,,Dobrý? Není ti zima?" zeptal se Taehyung, když přikládal další dřevo do ohně.
Jungkook zakroutil hlavou a pousmál se.
,,A tobě?" zeptal se nazpět.
Taehyung také zakroutil hlavou a přisedl si k němu.
,,Tae?"
,,Copak?"
,,T-tvůj otec...tvou matku nemiloval?" zeptal se opatrně Jungkook.
Taehyung polkl a nadechl se.
,,Ne," prohodil nakonec nezaujatě, ale zároveň trošku nepříjemně.
Jungkook pochopil, že o tom už Taehyung nechce mluvit, a tak už neřekl ani slovo, sklopil hlavu a trošku se od něj odsunul.
,,Nepochybuji však o tom, že ani tebe Namjoon nemiluje..."
,,Má matka byla totiž neskutečně krásná žena...
I přesto, že nebyla královského původu.
Byla nádherná, a to jak po fyzické stránce, tak i po duševní.
Jenomže můj otec viděl pouze jen tu vnější krásu... Vůbec ho nezajímalo, jaká je matka uvnitř... Že má mnoho citů, narozdíl od něj...",,Myslím, že přesně takhle to je s tebou i u Namjoona..."
Taehyung pohlédl Jungkookovi do očí, podepřel mu bradu a palcem mu přejel po rtech.
,,Jsi nádherný...opravdu jsi... Ale ve všech směrech. Ne jen vzhledem."
Taehyung si povzdechl a poté se od Jungkooka odtáhl.
Jungkook se však k němu s rudými tvářemi zpět přisunul a položil mu svou hlavu na rameno.
,,N-nepůjdeme si už lehnout?"
,,Můžeme," řekl Taehyung, natáhl se pro svou brašnu a vytáhl z ní ještě jednu deku.
,,Um, Jungkookie?"
Jungkook zvedl hlavu a pohlédl na něj.
,,Vzal jsem jen jednu přikrývku... Ale teď mě tak napadá, že já se klidně vyspím i pod pláštěm. Takže vezmi si jí," řekl nakonec Taehyung a podal ji Jungkookovi.
Jungkook si ji převzal, poté s Taehyungem ještě narovnali deku, na které se chystali spát, a poté si na ni oba lehli.
Taehyung se zabalil do svého pláště a otočil se k Jungkookovi zády.
Tomu to ale nedalo, lehl si těsně k němu a oba zakryl tou malou dekou.,,Copak to děláš?" usmál se Taehyung a otočil se k Jungkookovi čelem.
Jungkook ho objal kolem pasu a schoval mu hlavu do hrudi.
,,Do pláště se mohu zabalit i já... A takhle budeme mít každý alespoň ještě jednu menší vrstvu aby nám nebyla zima. P-pokud ti samozřejmě n-nevadí, že se na tebe tak lepím-..."
,,Vůbec ne, Jungkookie," přerušil ho Taehyung a objal ho kolem ramen.
,,Dobrou noc..."
,,Dobrou noc, Tae..."
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...