Když další den Jungkook otevřel oči, Namjoon se k němu okažitě vrhl a chytil jeho ruku do té své.
,,Jungkooku! Jak ti je?"
Vyčerpaný černovlásek se pokusil něco říct, ale nevyšla z něj ani hláska.
Už jen pravidelně dýchat pro něj bylo obtížné. Na tož mluvit.
Vydechl a vyčerpaně zavřel doposud pootevřené oči.
Namjoon si povzdechl a vstal.
,,T...T...Ta...Tae..." vydechl nakonec černovlásek, ale hned poté se trhaně nadechl.
Namjoon se nejprve zamračil a poté protočil očima.
,,Přiveďte ho..."
,,Jungkookie?"
,,Jungkookie, miláčku...vnímáš mě?"
Ty něžné láskyplné doteky...
Jungkooku se neubránil jemnému úsměvu.
To Taehyunga alespoň částečně uklidnilo. Začal Jungkookovi pokládat něžné polibky na hřbet ruky odkud se prolíbal až ke krku a nakonec ke rtům.
Když se odtáhl, Jungkook měl pootevřené oči.,,Jungkookie!" rozzářil se.
,,Co se ti stalo? Co ti udělal?" ptal se šeptem Taehyung avšak s panikou v hlase.
Po pokusu něco povědět, avšak marně, nakonec Jungkook jen skoro neviditelně zakroutil hlavou.
Taehyung si zklamaně povzdechl, poté se na Jungkooka usmál a políbil ho na čelo.
,,Odpočívej..." po těchto slovech se otočil a odešel z ložnice. Dveře však nechal otevřené.Jeho pohled upřel na jeho bratrovi, který se opíral o stůl a popíjel ze sklenice vína.
,,Nuže?" pokynul k Taehyungovi.
,,Je jako hadrová panenka... Není schopen nic říct. Sebemenší pohyb je pro něj náročný."
,,Cos mu to udělal?!" neudržel se a vyjel na Namjoona.
,,Klidni se-.."
,,JAK?" vytrhl Namjoonovi sklenici z ruky a třeštil s ní o podlahu.
,,Co teď uděláš? Zavoláš si na mě svoje kumpány?!"
,,Takového, jako jsi ty, dokážu spacifikovat jedním hmatem..."
To už Taehyung nevydržel a vrhnul se po něm. Neměl svého bratra podcenit.
Během pár sekund ležel na zemi a Namjoon byl nad ním.
Chystal se ho uhodit pěstí, ale v ten moment oba zaregistrovali hůře slyšitelnou ránu.
Otočili se tím směrem a viděli Jungkooka ležícího na zemi, jak v pěstech svírá přikrývku.Zděšený Taehyung využil nepozornosti svého bratra, rychle jej uhodil a shodil ho ze sebe.
,,Kookie," ze strachem v hlasu vzal Jungkookovo tělo do náruče a odkryl mu vlasy z čela.
,,N-neper...s-se-..." vydal ze sebe. Taehyung vydechl a objal ho.
,,Odpusť mi to..."
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...