Stižemo ispted firme i izlazimo iz auta,još mi nije ništa jasno a nisam ni pitala za objašnjenje.
"Nisi mi ni rekao zašto si me dovukao sa sobom."
Kažem nepristojno i grubo,ni ne zaslužuje bolji tretman.
"Jer nisam želeo da idem sam na sastanak."
Govori dok zatvara vrata automobila i stavlja naočare sa sunce.
"Ne igraš po pravilima,u dogovoru nije da možeš da me vucaraš gde poželiš."
"Lepoto ja postavljam pravila,a ako želim ja ih i kršim."
Nasmeje mi se u lice i krene ka ulazu u zgradu,ne znam čemu takvo ponašanje i takav stav ali neću tek tako to prećutati.
"Gospodine Russo malo kasnite."
Govori čovek u crnom dok gleda u svoj ručni sat.
"Svestan sam toga,imao sam privatne obaveze koje su morale da se reše."
Gde sam to već čula?
"Nema problema. Hoćemo li početi?"
Potvrdno klimne glavom i ulazimo u Matteovu kancelariju,Matteo i njegov kolega sedaju za radni sto a ja ja malu garnituru i vadim svoj telefon. Na ekranu vidim deset poruka od Toma i dva propuštena poziva,bio mi je isključen ton pa nisam čula kada je zvao.
-Gde si ti?
-Saro pozovi me.
-Ne mogu da verujem da si otišla sa njim..Tako su glasile neke od Tomovih poruka,sigurno je ljut i nije ni čudo što sumlja u to da ga varam kada sam stalno sa njim.
-"Možemo da se vidimo kasnije i popričamo? Ti završi izlet pošto je znam kada ću da završim."
-"U redu,i samo da ti kažem da se nećeš tek tako izvući."
Ne odgovorim na poslednju poruku i vidim kako Matteo ispraća kolegu iz kancelarije i zatvara vrata a potom zaključava.
"I to smo obavili."
"I dalje ne znam za šta sam ti bila potrebna."
Ustajem sa garniture i gledam ga pravo u oči.
"Samo mi jedna stvar nije jasna."
Kaže dok mi se lagano približava.
"Kaži slobodno koja,potrudiću se da ti pojasnim."
Kažem ironično.
"Zašto me toliko odguruješ od sebe? I trudiš se da tako bude sve vreme dok provodiš vreme sa onim jadnikom."
"On nije jadnik,i on me barem ne prisiljava sa seks. Dobar je prema meni i nije kreten. Uostalom zašto bih se uopšte ponašala bolje prema tebi? Ovo je samo seks bez obaveza zar ne?"
Gleda u mene bez reči,samo izdahne i odlazi do vrata koja otključava.
"Možeš da ideš,pozvaću ti taksi ako želiš.."
"Ne želim ništa."
Izlazim iz kancelarije a zatim i iz firme...
~sutradan~
Izvinila sam se svim radnicima što sam onako otišla bez pozdrava ili bilo čega sličnog,bez obzira na to svi su se super proveli kako je rekao Tom. Treba da stigne za par minuta i tada ću da mu se izvinim za sve i probaću da provodim više vremena sa njim. Čujem zvono ja vratima i idem da ih otvorim očekujući da ću videti Toma ali na mom pragu stoji Matteo,samo mi je on falio."Šta ćeš ti ovde? Treba Tom da dodje."
"Došao sam zbog onoga,znaš i sama na šta mislim."
"Epa zaboravi na to,za par minuta treba da on stigne i ne trebaju mi problemi. Odlazi."
Samo prevrće očima na moje reči i stavlja naočare za sunce.
"Dolazim za sat vremena,bolje da ne bude tu inače ću te jebati pred njim."
Namešta svoj sako i odlazi u svoja kola...
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...