Ulazimo u kuću i Sara odmah kreće ka sobi ali je hvatam za ruku. Neće tek tako pobeći od ovog razgovora što sad sledi.
"Kuda?"
Upitam za smeškom a ona ima besan izraz lica koji joj ne stoji.
"Idem u sobu."
Kaže drsko izbegavajući da me gleda u oči.
"Možda da me još jednom poljubiš pre nego što odeš?"
Pogleda me u trenutku i ne znam da li je besna ili se više postidela.
"Vidi žao mi je zbog toga,ne znam šta mi je bilo."
"Meni nije žao."
Nasmejem joj se a ona samo prevrne svojim krupnim očima i izvuče ruku iz moje. Ova devojka me izludjuje i tako je nerazumna. Šta joj je značio onaj poljubac? Obično čitam ljude kao otvorenu knjigu bez problema a ona? Ona kao da ima katanac na svojim koricama. Ne moguće ju je razumeti i pročitati. Mogao sam bilo koju devojku pre da uzmem kada poželim ali ona je drugačija,dovodi me do ludila.
Sarina perspektiva
Istuširam se nakon napornog dana i obučem široku belu majucu koja mi je do butina i pustim kosu. Ne znam šta mi je bilo u glavi kada sam ga poljubila,stvarno sam idiot. Skinem mokar peškir sa glave i kosa mi pada na ramena pa natopi moju majicu vodom,presvućiću je čim osušim kosu. Gledam okolo u potrazi za fenom za kosu ali ne vidim ga nigde u kupatilu,gde bi mogao da drži fen nego ovde? Moram sada da odem da ga pitam čak i ako mi se ne priča sa njim. Izlazim iz sobe i odlazim i njegovu pa ga zateknem kako zakopčava dugmad na rukavima svoje košulje dok stoji ispred ogledala.
"Gde stoji fen?"
Okreće glavu ka meni i izbeči oči kada me pogleda,kakav prostak! Kao da nikada nije video devojku. Pogledam u sebe i vidim da mi se grudi provide zbog nakvašene majice. O moj Bože! Brzo prekrivam grudi šakama pa se on trgne.
"U-u ormariću ispod lavaboa.."
Odjurim u sobu i zatvaram vrata pa se naslanjam na ista. Kako sam toliko glupa da se stavljam na tacnu pred njim? Samo sam želela da pitam gde stoji fen a ispalo je kao da sam namerno to uradila. Ovaj dan je sve gori i gori,prvo poljubac a sada i ovo. Odlazim u kupatilo i stanem isred ogledala pa uzmem četku i krenem da razčešljavam svoju gustu i mokru kosu.
"Saro?"
Čujem Mattea koji stoji na vratima od kupatila pa lagano ulazi unutra.
"Šta želiš Matteo?"
Kažem i spuštam četku sa strane.
"Samo da pričamo. Treba mi objašnjenje."
Okrećem se prema njemu i već se nalazim u klopci izmedju njegovih krupnih ruku koje su naslonjene na lavabo.
"Bila sam pod pritiskom pa sam te poljubila,a ovo od malo pre je bilo totalno slučajno veruj mi.."
"Želim da ti verujem ali tvoje oči govore drugačije.."
Spušta glavu bliže mom vratu i kreće da ga ljubi sporo i izazovno što izaziva čudan osećaj u mom stomaku...
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...