Byl už večer. Stmívalo se už rychle a mezitím, co slunce už zapadalo, černovlasý chlapec seděl na parapetu okna a pozoroval zčervenalé nebe.
Se západem se na nebi začalo objevovat spousty hvězd.
To Jungkookovi přivedlo poněkud negativní emoce. Vybavila se mu však krásná vzpomínka...s Taehyungem. Jak moc si přál, aby tu s ním teď byl.
Z přemýšlení ho vyrušilo krátké zaklepání a následné otevření dveří.
Vrhl rychlý pohled na nově příchozího, a když spatřil kdo to je, otočil se zpět a nadále pozoroval hvězdy z okna.
Namjoon se nejprve jemně uchechtl a poté pomalým krokem začal k Jungkookovi přecházet.
Když stál těsně za ním, něžně mu položil ruku na rameno a poté ho pohladil po paži.
,,Chcete si ještě před svatbou užít?" zeptal se s ironií a nechutí Jungkook.
Namjoon se pobaveně zasmál.
,,Je pěkné, že jsi se mi takhle sám nabídl, ale...myslím, že na zítřek bys měl být dostatečně odpočatý..."
,,Tak potom proč jste za mnou přišel?"
,,Já sám nevím," povzdechl si Namjoon a nepřestával si hrát s Jungkookovými vlasy na zátylku.
,,Víte o tom, že si vás ale doopravdy vzít nemůžu..."
,,Nepřijde ti zbytečné už tohle řešit? Oh, aha... Pokud jde o tohle, žádný manželský slib odříkávat nebudeš. Ani žádné otázky nepadnou ohledně toho, jestli si mě bereš. Bude stačit když budou naše ruce spojeny stuhou."
,,Tak to abych si je usekl..." protočil princ očima.
,,Už není cesty zpět, princi. Vlastně nebyla nikdy od doby, co tvý rodiče souhlasili se sňatkem..."
,,Ale všechny ty komplikace sis prostě nemohl odpustit. Jakoby snad nebylo jasné, že tě stejně najdu..."
,,I kdybych s Taem utekl na ten nejpustější ostrov?"
,,To byste potřebovali opravdu hodně času. Ale je pravda, že jsem jednu část vojáků vyslal i na druhou stranu k moři, zatímco já se vydal k horám. Jsem nakonec rád, že jsem tě našel já osobně. Po tom, co provedli kapitáni Jung Hoseok a Min Yoongi...už jsem nemohl věřit skoro nikomu."
,,Nechápal jsem, proč se mi tak vyhýbáš a raději se někde zašíváš s mým sluhou-.."
,,A pak vám došly nervy a zachoval jste se ke mně, jako ten největší dobytek-.." to už byl však Jungkook chycen pod krkem a přitisknutý na zeď.
,,Nadávat mi nebudeš," pronesl chladně Namjoon, přiškrcený Jungkook se však ušklíbl, chytil Namjoonovu ruku, která svírala jeho krk a zatlačil ji směrem ke svému hrdlu.
,,Radši umřu, než abych si vás měl vzít," řekl přidušeně avšak odhodlaně.
,,Balancuješ na tenkém ledu, Jungkooku, ale neboj se," Namjoon se přiblížil k Jungkookovu uchu, ,,o svatební noci to neudýcháš." s tímto Jungkooka pustil a vydal se ke dveřím. ,,Dobrou noc, můj nastávající..."
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fiksi Penggemar,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...