din jurul meu disparuse .

Aaron se afla alaturi de tatal meu si Robert pe  canapea in timp ce mama si Candice pareau sa aiba o discutie plina de amuzament .

Clipeam des indreptandu-ma spre ei cu pasi mici privindu-mi confuza parinti .

-          Oh , scumpo ! Nici nu am observat ca ai venit ....

Incepuse mama sa vorbeasca ridicandu-se in picioare si venind spre mine    . O priveam ciudat oprindu-ma din mers .

Ea ma imbratisat scurt asezandu-si mainile in jurul meu  . Ma incruntasem usor in urma gestului ei , iar apoi am urmat-o  cu pasi mici .  Ea a mers inapoi spre Candice  ocupand loc pe canapea  avand un zambet mare pe chip .

Am mers spre tata trecand   repede prin fata lui Robert . Tata sa ridicat in picioare sarutandu-mi  calduros ambi obraji  , iar apoi ma imbatisat scurt . Zambisem usor  asezandu-mi mainile in jurul lui soptindu-i la ureche  cateva cuvinte .

Imi zambise  fortat  . M-am asezat langa tata pe canapea , iar atunci cand am luat loc dupa nici zece secunde Robert sa ridicat scuzandu-se .

I-am aruncat cateva priviri reci , dar am preferat sa nu ii spun nimic . Are acesta atitudine fata de mine de cateva zile si imi este total indiferent . Ba chiar imi convine .

Dupa ce micile discuti au incetat ne-am indreptat cu toti spre  masa . Mama impreuna cu Candice alturi de Aaron , John si Monica erau in fata , iar eu am ramas in spate alaturi de tata .

-          Tata ...

Incepusem eu asezandu-mi mana peste  bratul sau oprindu-l din mers .  Accesta ma privea atent lundu-mi mana in a lui , iar apoi a sarutat-o usor . 

-           Draga mea , nu ar fii trebuit sa il implici pe Robert in problemele noastre !   Ne-am descurcat pana acum de unii singuri si cu siguranta am fii reusit sa o faceam asa in continuare ....

Clipeam des analizandu-i vorbele .  Tristetea era vizibila pe chipul sau precum si starea de discomfort .

-          Despre ce vorbesti ?

Il priveam incruntata incercand sa imi dau seama la ce se refera si ce anume a  facut Robert de acceasta data .

-          Robert a cumparat casa  pe care mama ta a pierdut-o acum  doua luni . A venit azi de dimineata la mine la servicu si mi-a dat contractul , casa e trecuta pe numele tau Alexia !

Let me love you   | CDO | Nina Dobrev &Henry Cavill - FINALIZATA -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum