50. Deo

2K 63 9
                                    

Vozim ka njenoj kući dok s vremena na vreme bacim pogled na nju. Sedi pognute glave i ćuti.

"Kako je bilo na poslu?"

Pitam čisto da ugušim neprijatnu tišinu.

"Okej valjda,nije bilo puno posla."

Klimnem glavom pa skrećem u ulicu u kojoj živi.

"Matteo imaš li ti tajne?"

Pita odjednom a ja već znam šta me čeka.

"Naravno,svi ih imamo."

"A misliš li da tajne trebaju da se kriju od osoba koje navodno voliš? A da zaboravila sam da ti to radiš pa verovatno i misliš da je to ispravno."

Gledam je tako nervoznu i skoro da je ne prepoznajem. Kada je postala ovako sujetna i ogorčena? Želim staru Saru,veselu i stidljivu. Parkiram se ispred njene kuće i gasim auto.

"Dokle ćeš da mi prebacuješ? Jebeno sve radim da bih popravio sranje koje sam napravio i da bi mi oprostila a ti ovo namerno radiš. Želiš da se ubijam za tebe i tvoj oproštaj. Razočaraću te ali nećeš to dobiti jer ne padam na razmažene tatine devojčice i nisam dobra vila da ispunjavam svaku tvoju želju."

Gleda me u neverici i u isto vreme vidim da je besna, ogorčena i ljuta. Zadavila bi me da može.

"Kako se usudjuješ? Tatina razmažena devojčica? Ti se ponašaš kao klinac Matteo od kada sam te upoznala! Još spominješ mog oca koji je ubijen i to dobro znaš zato što si pretražio svaki kutak mog života. Ne zaslužuješ ni da razgovaram sa tobom znaš?"

"Zašto si onda ovde? U jednom trenutku me zoveš da dodjem po tebe a u drugom želiš da me oteraš i da mi prebacuješ! Zar ne vidiš da se menjam zbog tebe i samo za tebe?"

Razočarano me gleda a ja kipim od besa. Šta više trebam da uradim da bi bila srećna i zadovoljna?

"Stvarno te volim i želim više od svega da mi oprostiš ali ne želim sve to ako ćeš mi zauvek prebacivati za sve što je iza nas."

Gledam je kao i ona u mene dok me odjednom ne poljubi. Stavlja ruke na moje obraze i nastavlja sve dok se ne odvoji od mene. Gledam je bez reči jer jednostavno ostajem bez reči. Ja,Matteo ostajem bez reči a ja sam neko ko uvek ima nešto da kaže.

"Ja.."

Krene ali zastaje pa odveže pojas i izlazi iz auta. Mislim da ni ona ni ja ne možemo da objasnimo šta se upravo dogodilo. Izlazim iz auta i požurim da je stignem.

"Ne možeš samo da odeš!"

Doviknem pa zastaje i okreće se.

"Šta drugo da uradim? Ne mogu da ti oprostim!"

"Ne možeš ili ne želiš?"

Zagrize usnu i ne odgovara ništa. Voleo bih da je sve makar malo lakše i da ona nije toliko tvrdoglava.

"Ako mi sada kažeš da me ne želiš otići ću i neću te više uznemiravati. Nikada više."

Pridje mi bliže pa me odjednom zagrli zavijajući glavu u moje grudi.

"Ne želim da me ostaviš Matteo. Želim da ti oprostim ali tako je teško.."

"Samo se prepusti, neću dozvoliti ikada više da budeš povredjena."

Podigne glavu gledajući me njenim uplakanim očima sa kojima je sve jedno prelepa. Kakva god da je savršena je.

Sarina perspektiva

Znam da ne bih trebala da mu ikada oprostim ali ne mogu protiv svojih emocija.

"Saro pogledaj me."

Kažiprstom podigne moju bradu tako da ga pogledam u oči.

"Nikad više."

Pogledi su nam spojeni par trenutaka pa ga iznenada poljubim. Ovo nismo ni on ni ja očekivali.

"Obećavaš?"

Klimne glavom pa ga zagrlim oko vrata. Svoje krupne ruke obavije oko mog struka i poljubi me u vrat. Želim ovo više od svega,sada.

"Nedostajala si mi, jebeno previše."

"I ti si meni."

Uhvati me za zadljicu pa me podigne u svoje naručje dok obavijam noge oko njegovog struka a on korača ka vratima kuće i kada udje nogom ih gurne. Spušta me na kauč pa podiže moju haljinu i ostavlja mi poljubce po stomaku pa sve niže i niže. Stavljam ruku u njegovu kosu dok mi on pomera gaćice u stranu i jezikom prodire unutra. Zabacujem glavu unazad pokušavajući da kontrolišem svoje uzdahe.

"Ne moraš da se trudiš,opusti se."

Kaže kroz osmeh što me frustrira ali ignorišem. Ustaje sa poda odmeravajući moje nagolo telo dok otkopčava svoje pantalone i u isto vreme grize svoju usnu.

"Ne gledaj me tako."

Kažem na šta se samo nasmeje pa dodje do mene...

Hello guyss 🎀 evo ga novi deo💖 Da li ste očekivali pomirenje ovako brzo? Ja iskreno ne ali se priča završava veomaa uskoro😅. Glasajte i pišite utiske😚💕

Vlasnik Mog SrcaWhere stories live. Discover now