60.

961 80 11
                                    

,,Hmmm, tak to je jiná..." zavrněl spokojeně Jungkook, když mu Taehyung pokládal jemné polibky na krk.
Oba leželi na louce a vyhřívalo je sluneční světlo.

,,Cítíš to?"

,,Co?"

,,Vůni přicházejícího podzimu."

,,Já cítím jen tebe a tvou lásku..." řekl a schoval si hlavu do prohlubně Taehyungova krku.

,,Každé roční období má svou vůni...víš o tom?" zeptal se ho Taehyung.

,,Hm.." vyšlo z usínajího Jungkooka.

,,Jungkookie?"

,,Sakra!"

,,Copak je?"

,,Nemůžu teď spát, když jsem konečně s tebou..." řekl si pro sebe vyčítavě.

,,Jsi unavený?"

,,Ne, to je v pořádku. Chci si s tebou povídat."

,,Ale klidně prospi. Však já ti neuteču..."











,,Taehyon? Nechceš s něčím pomoct?" zeptal se Jungkook, když Taehyung opět odešel pracovat.

,,Jungkookie, jsi hodný, ale tohle asi není úplně práce pro tebe." usmála se Taehyon a pokračovala ve třídění věcí již dva měsíce zesnulého Taehyuna.

,,Ale vidím, že je toho na tebe moc..."

,,No...správně bych dnes měla jít prodávat na trh. Ale nemůžu to tady takhle nechat. Musím to dotřídit..."

,,A co kdybych tam šel já namísto tebe?"

,,To bys udělal?"

,,No samozřejmě," usmál se vřele Jungkook.

,,Ačkoliv by mi to moc pomohlo...radši ne, Jungkookie..."

,,Proč?"

,,Jsi hledaný, nebo ne? Nebylo by dobré to riskovat..."

,,Hm, máš pravdu," řekl ji na to sklesle Jungkook. ,,Ale...kdybych si vzal kápi..."

,,Ty bys tam vážně i přesto riziko šel?"

,,Tak na druhou stranu...co by se mohlo stát? Když budu ještě k tomu zahalen..."

,,Já nevím, Jungkooku..."

,,Nech mě tam jít, Taehyon, prosím..." zaškemral Jungkook.

,,Ale já bych tě nechala, Kookie. Jen...se o tebe bojím," pohladila ho Taehyon po tváři. ,,A myslím, že Taehyung taky."

Jungkook smutně sklopil hlavu a povzdechl si.

,,Hm...ale kdybys byl v tom přestrojení," zamyslela se Taehyon a Jungkook k ní vzhlédl s nadějí v očích.

,,Sakra, Jungkooku! Co když se ti něco stane a Taehyung z toho bude vinit mě, protože jsem ti to dovolila!"

,,Ale vždyť nejsem malé dítě!"

,,Hm, no to je pravda..."

,,Ach...tak pojď. Dám ti věci," rozhodla nakonec Taehyon a Jungkook vypadal, že se rozzáří štěstím.

Na trhu se mu dařilo. Opravdu. Jenže pak přišel den kdy se vše pokazilo...

Handsome Prince [VKOOK]Kde žijí příběhy. Začni objevovat