Opet prolazi vreme a nisam se pomakla da početka,nisam više posvećena toliko poslu,Tom pokušava da nas pomiri a od Mattea ni traga ni glasa. Sve mi se pomešalo i osećam kao da me neko non stop pritiska.
"Bio sam spreman da ti oprostim prevaru i ti me odbijaš?!"
"Jer nemam osećanja prema tebi onakva kakva ti misliš da imam. Gotovo je Tome."
Nije mi kako da mu ovo kažem i da ga gledam ovakvog,ali ne mogu protiv sebe i svojih osećanja.
"Sve sam uradio za tebe a ti me odbacuješ kao staru krpu!"
"Tome ne otežavaj! Ne mogu da budem sa tobom i žao mi se što sam te povredila ali ja nemam takva osećanja prema tebi. Ti si moj prijatelj."
"Dobro onda,neću ti više smetati."
Ustaje sa stolice i izlazi iz kuće. Verovatno sam ja u ovoj priči ispala kučka ali ga ne vidim kao ljubavnika,oduvek mi je bio više prijatelj nego dečko. Već neko vreme zovem Filipa ali uvek dobijem njegovu govornu poštu. Treba li da se zabrinem?
Godinu dana se nisi čula sa njim jer si mislila da je mrtav a sada brineš što se par dana nije javio?
Govori mi glas u mojoj glavi,skroz sam poludela. Odlučujem da izadjem da udahnem vazduha ali pre toga ću još jednom pokušati da ga pozovem.
Matteova perspektiva
"Ponovo zove."
"Javi se,znaš šta treba da kažeš?"
Klimne glavom i prisloni telefon uvetu kada se javi.
"Halo?"
Razgovara sa njom baš onako kako smo se dogovorili,znam da sam kreten zbog toga što joj dajem lažnu nadu da joj je brat živ ali ne postoji drugi način da je povratim,da ponovo osetim njen dah i dodire.
"Uskoro Saro budi strpljiva... Dobro zvaću te."
Prekida vezu i ustaje sa stolice.
"Gde je moj novac?"
"Dobićeš novac čim bude sve gotovo,samo radi šta ti govorim i bićeš dobro plaćen."
Potvrdno klimne glavom i napušta prostoriju,uskoro će biti moja i šta god da uradi neće uspeti ovaj put da ode.
Sarina perspektiva
Završavam sa svim poslom za danas, konačno sam se vratila svom normalnom životu i sve završavam na vreme. Od juče se nisam čula sa bratom i jako sam ne strpljiva da ga ponovo vidim i da vidim ko je njegov blizak prijatelj.
"Gospodjo Rose kuda idete?"
Kaže moj asistent kada udje u kancelariju.
"Kući, želiš da te povezem?"
"Nema potrebe,došao je gospodin Russo i želi da razgovara sa vama. Da ga pustim?"
Matteo?! Taman kada sam pomislila da je nestao iz mog života on se pojavi ni od kud! Da li je moguće?
"Pusti ga."
Ne znam da li će mi se obiti o glavu što sam ga pustila u kancelariju ali ne mogu da dozvolim da pravi dramu u firmi. Taylor izlazi iz kancelarije i ulazi Matteo koji zatvara vrata. Skida naočare i idalje ima ledeni pogled koji me tera da se naježim.
"Ti zaista nemaš stida?"
"Ne znam zašto tako misliš ali me ni ne zanima. Došao sam da bih ti pomogao."
"Da mi pomogneš?"
Ironično se nasmejem.
"Jedino što ti možeš da uradiš je da pogoršavaš stvari."
"Ali želim da ti pomognem oko tvog brata."
Odjednom glumi dobricu koji želi da mi pomogne a do juče je bio kreten koji me je koristio na najgori mogući način,mrzim ovog čoveka.
"Više mi nije potrebna tvoja pomoć znaš? U kontaktu sam sa svojim bratom i njegov prijatelj iz New Yorka će me dovesti do njega. A sada idem,imam važnog posla."
Uzimam svoje stvari sa stola i krećem ka vratima ali me Matteo hvata za ruku.
"Ne znam koliko ćeš biti srećna kada ovo čuješ,ali ja sam taj koji treba da te odvede kod Filipa,ja sam njegov prijatelj iz New Yorka."
Bože,osećam kao da sam u nekoj seriji. Ovo je prosto ne moguće.
"Ti?! Ovo je sigurno još jedna tvoja spletka!"
"Ne nije,ako želiš veruj mi a ako ne snadji se bez mene. Na meni je samo da te čuvam i da te odvedem bezbedno kod Filipa."
"Mene treba čuvati od tebe! Ti si jedini koji me povredjuje i koji me ubija!"
Otrgnem ruku iz njegove i izlazim besno iz kancelarije. Ovo je ne moguće,zar da taj idiot Matteo bude njegov prijatelj? Pre ću poverovati da je sve ovo Matteo smislio nego da se njih dvojica zaista poznaju. Zašto me ne ostavi na miru i ne ode da živi svoj luksuzni život kao klasičan bogataš? Zašto je odlučio da me maltretira ovako? Sednem u svoj auto i odmah uzimam telefon da pozovem Filipa koji se za divno čudo javlja.
"Saro?"
"Filipe? Moram da razgovaram sa tobom."
"Okej,kaži šta te muči."
Razmišljam kako da ga pitam da li je Matteo zaista njegov "prijatelj" ili šta već,ne mogu tek tako poverovati tom kretenu.
"Jedan čovek me je danas posetio i rekao je da je navodno tvoj prijatelj koji treba da ne dovede do tebe."
"Da li se zove Matteo Russo?"
"Da..valjda."
"Veruj mi u tog čoveka imam više poverenja nego u sebe,čuvaće te ko oči u glavi. Molim te budi kod njega kući dok on ne kaže da podjete za Pariz."
Mora da sanjam,ovo je kao košmar.
"Da nemaš možda još nekog prijatelja koji može da me dovede do tebe?"
"Ne dopada ti se Matteo?"
"Ne prijatno mi je pored njega."
"Saro bićeš sa njim par dana dok ne krenete,ne treba da ti bude ne prijatno."
"Kako god moram sada da idem."
Prekidam vezu i palim auto pa odlazim sa parkinga firme,srećno mi bilo narednih dana sa ovim monstrumom...
Novi delovi uskoro🥰💋❤️
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...