3. Deo

4.6K 102 0
                                    

"A tvoj brat? Deluje kao da je malo.."

"Živčan? Neprijatan?"

Kao da mi čita misli..

"Ne mislim ništa loše,možda je takav na prvi pogled."

"Verujte mi da nije,još je gori zapravo."

Malo me uplaše njegove reči,bilo mi je neprijatno kada smo samo pričali,kako ću se osećati kada budemo radili zajedno?

"Izvinite nisam želeo da vas prepadnem.."

"U redu je,molim te zovi me Sara."

Nasmeje mi se i u tom trenu se otvaraju vrata kancelarije.

"Matteo,stigao si."

Kaže Nino te se okrenem a izraz lica mu je besan.

"Aham,možete u koju kancelariju gospodjice Rose."

Klimnem glavom i ustajem sa stolice,srce mi ne normalno kuca i želim da pobegnem odavde glavom bez obzira. Ne možeš Saro,tako si daleko dogurala i nećeš uprskati ovo. Ulazim u kancelariju i sedam na isto mesto kao i juče,a onda dolazi i on.

"Žao mi je što ste čekali,imao sam nekih problema koji su morali da se srede."

"U redu je."

Stavlja na sto papire i olovku.

"Kako vam ide posao u vašoj firmi? Ima li uopšte posla?"

"Ima dosta u poslednje vreme,zato mi je i trebala saradnja. Moja firma nije dovoljno razvijena da bi se nosila sa takvim poslovima."

"Razumem."

Kaže kratko i seda u svoju fotelju.

"Moram da Vam kažem par sitnica pre nego što krenemo sa saradnjom. Očekujem vaš pun potencijal i najbolje radove koje možete da date. Možete li to da ispunite?"

Pun potencijal? Odlično mi ide u mom poslu ali možda malo previše traži..

"Pa mogu da pokušam."

Sve vreme se trudim da ga ne gledam u oči,njegove oči izazivaju ogromnu nervozu u meni.

"Dobro onda,treba mi nova reklama do sutra a Vi ćete da je osmislite."

"Ja?"

Pitam nepromišljeno.

"Ne vidim ovde nikoga drugog."

Stavlja skice na sto,treba da osmislim reklamu za avio-kompaniju. Odlično..

"Do kada mi je rok?"

"Sutra ujutru,prezentovaćete svoju ideju pred našim klijentima."

Zar ovaj čovek stvarno misli da mogu da osmislim reklamu do sutra ujutru? Pa to ni on ne bi mogao!

"Mislim da neću imati vremna da sve uradim na vreme,rok nije dovoljno dug."

"Ako ne uradite reklamu do sutra saradnja otpada. Možete da ostanete u firmi koliko god želite."

"Ali.."

Pre nego što išta kažem izlazi iz kancelarije i zalupi vratima. Vidim da će ovo biti zanimljiva saradnja...

Ninova perspektiva

U mom radu me prekida Matteo koji uleće u kancelariju kao ludak..

"Zašto si kasnio danas,čekala te je.."

"Briga me ko me je čekao,mogu da dolazim kad hoću."

Prevrnem očima na njegove reči i nastavim da pišem po papiru..

"Opet problemi sa Megan?"

Znam ga bolje od bilo koga.

"Kao i uvek,želi nešto više."

"Zaljubila se u tebe Matteo,možda je bolje ka okončaš sve što imaš sa njom,tako će te preboleti."

"I hoću, imam druge planove."

Vadi telefon iz sakoa i gleda u njega pa ga vraća u džep.

"Kakve planove?"

Osmehne se na moje pitanje,nadam se da nije ono na šta mislim.

"Sara Rose,nisam je bezveze doveo u firmu znaš."

Oh ne..

"Matteo ne možeš to da joj uradiš!"

"Da mogu,i hoću."

Ustaje sa stolice ali ga zaustavljam.

"Ubićeš je u pojam,ona nije jedna od tvojih kurvi. Devojka je poštena i samo je došla da proširi posao."

Pogleda me nekakvim čudnim izrazom lica te se nasmeši.

"Da li se ona tebi svidja?"

"Ne Matteo samo ne želim da dozvolim da je uništiš."

Istrgne svoju ruku iz moje.

"Ne mešaj se Nino,ne tiče te se šta ću da radim sa njom a radiću šta god poželim."

Izlazi iz kancelarije lupajući vrata za sobom...

Vlasnik Mog SrcaWhere stories live. Discover now