24. Deo

2.9K 84 2
                                    

"I dalje želiš da poričeš da me ne želiš uprko s tvojim uzdisajima koje izazivaju moji dodiri?"

Nisam ni primetila koliko sam zadihana a još nije ni krenuo,Bože šta mi radi ovaj čovek..

"Ne želim te,i ja ne poričem."

Stavlja kažiprst na moje usne ućutkujući me dok drugom rukom polako počinje da trlja moje međunožje.

"Samo se prepusti Saro,nema ničeg lošeg u ovome."

Spušta ruku sa mojih usana na moje grudi i počinje polako da ih mesi a ja zabacujem glavu u nazad od užitka.

"Želiš li da prestanem?"

Ponovo ga pogledam i vidim ga kako grize svoju usnu,zašto me to sada pita?

"Da ili ne?"

"N-ne."

Kažem postidjeno pa se osmehne. Uhvati ivice moje mokre majice i skine mi je za sekund pa ostajem pred njim potpuno gola,osim što na sebi imam gaćice.

"Nedostajalo mi je ovo znaš?"

Pokušavam da što manje gledam u njega zamišljajući da on nije taj sa kojim ću najverovatnije voditi ljubav.
Obećala sam sebi da mu se neću prepustiti a ja mu se upravo dajem na tacnu. Klekne na pod i lagano kreće da mi svlači gaćice na dole pa me hvata oko butina i podiže me sa poda noseći me na ramenu.

"Idemo u sobu."

Ne govorim ništa dok me odvodi iz kupatila u sobu pa me spušta na krevet.

"Molim te ne budi tako stidljiva,taj nevin pogled me tera da svašta zamišljam."

Srećem pogled i izdahnem pa mi raširi noge.

"Spremna?"

Želim da kažem ne ali ne mogu da odolim,možda će da me ujutru grize savest ali ću barem sada da uživam.

"Da."

Naglo ulazi u mene bez upozorenja i odmah krećem da stenjem,svojim rukama obgrlim njegov vrat dok se on oslanja na svojim rukama iznad mene.

"Nemaš pojma koliko sam ovo dugo čekao.."

Govori mi u vrat,njegove reči mi na neki način i prijaju. Izlazi iz mene i okreće me tako da ležim na stomaku pa me namesti onako kako njemu odgovara i nastavlja ono što je započeo...

Hello guyss! Ovo je verovatno svima bilo neočekivano ali će se dešavati još mnogo toga. Od sada ću se potruditi da makar malo više budem aktivna,nadam se da ne zamerate🥰💗

Vlasnik Mog SrcaWhere stories live. Discover now