2. Deo

4.9K 109 0
                                    

"Odlazite iz firme?"
Upita me tužnim glasom moj asistent.

"Ne odlazim,to je samo na neko vreme. Tom će biti zadužen za sve i ako bude problema obavesti me."

"U redu."
Izlazim iz svoje kancelarije i stajem na sredinu hodnika da obavestim svoje radnike o svemu.

"Molim za pažnju!"
Kažem glasnije kako bi buka prestala.

"Kao što svi znate dugo sam želela da sklopim saradnju sa kompanijom Russo,i najzad sam to ostvarila. Danas počinjem sa tom saradnjom ali to znači da ću neko vreme morati da budem tamo."

"Jesam propustio nešto?"
Staje pored mene Tom koji je upravo stigao.

"Ne."
Kažem mu tiho.

"Za sve ovde će biti zadužen Tom dok se ne vratim,ako bude problema i pitanja samo pitajte njega. Nadam se da se razumemo."

Svi potvrdno klimaju glavom,dok Tom vodi firmu nemam razloga da brinem,ipak je on odgovoran.

"Već je osam sati,nemoj da zakasniš."
Kaže mi da osmehom.

"Krećem odmah,imam malu tremu.."

"Zašto? Bićeš sjajna."

"Nadam se."
Poljubi me u obraz i izlazim iz zgrade...

Matteova perspektiva

"A da ponovimo još jednom?"

Govori dok prelazi rukama preko mojih tetovaža na grudima.

"Nemam vremena,moram na posao."

Ustajem sa kreveta i uzimam košulju sa stolice koju oblačim.

"Matteo ne mogu više ovako,ne mogu da ti služim samo za seks."

Uzima mantil sa poda i oblači ga.

"Pristala si na ovo,a i znam da uživaš."

"Neću to da poričem,ali želim nešto više.."

"Ne govori to."

Prekidam je pre nego što išta kaže,znam šta želi,želi da budemo u vezi ili braku kako god.

"Matteo.."

"Shvati Megan,nisam muškarac koji voli."

Oblačim svoj sako i izlazim iz hotelske sobe,zakasniću na posao a treba da dodje nova saradnica. Valjda neće da zameri,ma i da zamera briga me,ipak ona saradjuje sa mnom a ne ja sa njom. Ulazim u svoj auto i vozim ka firmi...

Sarina perspektiva.

Dolazim do njegove kancelarije,lagano kucam ali nikoga ne čujem,niti se vrata otvaraju. Pokušam sama da udjem ali su vrata zaključana.

"Problem sa vratima?"

Čujem poznat muški glas iza sebe,to je brat od šefa firme.

"Očigledno su zaključana."

Nasmejem se sama sebi.

"Matteo još nije stigao,ima običaj da kasni.."

"Nema problema,sačekaću ga ovde."

Naginjem se na zid odmah do vrata gledajući u crnu fasciklu u svojim rukama.

"Ako želite možete u moju kancelariju dok Matteo ne dodje,glupo je da tu stojite."

Nemam baš nekag izbora, Bog zna kada će ovaj doći. Najbolja varijanta mi je da odem kod njega u kancelariju i prisednem.

"Ako insistirate."

Pokaže rukom na kancelariju naspram ove i ulazimo unutra. Dosta je velika ali nije kao od njegovog brata,sedam na stolicu i počnem neprimetno da razgledam okolo.

"Otkud da ste odjednom hteli saradnju sa našom kompanijom?"

Pogledam u njega dok on ima prijatan osmeh na licu,uopšte nije kao njegov brat.

"Pa želela sam saradnju sa velikom i uspešnom kompanijom,mada iskreno da Vam kažem mislila sam da će me Vaš brat odbiti.."

"Molim Vas ne persirajte mi,zovite me Nino."

"U redu."

Kažem sa stidljivim osmehom...

Vlasnik Mog SrcaWhere stories live. Discover now