Matteova perspektiva
Čim udjemo u kuću skidam svoj sako bacajući ga na crnu garnituru. Znam da je ljuta na mene ali to sam radio zbog nje. Volim je i ne mogu da podnesem poglede na njoj. Gledam je kako umorno skida štikle i ostavlja ih sa strane.
"Saro znam da si ljuta."
Samo me gleda dok pokušavam u glavi da smislim nekakav govor. Nešto što će je bar malo odljutiti.
"Jebeno te volim."
Zaklapa oči kao da joj je muka od mojih priča,ma kao da joj je muka od mene.
"Matteo to nije opravdanje."
Izgovara smireno. Znam da nije ali bi trebala da me razume,da kaže da je sve okej jer sam to ipak uradio da je ne bi neki matori magarac gledao dok se smeje. Kada se setim tog osmeha vratio bih se tamo da mu iskrivim tu prljavu facu.
"Ne želim da daviš i udaraš svakoga ko me pogleda. Tvoja sam i moraš to da shvatiš."
Dolazi do mene gledajući me u oči. Nežne i pomalo hladnjikave ruke mi dodiruju obraze.
"Molim te ne radi to,ni sebi ni meni."
Klimam potvrdno glavom. Ne znam da li je ovo bilo obećane. Ni ne mogu da joj obećam zapravo takve stvari jer sam ludo zaljubljen u nju i baš zbog toga bih ubio za nju.
"Samo mi reci da je sve okej izmedju nas. Molim te."
Klimne glavom pa mi bude lakše. Ne bih voleo da sam morao da popravljam odnose izmedju nas. Otisnem joj poljubac na usne dok mi ruke lutaju sa njenog struka pozadi kod kopče njene haljine. Obgrli mi vrat svojim rukama dok ja što brže pokušavam da joj otkopčam haljinu.
"Skini je."
Došapne mi na uvo,izgleda da budim neke nepoznate strane u njoj. Znao sam da je duboko u sebi divlja.
"Vrlo rado."
Tanke bratele joj spustim pa joj povučem celu haljinu dole. Ostaje u crnom seksi kompletu. Hvatam je za butine pa se ubrzo nalazi u mom naručju sa nogama oko mog struka. Nabijam je uz zid i nastavljam da je ljubim.
"Molim te..požuri."
Uzdiše mi na vrat što me tera na osmeh u već osetim pulsiranje u kojim boksericama. Spuštam je na kauč pa joj skinem tange i otvorim svoju košulju te se svi dugmići sa nje razlete po sobi.
"Svidela mi se ta košulja."
Kaže razočarano ali zanemarujem njen komentar i približim je sebi. Jezikom krenem da prelazim preko njenih najosetljivijih delova. Stiska rukom jastuk iza sebe dok glasno uzdiše bez ustučavanja.
"Vidim našao sam ti slabu tačku."
Nasmejem se gledajući u nju dok se crveni. Volim što je tako vatrena a u isto vreme tako stidljiva. Ustajem sa poda a ona bez naredbe se namesti,spremna da udjem u nju i da je jebem. Njena poslušnost mi tera osmeh na lice pa predjem rukom preko njenog dupeta.
"Ti si samo moja,ne sme niko da te gleda osim mene."
Namestim svog drugara na njen ulaz pa udjem. Zakucavam se u nju i tresem ceo kauč. Nabija glavu u jastuk da bi se njeno stenjanje manje čulo. Ona je muzika za koje uši. Prestajem i sednem na kauč čekajući da sedne na mene što i uradi. Svaki put me sve više i više iznenadjuje.
"Dosta si naučila."
"Shhh.."
Stavlja mi prst na usne pa sedne na mog druga koji je blizu orgazma. Skače po meni kao da sutra ne postoji. Zariva nokte u moja ledja i grebe me ali zanemarujem. Ako će joj biti lakše neka to uradi. Svršavam u nju i ako to nisam želeo ali se desilo. Nisam mogao da je zaustavljam da bih to uradio. Bilo je previše dobro. Umorno uzdiše na moje uvo dok mi još uvek sedi u krilu. Obgrlila me je oko vrata i ne namerava očigledno da me pusti.
"Samo sam tvoja."
Odgovori na rečenicu koju sam izgovorio dok sam se spremao da udjem u nju. Stavim joj kosu iza uha pa je poljubim...
...
"Šta misliš o ovoj?"
Pokazujem Matteu na kariranu suknjicu na ofingeru.
"Lepa je."
Kaže kratko pa nastavi da gleda u telefon. Tek uveče idemo nazad za New York pa smo odlučili da još malo prošetamo Rimom i svratimo u neke radnje.
"Moraću da svratim i do radnje sa kozmetikom. Čula sam da ovde ima dosta dobrih proizvoda."
"Mhm."
Promrmlja skoro nečujno pa ostavljam suknju na njeno mesto i izlazim iz radnje. Ulazimo u radnju sa nekakvom kozmetikom koja se nalazi odmah do radnje u kojoj smo malo pre bili.
"Idem samo da bacim pogled,čekaj me."
Kažem kratko i odlazim do medicinskog dela kod kog stoji jedna radnica.
"Dobar dan,jedan test za trudnoću."
Govorim na engleskom pa napravi zbunjen izraz lica dok gleda u mene ali mi daje ono što sam tražila i platim. Zašto je svima čudno što ne pričam italijanski? Zaboravim prethodnu misao i gurnem test u torbicu da Matteo ne bi nešto video. Ne mislim da sam trudna ali želim da budem sigurna u to jer u poslednje vreme često imamo seks. Dolazim do Mattea koji se nije ni pomerio, kako sam ga ostavila tako sam ga i zatekla.
"Možemo da idemo. I bilo bi lepo.kada bi ostavio taj telefon."
Izdahne i stavlja ga u džep pa napuštamo radnju.
"Šta si kupila?"
Ponekada se zapitam zbog čega je toliko radoznao? Šta ću mu sada reći?
"Rumenilo."
Odgovorim kratko izbegavajući da ga gledam u oči.
"Kada krećemo na aerodrom?"
Pitam da bih skrenula sa teme o mojoj kupovini.
"U šest nam je let tako da ćemo tako biti u pola pet."
"U redu."
Kažem kratko pa napustimo tržni centar..
Ostavite utiske i glasajte😆🌸💕
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...