Matteova perspektiva
Palim cigaru i sipam svoj omiljeni viski u čašu. Spavao sam sa dosta žena u svom životu ali Sara je definiticvno drugačija. Njena dobrota i nevinost me užasno pale,a i sama pomisao na to da sam je prvi okusio čini sve još boljim. Verovatno sada leži u krevetu i razmišlja o ovome što se desilo i misli da je glupa ali kad tad ću je uzeti za stalno,moćiću ponovo da je imam kada god poželim.
"Razmišljaš o nečemu?"
Okrećem glavu i vidim je kako stoji gledajući u mene sa malim osmehom,kako je samo seksi a čak i ne pokušava da bude.
"Ne,samo malo pijem. Hoćeš?"
Podignem čašu a ona samo odmahne glavom pa dodje i sedne na stolicu.
"Ja sam razmišljala."
Spuštam praznu čašu na sto i usredsredim se na nju i njenu prirodnu lepotu. Njena puštena vlažna i ne uredna kosa izgleda savršeno a na ostalim devojkama bi izgledalo ofucan. Zašto je toliko drugačija? Zašto tako dobro ume sve da iznese?
"Slušaš li me uopšte?"
Trgnem se iz misli o njoj,nemam pojma o čemu je pričala.
"Izvini zamislio sam se,možeš da ponoviš?"
"Rekla sam da se ne navikavaš na ovo što se danas izdešavalo. Ovo je sve bila greška. Moja greška."
Znao sam da će ovako nešto da uradi. Zašto konačno ne prizna sebi da žudi za svime ovim što smo danas radili.
"Prvo si me poljubila pa si spava sa mnom i kažeš da je sve greška.."
"Da jer jeste. Ne znam šta me spopalo i žao mi je što se ponašam tako ne normalno."
"Jedino ne normalno ovde je to što ne želiš sebi da priznaš da me želiš."
"Ne želim te Matteo! Nikada nisam niti ću te želeti! Pored svih užasnih stvari koje si mi uradio ne znam kako to možeš da pomisliš.."
Ustanem sa stolice i stanem ispred nje. Sada me već nervira ovo ponašanje.
"Šta je onda sve ovo bilo Saro?!"
"Ne znam.. Smatraj da si iskorišćen Matteo,kao što sam i ja bila."
Ustane sa stolice i odlazi na sprat...
Ufff mali zaplet🥵 verovatno ne očekivano da Sara ovako odgovara Matteu🤭 izvinjavam se što postavljam ovako kratke delove ali sledeći će biti duži I promise 🤓
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...