⚠️UPOZORENJE⚠️Deo sadrži erotiku i dozu nasilja⚠️
Matteova perspektiva
"Čekala si me."
Ulazim u hotelsku sobu i zatvaram vrata za sobom potom ih zaključavam.
"Koga drugog? Za mene si jedini."
Govori mi Stella svojim jebozovnim glasom i ustaje za kreveta hodajući ka meni.
"Znaš i sama šta trebaš."
Klimne glavom i skida mi sako pa krene da otkopčava dugmiće na mojoj košulji,sve to radi sporo što me nervira da odlučim da ubrzam tempo hvatajući je za vilicu i približavajući njenu glavu sebi.
"Ima li nekih problema?"
Kažem grubim glasom a ona samo odmahne glavom.
"Onda budi brža da mogu što pre da te jebem."
Pustim joj vilicu a ona skine svoj mantil i ostaje potpuno gola preda mnom,volim kako su poslušne. Gurnem je na krevet i počnem da joj mesim sise grubo i jako a ona se ni je trudi da bude tiha.
"Popij ovo pre nego što krenemo."
Uzimam iz džepa bebi pilule i stavljam joj u usta.
"Treba mi voda.."
"Gutaj to kako znaš i umeš."
Mučno proguta tabletu te je okrenem na stomak i ulazim u nju svaki put sve jače i jače...
Sarina perspektiva
Završila sam nekako projekat,nije dobar,radila sam i bolje projekte ali bolje i to nego da predam prazan papir. Ceo dan sam provela u njegovoj kancelariji a on je samo jednom bio ovde. Ustajem sa stolice i stavljam svoje stvari u tašnu a kartonsku čašu iz koje sam pila kafu bacam u kantu.
Bacim pogled na njegovu kancelariju,nema puno stvari u njoj a dosta je velika kancelarija. Dolazim do njegove fotelje i sedam u nju,Bože ova fotelja je savršeno udobna. Bacim pogled na fioke i kao da me nešto mami da pogledam u njih što i radim. Otvaram prvu i u njoj su samo neke fascikle,zatvaram je i prelazim na drugu u kojoj su samo papiri.
A treća? Zar ne želiš da saznaš šta ue u trećoj?
Moja podsvest se podigrava sa mnom. Otvaram treću fioku i ostajem u šoku kad je otvorim,u njoj su moje slike i neki papir koji je ceo ispisan. Ostajem zaledjena i ne znam šta da mislim,ko je ovaj čovek i zašto ovo uopšte ima u svojoj kancelariji. Udahnem i vadim papir i par slika iz fioke i sve stavljam na sto. Fotografije koje su uradjene su uglavnom sa mog instagram profila,bilo bi jezivo da sam uslikana dok idem do prodavnice ili nešto slično,tu je čak i moja i Filipova slika. Uzimam papir u ruke i krećem da čitam uredna slova ispisana na papiru ali vidim da nisu na engleskom jeziku,ovo mi deluje kao španski ili italijanski. Svaki trenutak dok samo gledam u ovaj papir postaje sve čudniji i čudniji. Uzimam telefon iz svog džepa i uslikam papir,vraćam sve na mesto kako je bilo,uzimam tašnu i odlazim iz kancelarije...
Ubrzo stižem kući,veoma sam umorna i zbunjena u isto vreme,možda malo i uplašena? Ne znam ni sama šta da mislim nakon što sam videla sve ono u njegovoj fioci. Upalim telefon i vidim jednu poruku od Toma:"Jesi li stigla kući?"
"Jesam,kako je bilo u firmi?"
"Sve po starom,svi su bili vredni kao i uvek.😊"
"Drago mi je,vidimo se sutra kad završim sa poslom?❤️"
"Kako ti kažeš šefice.😘"
Izlazim iz četa sa Tomom i ulazim u svoju galeriju na telefonu da pogledam sliku papira koji sam uslikala. Nemam nikakve koristi od ovoga jer jedino što razumem na ovom papiru je moje ime i broj 23,to bi verovatno trebao da bude broj mojih godina. Šta ako sam sve umislila,šta ako je ovo samo neki papir gde pišu moji prethodni poslovi ili tako nešto,opet i to je malo čudno ali i logično. Gasim telefon i odlazim u svoju spavaću sobu te navijam alarm i ležem da spavam nakon ovog burnog i napornog dana...
~jutro~
Matteova perspektiva
Stižem na posao ranije nego obično,sada je pola osam a izlaganje nove reklame počinje tek u devet.
"Dobro jutro brate."
Obraća mi se Nino ca čašom kafe u ruci.
"Jutro."
Kažem smoreno i uzimam mu drugu kafu iz ruke.
"Za mene je predpostavljam."
Nasmeje se i odmahuje glavom,sigurno misli da mi nema pomoći.
"Sara je bila ovde do jedanaest,baš je dugo radila na tom projektu.."
"Da žao mi je što se pomučila ni za šta."
Pogleda me zbunjeno.
"Kako to misliš?"
"Jednostavno,taj projekat je završen još pre mesec dana ali sam joj rekao da ga uradi i da ćemo prezentovati njen."
"Pa hoćeš li prezentovati njen projekat?"
"Naravno da ne,dao sam joj stari projekat da vidim kako radi,a i da se malo pomuči."
Nasmejem se i uzmem gutljaj kafe.
"Ti si kreten."
Kaže besno i ode u svoju kancelariju kao i ja u svoju..
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...