Sarina perspektiva
"Znači sve Vam odgovara?"
Pitam pa mi Loren potvrdno klimne glavom.
"Jeste i hvala Vam puno. Mnogo mi znači što je neko pristao da uradi reklamu za tri nedelje. Mnogi kažu da je ne moguće, očigledno nisu dovoljno profesionalni kao Vi."
"Hvala Vam puno. Znači mi Vaše mišljenje."
Ustajem iz fotelje kako bih je otpratila do vrata.
"Samo jedno pitanje pre nego što odem."
Zaustavi se kod vrata pre nego što ih otvori.
"Naravno recite."
Gledam je u oči dok čekam njeno pitanje i primetim da baš dosta pudera stavlja. Pogotovo kod očiju.
"Jeste li možda trudni?"
Zbunjeno je pogledam. Kako ona to može da zna?
"Kako znate?"
Malo uplašeno pitam. Možda se žena razume u to.
"Predpostavila sam."
Kratko kaže pa izlazi iz kancelarije. Možda se vidi kad je neko trudan. Bude drugačije lice ili tako nešto. Zatvorim vrata kancelarije pa odlazim do stola da spakujem stavari.
Matteova perspektiva
Čekam već sigurno pola sata da Sara izadje. Pitao sam njenog asistenta da li ima posla i rekla je da će imati samo sastanak. Trebalo bi uskoro da izadje.
"Matteo Russo?"
Čujem poznati ženski glas pa podignem pogled. To je ona žena iz bara. Da li je moguće?
"Jel me se sećaš? Po pogledu koji si mi uputio kada smo bili u kancelariji rekla bih da me se vrlo dobro sećaš. Ali pitam čisto da budem sigurna."
Ostavljam kafu koju sam uzeo za Saru na krov svog auta pa pogledam ponovo u Lauru, ili kako već.
"Aham sećam te se. Malo si me iznenadila."
"Da.. Ko bi rekao da ću raditi sa tvojom devojkom?"
Ko bi rekao da ću je ikada više videti.
"Slučajnost rekao bih."
Pogledam ka ulazu u firmu i vidim Saru koja je izašla upravo iz zgrade.
"Mnogo je dobra. Trebao bi da je čuvaš."
Pogledam ponovo u nju pa samo klimnem glavom i uzmem kafu koju sam ostavio na krov auta.
"Loren otkud Vi?"
Pita Sara kada dodje do nas. Zašto nije jebeno otišla kada je videla da Sara dolazi.
"Samo smo malo razgovarali. Vidimo se ovih dana da vidim kako napreduje projekar."
"Naravno."
Sara se suptilno nasmeje pa smaračica odlazi. Konačno.
"Nisam znala da je poznaješ."
Kaže kada Loren udje u kola i ode svirajući nam usput. Da li da joj kažem kako sam je zapravo upoznao? Bolje da joj ja kažem nego da sazna od nje zar ne?
"Zapravo ona je žena koju sam upoznao u baru."
Klima glavom pa pogleda u svoje štikle. Jel ljuta? Zašto je baš sad morala da dodje ta kretenka kada trebam da popravim odnos sa Sarom?
"Jel kafa za mene?"
Klimnem glavom pa joj pružim i uzima je.
"Nisi ljuta?"
YOU ARE READING
Vlasnik Mog Srca
RomanceSara Rose je obična devojka iz Pariza. Nakon smrti svojih roditelja ima normalan život sa svojim bratom. Jednog dana joj stiže vest da joj je brat i ujedno poslednji član njene porodice poginuo u saobraćajnoj nesreći. Zbog ogromne količine tuge u to...