Taehyung se poté, co Namjoon odešel za princem Jungkookem, opatrně vykradl z jídelny aby nepřekážel.
Rozhodl se jít znovu do královské zahrady a tak se tedy vydal chodbami zámku.
Jenže když zrovna procházel jednou delší chodbou, zahlédl osobu podobnou princi Jungkookovi.
Ihned se chtěl ztratit, protože po rozhovoru s Namjoonem mu to dnes stačilo, ovšem, když si prince z dálky prohlédl pečlivěji, zjistil, že vypadá velmi vyčerpaně a oslabeně.
Sluha se rozhlédl kolem sebe a když nikoho neviděl, rychlým krokem přišel k oslabenému princi, který se dlaní opíral o zeď.
,,Princi Jungkooku," oslovil ho opatrně, ,,j-jste v pořádku?"
Princ Jungkook na něj s přivřenýma očima pohlédl a poté těžce vydechl.
Taehyung se znovu kolem sebe rozhlédl aby zjistil, zda je někdo nepozoruje, a poté vzal prince opatrně kolem pasu a podepřel ho.
,,Kde máte komnatu, princi?" zeptal se potichu a Jungkook rukou ukázal na asi sedmé dveře od konce chodby.
Sluha vydechl a poté se společně s princem dobelhal do pokoje, kde ho posadil na postel.
Princ se strašně potil a špatně se mu dýchalo. Taehyung mu tedy opatrně rozepl a sundal sako. Ale to nepomohlo. Ani v nejmenším a tudíž princ stále vypadal na umření.
Sluhu tedy napadla ještě jedna věc.
,,N-nebude Vám v-vadit, k-když Vám tohle s-sundám?" zeptal se potichu a poukázal na bílou košili.
Jungkook znovu těžce vydechl a roztřesenými prsty si začal košili rozepínat sám.
Po dvou knoflíčcích to pak ale stejně vzdal a nechal své tělo spadnout zády na postel.
Sluha v tu chvíli úplně nevěděl, co udělat.
,,T-Taeh-ungu, p-prosím..." zatáhl princ za košili, ale hned nechal svou ruku spadnout zpět na prostěradlo.
Taehyung tedy pomalu přešel k posteli.
,,R-rychle..."
Začal princovi rychle rozepínat všechny knoflíčky u košile a když ji rozepl úplně, nestačil se divit.
Princ měl pod košilí ještě jeden kousek oděvu, který mu silně stahoval břicho a velmi to připomínalo korzet.
Ale proč by měl princ nosit korzet?Jungkook se chopil okraje korzetu a snažil se jej ze sebe setrvat, ovšem nebyl toho schopen, poněvadž se pomalu dusil a ztrácel vědomí.
Taehyung se už nějak zvlášť nerozmýšlel, princovy roztřesené ruce odstrčil a sám mu korzet rychle rozepl.
Princ zalapal po dechu jakmile ucítil uvolnění jeho břišních orgánů, Taehyung od něj s poněkud rudými tvářemi odstoupil a nechal mu tím prostor na propadnutí kyslíku.
,,Tae..." vydechl Jungkook.
,,Ano, výsosti?"
,,T-trochu v-vody, prosím..." ukázal na džbán, který stál na menším stolku kousek od jeho postele.
Sluha k němu okamžitě přešel a nalil ze džbánu vodu do sklenice, která vedle něj taky stála.
Přišel k posteli, podepřel prince a přiložil mu sklenici k ústům, ze které se princ následně napil.
,,Děkuju ti..." vydechl, když ji vypil úplně do dna a sluha, který byl zaskočený z toho, že mu princ poděkoval, sklenici odložil zpět na stůl.
Poté bylo ticho...
Jungkook vyčerpaně ležel s rozepnutou košilí a korzetem na posteli a popadal dech, zatímco Taehyung tam jen stál a vůbec nevěděl, co si má myslet.
,,D-dojdu pro Vašeho osobního sluhu...Jimin se jmenuje, že?" zeptal se a tím prolomil ticho.
Jungkook se zvedl na lokty a s trošku nechápavým výrazem si Taehyunga přeměřil pohledem.
,,Nebude třeba...stejně už si chci jít jen lehnout..." řekl, poté se s menšími obtížemi zvedl, ale hned ucítil, jak jej sluha znovu podepřel.
,,V klidu se převlékněte, já Vám mezitím nachystám lože," usmál se jemně, princ tedy také s úsměvem přikývl a přešel za dřevěnou malovanou zástěnu, kde už měl přichystaný svůj úbor na spaní.
Skládal se z velmi volné košile a kalhot. A samozřejmě vše bylo v bílé barvě.Poté co vylezl převlečený zpoza zástěny, už měl díky Taehyungovi krásně ustláno a přichystáno na jeho spánek.
Ulehl tedy do peřin a Taehyung jej přikryl.
,,Budete si ještě něco přát?" zeptal se.
,,Ano...abys mi tykal. Ale mám pocit, že to už jsem ti říkal..." usmál se Jungkook a Taehyung mu úsměv s rudými tvářemi oplatil.
,,Děkuji ti, že si mi pomohl...jinak bych asi omdlel uprostřed chodby..."
Taehyung se znovu usmál, ale poté sklopil hlavu.
Věděl, že pokud se to Namjoon dozví, bude z toho mít obrovský problém.
Možná i přijde o vlasy, pokud mu za ně jeho bratr bude stále tak silně tahat až mu je vytrhne...,,Umm, už asi půjdu...m-můj pán se po mě bude jistě shánět..." zašeptal trochu se strachem.
,,Dobrou noc, princi," popřál mu Taehyung a rychle vyklouzl z místnosti než Jungkook stačil něco říct.
Ihned byl však přitisknut na zeď a zamezil se mu přístup kyslíku do plic.
Na svém krku měl silně přitisklé předloktí svého pána.
,,Cos tam dělal?" zeptal se potichu, ale z Taehyunga však vyšel jen tichý skřek.
,,Tohle je princův pokoj... Copak jsem se ohledně něj dnes nevyjádřil dost jasně?!"
,,Evidentně ne..." na to Namjoon svého sluhu pustil a ten se s kašlem sesunul k zemi.
Hned ho však popadl za vlasy a vytáhl ho zpět na nohy.
Taehyung zasyčel a chytil Namjoona za paži, kterou ho držel.
,,P-pusť-..."
,,P-p-pusť?" zaimitoval ho Namjoon hraným tónem a poté ho dotáhl až k sobě do pokoje pro hosty, který byl nedaleko od toho Jungkookového.
Ihned s Taehyungem hodil o zem a zabouchl dveře.
,,Ty odporný zrádce!" zařval na něj a kopl bezmocného sluhu do břicha.
Ten se s tichými stény schoulil do klubíčka a nechal na sebe házet všechnu tu bolest fyzickou i psychickou.
,,Proč-musíš-všude-a- neustále-dělat-problémy?!" vrčel Namjoon mezitím co do něj stále kopal a mlátil ho.
,,D-dusil se..." špitl Taehyung se slzami v očích.
,,Drž hubu! Ty máš ještě tu drzost si vymýšlet?" na to se ozval Taehyungův hlasitý vzlyk.
Namjoon si ho k sobě vytáhl a přiblížil se svým obličejem k tomu jeho.
,,Jsi odporný, neschopný, nemilovaný... a takový i navždy zůstaneš..."
,,Musím se ještě teď urychleně vrátit na večeři. Ale opovaž se vlézt do postele! Taková špína jako ty, si totiž zaslouží spát jedině na zemi. I když i ta bude pak od tebe špinavá."
S tímhle Taehyunga pustil a nechal ho ubrečeného, zmláceného a zničeného ležet na studené podlaze.
To však pro něj nebyl vůbec žádný nezvyk.
ČTEŠ
Handsome Prince [VKOOK]
Fanfiction,,J-já h-ho n-nechci, Tae! P-prosím! Já ho nechci!" ,,Jungkookie-.." ,,B-byl t-tak h-hrubý...T-tak s-strašně h-hrubý... Prosím pomoz mi..." Taehyung něžně chytil Jungkooka za bradu a podíval se do jeho uplakaných očí. ,,Tak se mnou uteč, Jungkooku...