"Stigao si."
Kažem sa osmehom kada otvorim vrata i ugledam Toma.
"Ne kasnim zar ne?"
"Ne,ne brini."
Zagrlim ga i puštam ga da udje u kuću pa sedamo na kauč u dnevnoj sobi.
"Želeo sam da razgovaram sa tobom oko jedne stvari."
"Naravno slušam te."
Prvo se ustručava da kaže ono što želi ali odmah nakon što skupi hrabrost kaže šta želi.
"Tvoj saradnik,Matteo. Zar ne misliš da provodite previše vremena zajedno?"
"Zar ti nisam već rekla da nema razloga da ljubimorišeš.."
"Saro prestani da me lažeš,jedna od radnica iz firme je slučajno srušila tvoju torbicu na izletu i iz nje su istaple pilule."
Gutam knedlu i gledam ga dok se prostorijom širi neprijatna tišina. Kada sam ovako nisko pala?
"Tome mogu da objasnim.."
"Spavala si sa njim zar ne? Nemoj da si pokušala da me slažeš."
Ponovo samo zurim u njega jer nemam smelosti reći istinu,kako trepnem suza kane niz moj obraz i postidjeno pogledam u svoje ruke koje su na mojim butinama
"Kaži već jednom!"
Prodere se i grubo me uhvati za ramena.
"J-jesam."
Gleda me bez reči pa ustaje sa kauča i kada pogledam u njega vidim da su mu oči pune suza.
"Jedino mi je žao što sam potrošio svoje vreme na tebe,to sebi nikada neću oprostiti."
"Tome saslušaj me molim te."
"Gotovo je Saro! Ne znam samo šta više želiš od mene. Ne zovi me i zaboravi na mene!"
Odlazi zatim zalupi vratima za sobom a ja nastavljam da plačem,znala sam da naša veza neće potrajati jer smo uvek bili više kao prijatelji. Da lj je moralo ovako da ispadne? Nisam želela ovako da ga povredim. Ustajem sa kauča i odlazim u kupatilo da se umijem.
Matteova perspektiva
Prošlo je i više od sat vremena pa dolazim kod Sare,nadam se da je onaj krelac otišao. Pozvonim na vrata par puta pa mi za par trenutaka otvara uplakana Sara,šta se njoj desilo?
"Saro?"
"Udji,taman da razgovaramo."
Pomeri se u stranu da udjem u kuću pa sednem u dnevnu sobu na kauč dok ona stoji ispred mene.
"Zašto plačeš?"
Kažem kada i ona sedne.
"Gotovo je ovo,ne mogu više da ti budem igračka za zadovoljstvo Matteo."
"O čemu pričaš,otkud odjednom to?"
Izdahne i obriše suze pa još više razmaže svoju šminku ispod očiju.
"Tom je sve saznao,ostavio me je. Ali bez obzira na to ne mogu ovako da se ponižavam i budem tvoja lutka."
"U redu,ne želim da te teram na nešto ali nećeš saznati ono što si želela."
Ustajem sa kauča i stajem ispred nje.
"Misliš da me je briga? Sama ću ga pronaći ako treba. Ti nisi čovek Matteo,ti si klasičan primer zlobe i pokvarenosti. Sada odlazi i ne želim da imam išta više sa tobom!"
Hvatam je za ruku i podižem je u stojeći položaj,njeno lice je tik do mog i mogu osetiti njen miris koji me opija.
"Ako mi se budeš ikada više tako obratila platićeš mi."
"Nemoj da brineš za to jer me više nikada nećeš ni videti. A sada idi."
Puštam joj ruku i izlazim iz kuće. Ovo nije gotovo i još će ona videti ko je Matteo Russo i kako se treba ophoditi prema njemu. Stavljam naočare za sunce i ulazim u svoj auto pa odlazim kući...
Uskoro novi delovi💅❤️
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...