Brzo prolazi današnji dan ali sam stigla sve na vreme da obavim. Zatvaram lap-top i u tom trenutku ulazi Taylor u kancelariju.
"Gospodjo Rose došao je Tom i traži vas,da ga pustim?"
"Kaži da nemam vremena."
Devojka ne stigne da izadje a Tom već ulazi kao pomahnitao.
"Moramo da razgovaramo,molim te?"
Izdahnem i pogledom kažem Taylor da izadje što i čini.
"Šta želiš Tome?"
"Još jednu šansu,da pokušamo ponovo."
Uvek je bio dobar prema meni i pomogao mi je dosta oko firme ali ne mogu da budem sa njim,ne osećam sa njim ono što bih trebala da osećam kada sam sa nekim koga volim.
"Tome rekla sam ti,medju nama nema ničega i ostaće tako."
"Saro molim te.."
Odjednom kreće ka meni i suzbija me uz sto,pokušavam da ga odgurnem ali mi je dozvoljava ni da se pomerim.
"Samo se prepusti i videćeš kako možemo ponovo da pokušamo."
Ne mogu da se izvučem odavde pa hoću da krenem da vrištim ali čujem otvaranje vrata i na ulazu ugledam Mattea koji odmah dolazi i sklanja Toma od mene.
"Šta to radiš?!"
Hvata ga grubo za kragnu njegove košulje a ja smrznuta stojim i gledam.
"Ne mešaj se,ovo je izmedju mene i nje."
Matteo podiže pesnicu da ga udari ali mu hvatam ruku i jedva ga nekako zaustavljam.
"Stanite odmah!"
Matteo pušta Toma koji u očima ima ogroman strah ali i bes.
"Saro žao mi je,znaš da te nikada ne bih povredio.."
"Bolje da ćutiš i budi zahvalan što te nisam ubio ovde."
Udarim laktom Mattea u ruku pa pogledam u Toma.
"Samo idi molim te,biće najbolje ako je budeš više dolazio."
Ironično se nasmeje pa klimne glavom.
"Znao sam,sada si sa njim zar ne? Zašto si mi traćila vreme Saro??"
"Nisam sa njim Tome,a sve i da jesam to nije tvoj problem! Žao mi je što si povredjen ali nemam osećanja prema tebi."
Izdahne i bez reči odlazi iz kancelarije a ja odahnem pa sednem na stolicu.
"Jesi li dobro?"
Klimnem glavom i uzmem čašu vode sa stola.
"On nije takav,samo ga je bes obuzeo.."
"Sve jedno,da ja nisam naleteo silovao bi te."
Ne kažem ništa već samo ustajem sa stolice i izlazim iz kancelarije...
Novi deo! Znam da je malo kraći ali nemam toliko vremena da pišem pa ovako izbacujem. Želite li da izbacujem češće delove i da budu kraći ili redje i da budu duži? Molim vas da svi koji čitate odgovorite🥰
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...