Staje iza mene i pogleda u projekat ispred mene koji pokšavam da popravim i doradim.
"Želiš li savet?"
Izdahnem i okrenem se prema njemu.
"U vezi čega?"
"Projekta? Šta si ti mislila."
Nasmeje se i uzima mi olovku iz ruke pa počne da crta.
Nakon nekog vremena završavam projekat uz pomoć Mattea i šaljemo sve mailom.
"Hvala ti za pomoć,ne znam da li bih završila sve na vreme."
"Nema na čemu."
Stavljam sve na mesto i dolazim do Mattea.
"Moraš da me odvezeš do firme,tamo mi je auto."
"Pre toga želim da uradimo ono."
"Nisam raspoložena."
"Ali znaš pravila."
Izdahnem i otkopča mi košulju i svuče mi pantalone,već je kraj radnog vremena i svi su otišli kući tako da ne moram da se brinem da će neko čuti ili videti nešto. Skida mi grudnjak i baca ga u stranu pa počne da mi sisa bradavice i penje me na sto a usput srušimo papire sa stola. Osećaj je neopisivo dobar ali neću to priznati makar umrla. Ubrzo zavlači svoju ruku u koje gaćice i počinje da trlja i stavlja prste u mene. Trudim se da ne ispuštam uzdahe ali je ne moguće kad ovako uživam. Ubrzo me naginje preko stola i svlači mi gaćice do kolena i čujem otkopčavanje njegovih pantalona te ulazi u mene jako i bez upozorenja. Sve je grublji i u nekim trenucima me i udari po zadnjici dok ja vrištim od užitka.
"Ostavićeš onog šmokljana."
Kaže grubo dok ubrzava.
"N-neću."
Hvata me za rame i natera me da kleknem na pod i počne da drka preda mnom.
"Sve ćeš progutati,ako ne uradiš tako idemo ponovo."
Mučno otvaram usta i sva tečnos iz njega završava u mojim ustima pa mučno progutam...
~Sutradan~
"Drago mi je što si napravila ovaj izlet,trebali bi ti i ja sami otići jedan dan."
"Slažem se ali sam sada osmislila izlet da se zahvalim kolegama što su vredno radili dok me nije bilo."
"Drago mi je,zaslužili su."
"I ti si."
Čujem kako se smeška preko telefona i ubrzo prekidam vezu. Još uvek mi ne izlaze iz glave Matteove reči,rekao je da ću ga ostaviti,sigurna sam da je to bilo naredjenje. Raslkanjam sve sa stola i izlazim iz kancelarije pa po običaju naletim na Mattea.
"Kuda?"
"Šta te briga?"
Odbrusim a on se samo osmehne.
"Prevaspitaću ja tebe znaš? A sada mi odgovaraj na pitanje da te ne bih odveo u kancelariju i uradio ono što sigurno ne želiš."
Prevrnem očima i prekrstim ruke.
"Kući,vidim nema posla a i sutra pravim izlet za radnike firme moram sve da pripremim."
"Izlet,zvuči super."
"Aham.."
Kažem kratko i krenem svojim putem ali me hvata za ruku.
"Hoću i ja da budem tamo."
"Ne,to je samo za radnike moje firme,ali ne brini videćemi da napravimo izlet za glupe i arogante ljude."
Nasmejem se pa odlazim svojim putem..
•hello malo kraći deo ali nemam neku preteranu inspiraciju ovih dana ali se trudim. Gledanost priče je malo porasla i iskreno mi je drago hvala svima koji čitaju❤️🥰
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...