7. Deo

4.1K 92 2
                                    

⚠️ UPOZORENJE ⚠️DEO SADRŽI DOZU EROTIKE⚠️

Evo me,usamljena,uplakana,ponižena. Do sutra mogu da nabrajam kako se osećam trenutno. Da li je moguće da je zaista živ? Šta ako je došao u naš stan a ja sam otišla? Nikada sebi neću oprostiti što nisam otišla na sahranu. Osećam se tako bedno jer me onaj kreten drži u šaci,igra se sa mojim emocijama. Ali moram da mu odgovorim,ili da se samo nikada više ne pojavim pred njim? Ne mogu ni da razmišljam kako treba. Uzimam telefon u ruke i ukucavam njegov broj telefona pa otvaram čet da ukucam poruku. Da li ću zaista ovo uraditi? Za brata za kog sam mislila da je mrtav? Možda,i kada ga budem videla moćiće sve da mi objasni zar ne? Da sve zvuči tako lepo ali kad se setim na koji način treba da dodjem do svog brata nije mi svejedno.

"Pristajem."

Šaljem poruku onom kretenu,neće dugo potrajati zar ne? Brzo ću mu dosaditi i on će mi dati ono što želim.

"Dobra odluka:)"

Mrzim ga...

~sutradan~

Stižem u firmu ne ispavana sa podočnjacima,osećam kao da svi oko mene znaju za prljavu tajnu koji sada delim sa onim idiotom.

"Dobro jutro Saro!"

Veselo izgovara Nino kada me ugleda ali mu se brzo menja izraz lica kada vidi moje naduvene oči i podočnjake.

"Hej Nino."

"Šta se tebi desilo?"

Gledam u Nina i pitam se kako onaj kreten nije kao on.

"Nisam baš dobro spavala.."

"Jesi li okej?"

Pita zabrinuto.

"Jesam ne brini ništa,idem u kancelariju."

Zaobilazim ga i kucam na vrata kancelarije.

"Napred."

Kaže kao i svaki put,skupim snagu da udjem unutra i ugledam ga,još mi je odvratniji nego juče.

"Ne izgledaš baš najbolje."

Kaže kad zarvorim vrata.

"Ma nemoj mi reći."

Sedam na stolicu i uzimam iz torbice korektor koji nanosim na svoje podočnjake kako bi ih bar malo prikrila.

"Gledaj znam da nisi najsrećnija zbog ovoga ali veruj mi da ćeš uživati."

"Znaš šta,možda je bolje da umukneš i ne otežavaš stvari."

"Novo pravilo,ne budi drska."

Prevrnem očima i uzimam svoju kafu.

"Možeš da kupiš bilo koju devojku i ti uzmeš da mene mučiš,zašto?"

Skoro da zaplačem kad ovo izgovorim.

"Zgodna si,nisi laka i nisi kao ostale devojke sa kojima to radim. Želim da se oprobam na tebi."

"Ti si bolestan."

"Često mi to kažu."

Prevrnem očima i uzimam gutljaj moje kafe.

"Večeras te želim,kod mene i budi seksi naravno."

Odvratan je.

"Hoćeš možda i da ti otpevam nešto usput?"

"Pevaćeš ti večeras od bolova."

Pa on je stvarno rešio da me ubije.

"Matteo slušaj,pristala sam na ovo samo jer želim da vidim brata. Neću uživati ni sekundu u bilo čemu što mi budeš radio tako da se nećeš preterano usrećiti sa mnom."

Vlasnik Mog SrcaWhere stories live. Discover now